Strona 46 z 64

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 6:55
autor: Georg
MisiekK pisze:
29 gru 2018, 0:02
Utopienie kilku brygad bez rozwiązania rzeczywistych problemów tej linii.
A na czym polega problem na tej linii?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 8:03
autor: SławekM
ashir pisze:
28 gru 2018, 20:45
Brakło brygady, aby wszystko jeździło do Myśliborskiej...
Brakująca brygada jeździ na 318 lub 328.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 9:37
autor: Matej
Georg pisze:
MisiekK pisze:
29 gru 2018, 0:02
Utopienie kilku brygad bez rozwiązania rzeczywistych problemów tej linii.
A na czym polega problem na tej linii?
Często jest mocno opóźniona i autobusy jeżdżą stadami (rekordowo widziałem 5 w odstępie 2 minut w jednym kierunku).

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk


Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 12:32
autor: Georg
Z jakiego powodu? Krótkie postoje? Niedopasowany czas przejazdu? Korki po drodze?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 12:50
autor: KwZ
Georg pisze:
29 gru 2018, 6:55
A na czym polega problem na tej linii?
Oidp z początku kierowcy narzekali, że krótkie kółko i można dostać kręćka, to teraz będzie urozmaicenie.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 13:05
autor: ashir
Z Żerania FSO na Buków to jest krótka trasa?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 13:12
autor: Łukasz
ashir pisze:Z Żerania FSO na Buków to jest krótka trasa?
Jest stosunkowo długa i nieprzewidywalna, a mieszanie tej masy kursów skróconych z pełną trasą jest kompletnie bez sensu. To i tak będzie jeździć losowo, żadnej koordynacji nie będzie.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 gru 2018, 13:18
autor: KwZ
ashir pisze:
29 gru 2018, 13:05
Z Żerania FSO na Buków to jest krótka trasa?
Wtedy jeszcze z Nowodworów.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 0:01
autor: MisiekK
Georg pisze:
29 gru 2018, 12:32
Z jakiego powodu? Krótkie postoje? Niedopasowany czas przejazdu? Korki po drodze?
Bałagan infrastrukturalny. Korek na Modlińskiej, Korek na Myśliborskiej, problemy ze skrętem w Milenijną. Wozy jeżdżą w stadach, poza rozkładem.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 9:20
autor: Domas
MisiekK pisze:
30 gru 2018, 0:01
Bałagan infrastrukturalny. Korek na Modlińskiej, Korek na Myśliborskiej, problemy ze skrętem w Milenijną. Wozy jeżdżą w stadach, poza rozkładem.
Przede wszystkim to dzielnica powinna dostosować ulice na trasie linii do wozów przynajmniej 12-metrowych*, żeby można było takie wozy tam wysłać. Druga sprawa to rozkład jazdy - nierealne czasy przejazdu względem warunków drogowych, które opisałeś. A jazda w stadach... jest ekspedycja na Żeraniu, ale to wymagałoby dołożenia chociaż jednej brygady MZA na linii. Gdyby wszystkie te warunki zostały spełnione to spokojnie linia mogłaby pozbyć się kursów skróconych i jeździć na pełnej trasie co 10 minut w szczycie, co 12 minut poza i co 15-20 w dni wolne.

*tak, wiem, że na linii były już 12-ki, sam jechałem, ale nie zmienia to faktu, że jest ciężko

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 11:19
autor: pawcio
A to nadzór zdalny z centrali nad ajemtami nie jest w stanie ogarnąć tego 211?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 14:39
autor: Konied Makevski
Domas pisze:
MisiekK pisze:
30 gru 2018, 0:01
Bałagan infrastrukturalny. Korek na Modlińskiej, Korek na Myśliborskiej, problemy ze skrętem w Milenijną. Wozy jeżdżą w stadach, poza rozkładem.
Przede wszystkim to dzielnica powinna dostosować ulice na trasie linii do wozów przynajmniej 12-metrowych*, żeby można było takie wozy tam wysłać. Druga sprawa to rozkład jazdy - nierealne czasy przejazdu względem warunków drogowych, które opisałeś. A jazda w stadach... jest ekspedycja na Żeraniu, ale to wymagałoby dołożenia chociaż jednej brygady MZA na linii. Gdyby wszystkie te warunki zostały spełnione to spokojnie linia mogłaby pozbyć się kursów skróconych i jeździć na pełnej trasie co 10 minut w szczycie, co 12 minut poza i co 15-20 w dni wolne.

*tak, wiem, że na linii były już 12-ki, sam jechałem, ale nie zmienia to faktu, że jest ciężko
Z tym przystosowaniem mógłby być problem - Aluzyjna jest zdecydowanie za wąska na normalne wozy, a miejsca na poszerzenie brak. Ta sama historia na Kasztanowej i Portowej. Jak dzielnica nie zadbała zawczasu o sieć drogową, to teraz niewiele już można zrobić, bo obie strony ulicy są zabudowane. Można ewentualnie pomyśleć o podziale linii w celu poprawy punktualności, ale wtedy pewnie bilans się nie zgodzi. Inną opcją, do zrobienia na wczoraj, jest wydłużenie postojów na krańcach.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 14:43
autor: ashir
Konied Makevski pisze:
30 gru 2018, 14:39
Inną opcją, do zrobienia na wczoraj, jest wydłużenie postojów na krańcach.
W ogóle dlaczego nie zamieniono jednego dodatku na całkę? Jedyne co zrobiono to od 2 stycznia po południu na krańcu Buków zostanie wydłużony postój z 5 do 15 minut.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 22:05
autor: Domas
Przecież 06 będzie teraz 6, całodziennym?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 30 gru 2018, 22:27
autor: ashir
W artykule na WGKM masz co innego. ;)