Strona 46 z 46

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 18 mar 2025, 22:51
autor: ITS A 218
Nie wiem czy to efekt zamkniętej Paryskiej czy jednodniowy problem, ale dziś 509 sporo stało na Saskiej aż do Stacji Krwiodastwa.
Czyżby kolejny punkt na dobicie 509...

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 19 mar 2025, 6:21
autor: pawcio
Paryska, zdecydowanie.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 19 mar 2025, 19:03
autor: Wiliam
E-1 się pięknie zestadza w popołudniowym szczycie na Zwycięzców.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 19 mar 2025, 19:18
autor: pawcio
Trzeba tydzień przetrwać.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 21 mar 2025, 10:41
autor: rufio198
pawcio pisze:
19 mar 2025, 6:21
Paryska, zdecydowanie.
Zdecydowanie nie. Paryska tylko niewiele dołożyła. Na Saskiej korki rano to normalność. Zaczynają się przy Waszyngtona i przy dobrych układach kończą się przy Abrahama na Bora - Komorowskiego

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 30 mar 2025, 8:57
autor: TGM
Czy w związku z rozbudową mieszkaniową Żerania i marudzeniem mieszkańców na temat oferty komunikacyjnej nie należałoby puścić tam całej 16, a 18 na Piaski?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 30 mar 2025, 11:19
autor: pawcio
Być może kwestia czasu. I jeszcze brygad do dyspozycji.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 30 mar 2025, 12:32
autor: tatra
Może nie całą 16 tylko na razie połowę. Czas przejazdu od Muranowskiej na Żerań czy Piaski jest podobny. Będzie też więcej postulowanej niskiej podłogi.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 30 mar 2025, 12:39
autor: Autobus Czerwon
TGM pisze:
30 mar 2025, 8:57
Czy w związku z rozbudową mieszkaniową Żerania i marudzeniem mieszkańców na temat oferty komunikacyjnej nie należałoby puścić tam całej 16, a 18 na Piaski?
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że tramwaj przez Miedzyparkową jest stosunkowo mało atrakcyjny dla Jagiellońskiej. Nie dowozi do M2, nie dowozi do Dworca Gdańskiego, nie dowozi do Arkadii, do M1 dowozi dopiero na Ratusz. Wydaje mi się że idealnie dla układu byłoby, gdyby na FSO jeździło 20, 21 na Gocławek zamiast 6 (na sztywno skoordynowane z 3) oraz połowa 1/41 (uruchomienie zamiast 33ks).

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 31 mar 2025, 14:23
autor: person
tatra pisze:
30 mar 2025, 12:32
Może nie całą 16 tylko na razie połowę. Czas przejazdu od Muranowskiej na Żerań czy Piaski jest podobny. Będzie też więcej postulowanej niskiej podłogi.
Jeśli "tylko połowę", to czym różniłoby się to od 18?
BTW - uważam, że nawet większa liczba kursów i tak nie zaspokoiłaby oczekiwań nowych mieszkańców ul. Jagiellońskiej.