Strona 46 z 154
: 17 mar 2009, 16:50
autor: reserved
o.O Nawet o tym nie wiedziałem.
Skoro tak to bardzo możliwe... bo to chyba był właśnie jeden z tych numerów.
: 17 mar 2009, 18:15
autor: ppdk
Jaki zakład obsługuje 319
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
W MaxA nie ma takiej linii nawet
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zresztą jest bardzo...kameralna
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
: 17 mar 2009, 18:17
autor: Walas
ppdk pisze:Jaki zakład obsługuje 319
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
W MaxA nie ma takiej linii nawet
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zresztą jest bardzo...kameralna
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
R-7.
: 17 mar 2009, 18:18
autor: pawcio
ppdk pisze:W MaxA nie ma takiej linii nawet
Bo to są same BWL-ki z 709. Nie ma ani jednej brygady nominalnie przypisanej do linii 319.
: 18 mar 2009, 14:01
autor: michał1984
Chciałbym spytać o obsługe linii 130 i 301 konkretnie poszczególne brygady z woronicza w dp.
: 18 mar 2009, 19:31
autor: Swider
130- 1,4,7 R-7
301- 07,08 R-7
: 28 mar 2009, 16:21
autor: METALL2357
a Czy Woronicza ma może jeszcze 510 ? w dp i dś
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: 28 mar 2009, 17:12
autor: JacekM
do 31 marca po jednej całce w dp i w ds, od 1 kwietnia zostaje tylko w ds
: 28 mar 2009, 17:15
autor: METALL2357
JacekM pisze:do 31 marca po jednej całce w dp i w ds, od 1 kwietnia zostaje tylko w ds
A mogę prosić jeszcze o numery brygad ?
pozdrawiam
: 28 mar 2009, 17:43
autor: maciek.dab859
W DP 5/510 i w DS również 5/510.
: 26 gru 2009, 10:35
autor: Walas
Może zły temat a moze nie, ale mam takie pytanko:
Dlaczego wczoraj na wielu liniach jeżdziły przeguby zamiast solówek?
Jechałem wczoraj x/
510![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
6814 i na cazłym odcinku od DWC do Nowodworów było max. 10 osób i na to mogła by iść spokojnie solówka
Drugi przykład: linia
167 było max. 20-25 osób gdzie by wystarczyła solówka
Kolejny przykład: linie nocne. Jechałem 36/
N85![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
5592 i było max. 7 osób na to wystarczyła by solówka! Widziałem też
N43 na przyst. BW1920->DWC i miało tylko 1 osobę na pokładzie!
N35 max. 5 osób na pokładzie!
To się nazywa MARNOWANIE TABORU!
: 26 gru 2009, 10:37
autor: Glonojad
To jest tymbardziej dziwne, że MZA deklaruje w umowie wieloletniej, jak słyszałem, znaczące zmniejszenie udziału taboru wielkopojemnego. Czego po proporcjach w zamawianych autobusach (i wypuszczanych na miast) jakoś nie widać. Coś mi tu nie gra...
: 26 gru 2009, 10:57
autor: NR
Walas pisze:Może zły temat a moze nie, ale mam takie pytanko:
Dlaczego wczoraj na wielu liniach jeżdziły przeguby zamiast solówek?
Jechałem wczoraj x/
510![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
6814 i na cazłym odcinku od DWC do Nowodworów było max. 10 osób i na to mogła by iść spokojnie solówka
Drugi przykład: linia
167 było max. 20-25 osób gdzie by wystarczyła solówka
Kolejny przykład: linie nocne. Jechałem 36/
N85![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
5592 i było max. 7 osób na to wystarczyła by solówka! Widziałem też
N43 na przyst. BW1920->DWC i miało tylko 1 osobę na pokładzie!
N35 max. 5 osób na pokładzie!
To się nazywa MARNOWANIE TABORU!
marnowaniem to bym nazwał ale tylko wtedy kiedy taboru zabrakło by na brygady lub linie na których krótki tabor byłby niewystarczający, a w dniu wczorajszym (tj. 25-12-2009) nie było takiego zapotrzebowania...
: 26 gru 2009, 11:11
autor: Walas
No niewiem. Jak dla 6-7 osób daje się przeguba to jak to może nie być marnowanie tboru?
: 26 gru 2009, 11:30
autor: reserved
No ale w sumie wczoraj równie dobrze można by było na wszystkie brygady dać krótki tabor. W sumie jeśli nikt nie jechał w olbrzymim tłoku w solówce (podczas gdy przeguby jeździły puste) to taki dzień, w którym każdy będzie mógł sobie poleżeć w autobusie by się przydał.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)