Obsługa linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 mar 2009, 16:50

o.O Nawet o tym nie wiedziałem.
Skoro tak to bardzo możliwe... bo to chyba był właśnie jeden z tych numerów.

ppdk
Posty: 45
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:29
Lokalizacja: Warszawa (Bielany)

Post autor: ppdk » 17 mar 2009, 18:15

Jaki zakład obsługuje 319 :?: W MaxA nie ma takiej linii nawet ;-) Zresztą jest bardzo...kameralna :smile:
Obsługiwany linią 116 (dzięki za kursy skrócone)
...no to mi podziękowali

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 mar 2009, 18:17

ppdk pisze:Jaki zakład obsługuje 319 :?: W MaxA nie ma takiej linii nawet ;-) Zresztą jest bardzo...kameralna :smile:
R-7.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 mar 2009, 18:18

ppdk pisze:W MaxA nie ma takiej linii nawet
Bo to są same BWL-ki z 709. Nie ma ani jednej brygady nominalnie przypisanej do linii 319.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 18 mar 2009, 14:01

Chciałbym spytać o obsługe linii 130 i 301 konkretnie poszczególne brygady z woronicza w dp.

Swider
Posty: 648
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:51
Lokalizacja: Warszawa Mokotów / Ursus Niedźwiadek

Post autor: Swider » 18 mar 2009, 19:31

130- 1,4,7 R-7
301- 07,08 R-7

Awatar użytkownika
METALL2357
(METALL22)
Posty: 580
Rejestracja: 29 sty 2008, 22:22
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Kontakt:

Post autor: METALL2357 » 28 mar 2009, 16:21

a Czy Woronicza ma może jeszcze 510 ? w dp i dś :?:

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 28 mar 2009, 17:12

do 31 marca po jednej całce w dp i w ds, od 1 kwietnia zostaje tylko w ds
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
METALL2357
(METALL22)
Posty: 580
Rejestracja: 29 sty 2008, 22:22
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Kontakt:

Post autor: METALL2357 » 28 mar 2009, 17:15

JacekM pisze:do 31 marca po jednej całce w dp i w ds, od 1 kwietnia zostaje tylko w ds
A mogę prosić jeszcze o numery brygad ?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
maciek.dab859
Posty: 1022
Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43

Post autor: maciek.dab859 » 28 mar 2009, 17:43

W DP 5/510 i w DS również 5/510.
DAB - Dansk Automobil Byggeri A/S, Silkeborg

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 gru 2009, 10:35

Może zły temat a moze nie, ale mam takie pytanko:
Dlaczego wczoraj na wielu liniach jeżdziły przeguby zamiast solówek?
Jechałem wczoraj x/510->6814 i na cazłym odcinku od DWC do Nowodworów było max. 10 osób i na to mogła by iść spokojnie solówka
Drugi przykład: linia 167 było max. 20-25 osób gdzie by wystarczyła solówka
Kolejny przykład: linie nocne. Jechałem 36/N85->5592 i było max. 7 osób na to wystarczyła by solówka! Widziałem też N43 na przyst. BW1920->DWC i miało tylko 1 osobę na pokładzie! N35 max. 5 osób na pokładzie!
To się nazywa MARNOWANIE TABORU!
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 gru 2009, 10:37

To jest tymbardziej dziwne, że MZA deklaruje w umowie wieloletniej, jak słyszałem, znaczące zmniejszenie udziału taboru wielkopojemnego. Czego po proporcjach w zamawianych autobusach (i wypuszczanych na miast) jakoś nie widać. Coś mi tu nie gra...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 26 gru 2009, 10:57

Walas pisze:Może zły temat a moze nie, ale mam takie pytanko:
Dlaczego wczoraj na wielu liniach jeżdziły przeguby zamiast solówek?
Jechałem wczoraj x/510->6814 i na cazłym odcinku od DWC do Nowodworów było max. 10 osób i na to mogła by iść spokojnie solówka
Drugi przykład: linia 167 było max. 20-25 osób gdzie by wystarczyła solówka
Kolejny przykład: linie nocne. Jechałem 36/N85->5592 i było max. 7 osób na to wystarczyła by solówka! Widziałem też N43 na przyst. BW1920->DWC i miało tylko 1 osobę na pokładzie! N35 max. 5 osób na pokładzie!
To się nazywa MARNOWANIE TABORU!
marnowaniem to bym nazwał ale tylko wtedy kiedy taboru zabrakło by na brygady lub linie na których krótki tabor byłby niewystarczający, a w dniu wczorajszym (tj. 25-12-2009) nie było takiego zapotrzebowania...

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 gru 2009, 11:11

No niewiem. Jak dla 6-7 osób daje się przeguba to jak to może nie być marnowanie tboru?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 gru 2009, 11:30

No ale w sumie wczoraj równie dobrze można by było na wszystkie brygady dać krótki tabor. W sumie jeśli nikt nie jechał w olbrzymim tłoku w solówce (podczas gdy przeguby jeździły puste) to taki dzień, w którym każdy będzie mógł sobie poleżeć w autobusie by się przydał. ;-)

Zablokowany