Spoko, tyle że mnie bardziej ciekawi jaki jest sens pchania wozu na Koło zamiast wyjazdu z R-1 od razu na Żerań.pawcio pisze:Brygady kołowe wypinają się i wpinają w swoje miejsce w rozkładzie jazdy, tak że bez problemów rozkładowych mogłyby wjechać na Boernerowo. Stąd na Kole 25 minut postoju, a na Boernerowie 0.
Rozkłady tramwajowe (sezon 2016/2017/2018)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Łatanie taktu na Obozowej, by nie było 16 minut dziury.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Między Pedetem a Kołem? Przecież to bez sensu.
Kołem a PeDeTem. Na powrocie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A czy ta dziura jest tak istotna jak mamy 23 jadące tą samą trasą aż do Wileńskiego? I ciekawe ilu jest chętnych jadących z Obozowej na Jagiellońską by taki kurs realizować.
I czy ten takt nie może być łatany wyjazdem o 15 minut późniejszym lub choćby nie sklejającym się z 23 na wyjeździe? Pewnie nie, bo zaraz przyjedzie kolejna brygada i trzeba by ją wyprzedzać.
ŁK
Ja myślę, że bardziej istotna być koordynacja linii jadących przez długi odcinek wspólnie a nie ładnie wyglądający takt na rozkładzie. Jeśli przez większość trasy jadą dwie linie to pasażerowi wszystko jedno czy pojedzie linią X czy Y. Natomiast teraz nie jednokrotnie mamy sytuacje gdzie w imię taktu mamy dwa tramwaje jadące razem a później mamy wynikającą z taktu dziurę przez kilka minut. Kiedyś były rozkłady gdzie w szczycie było napisane, że linia kursuje np. co 6-9 minut i na wielu ciągach można to tego powrócić by równomiernie rozłożyć kursy poszczególnych linii na danym odcinku. Oczywiście nie wszędzie uda się to wykonać ale przesuwając kursy o 1-2 minuty może uniknęlibyśmy sytuacji jaka jest chociażby na 22 gdzie w Wiatracznej ruszam minutę za 26 by następnie jechać dwie minuty przed 24, od pl. Zawiszy minutę za 1 by ostatecznie od Radosława jechać razem z 35.
Ktoś może wie ile i jakich pojazdów wysyła Praga w DŚ gdy zamknięta Kijowska? I jak wygląda sprawa z rezerwą - coś stoi na mieście, czy tylko możliwość podmiany przez wozy z innych zajezdni?
Poza tym wysoka podłoga z Mokotowa w rozkładzie 35 to fikcja czy może się tam pojawić stopiątka?(w niedzielę był Swing...)
Oraz skład z Żoliborza na 18.3 też planowy?
Poza tym wysoka podłoga z Mokotowa w rozkładzie 35 to fikcja czy może się tam pojawić stopiątka?(w niedzielę był Swing...)
Oraz skład z Żoliborza na 18.3 też planowy?
Praga: 9x134N, 17x116N, 21x120Na. Rezerwa to Swing na Woli i U-boot na Kijowskiej.
Od jakiegoś czasu w tramwajach nie ma niskich brygad wykazywanych jako wysokie. Skoro jest wysoka to może być wysoka chyba że Zakład się napnie.
Od jakiegoś czasu w tramwajach nie ma niskich brygad wykazywanych jako wysokie. Skoro jest wysoka to może być wysoka chyba że Zakład się napnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z jakiego powodu 4 wolskie brygady są na składy skoro okazuje się, że mogłyby być niskie? Chodzi mi o dwie brygady na linii 10 i po jednej na 9 i 23. Jak widać na dzisiejszą obsługę 77 znalazły się m.in. 3 niskopodłogowce z Woli. Gdyby te składy zamienić na niskie, mielibyśmy w weekendy, o ile się nie mylę, tylko kilka jeżdżących solówek, jeśli chodzi o tramwaje z wysoką podłogą. Wiem, że to nie jest konieczność, ale tendencja jest taka, że w weekendy raczej jeżdżą niskopodłogowe i nie rozumiem z czego wynika aż taka "rezerwa", skoro tak naprawdę te tramwaje mogłyby nawet być wpisane w rozkład (tak jak były w obsłudze dodatkowej linii). Jest jakiś głębszy powód, nikt o tym nie pomyślał, czy po prostu jest to rezerwa na ewentualne remonty itp., żeby nie ruszać przy nich rozkładów 9,10,23?
A to niskiej podłogi na 77 nie wystawiał Mokotów? Wysoka podłoga definitywnie zniknie w weekendy po dostawie 123/213 nowych tramwajów. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W zasadzie to cofam moje pytanie. Zasugerowałem się literką w, a w przypadku 77 jest to
w - kurs tylko do przystanku RONDO WASZYNGTONA.
Z tego co widzę to 4 wysokie brygady wystawiał "Żoliborz", a 4 niskie "Mokotów", a co pojedzie do Zajezdni Praga, a co do Al. Zielenieckiej to nie ma znaczenia. Natomiast Wola wystawia chyba tyle samo niskich brygad w DŚ, co i w DP, to w takim przypadku raczej nie ma możliwości planowego zwiększenia liczby niskich brygad w weekendy. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I teraz niskiej podłogo może być więcej. Wczoraj i dziś na R-4 na polu stało kilkanaście Swingów wystawionych na jutro.ashir pisze:A to niskiej podłogi na 77 nie wystawiał Mokotów? Wysoka podłoga definitywnie zniknie w weekendy po dostawie 123/213 nowych tramwajów.
Kwestia projektów unijnych. Tarchomin-Bródno nie jest cały obsadzany w weekend, bo po prostu nie ma takiej liczby brygad.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem