Strona 460 z 603

: 18 wrz 2012, 12:56
autor: MichalJ
bepe pisze:
pawcio pisze:Patrzysz na odjazdy z przystanku krańcowego na Młocinach? Miejsce na kursy wyjeżdżające z Żoliborza, które jadą od razu na Kielecką bez kręcenia bączków po pętli.
O 11 pewnie tak. Ale już po 9 taka dziura jest na Dworcu Centralnym:
--> Metro Młociny: 9 06 16 36 46 56
O, wraca nowe? Kiedyś prawie wszystko (autobusy też) miało taką dziurę przy przejściu z częstotliwości szczytowej na międzyszczytową, coś na kształt 12-12-12-40-20-20-20...

: 18 wrz 2012, 13:32
autor: misza2002
Glonojad pisze:16 do Metra Marymont. I już. A jakby z tego wozów wystarczyło, by z drugiej strony pociągnąć na Służewiec, to można by jej ograniczyć poranne i nocne godziny kursowania, a w pozostałych zrobić na 17 układ 4-6/5-10/8-12 i w środek odpowiednio 6, 10 i 12 wsadzić 16.

I jeszcze frytki do tego, najlepiej gotowane na parze.
I to jest chyba najlepsze wyjście,16 w godzinach 6-20 i rozrzedzenie 17.
W DS 17 na swoich końcowych odcinkach jest zbyt częsta.

: 18 wrz 2012, 13:39
autor: bepe
MichalJ pisze:Kiedyś prawie wszystko (autobusy też) miało taką dziurę przy przejściu z częstotliwości szczytowej na międzyszczytową, coś na kształt 12-12-12-40-20-20-20...
Ale tu mowa o niedzieli ;)

: 21 wrz 2012, 21:42
autor: Glonojad
misza2002 pisze:
Glonojad pisze:16 do Metra Marymont. I już. A jakby z tego wozów wystarczyło, by z drugiej strony pociągnąć na Służewiec, to można by jej ograniczyć poranne i nocne godziny kursowania, a w pozostałych zrobić na 17 układ 4-6/5-10/8-12 i w środek odpowiednio 6, 10 i 12 wsadzić 16.

I jeszcze frytki do tego, najlepiej gotowane na parze.
I to jest chyba najlepsze wyjście,16 w godzinach 6-20 i rozrzedzenie 17.
Nie proponuję rozrzedzenia 17. Przy częstotliwości 8-12 liczba kursów jest identyczna, jak przy równej "co 10".
W DS 17 na swoich końcowych odcinkach jest zbyt częsta.
To można powiedzieć o każdej linii tramwajowej w Warszawie z wyjątkiem 9 i, być może, 26 na Bródnie. Ale to nie o to chodzi.

: 21 wrz 2012, 21:57
autor: Dantte
Glonojad pisze:i, być może, 26 na Bródnie
Na pewno.
Swoją drogą, to w tym tygodniu 4 na Bródnie ma najsłabszą frekwencję (no, chyba, że licząc 28 jadące za 1), a raczej tak nigdy nie było. Nie wierzę, że ludzie aż tak uciekli po tym kilkumiesięcznym zamknięciu Marszałkowskiej.

: 24 wrz 2012, 0:54
autor: jasiu
Pytanie do znawców. Czy kiedykolwiek rozważano całkowite zawieszenie lub znaczne okrojenie ruchu tramwajów na Jagiellońskiej? Z moich obserwacji poczynionych dzisiaj wynika, że w niedziele tramwajami między Starzyńskiego a FSO podróżuje średnio 10 pasażerów. Czy nie lepiej byłoby z ekonomicznego punktu widzenia (ekologicznego też, przecież skądś się ten "prund" uzyskuje) zatrzymać 503/509 na tych wszystkich przystankach typu Budzyńskiej-Tylickiej a komunikację tramwajową zwinąć lub ograniczyć do jednego muchowozu w DP?

: 24 wrz 2012, 0:59
autor: Pan Piotr
jasiu pisze:Pytanie do znawców. Czy kiedykolwiek rozważano całkowite zawieszenie lub znaczne okrojenie ruchu tramwajów na Jagiellońskiej? Z moich obserwacji poczynionych dzisiaj wynika, że w niedziele tramwajami między Starzyńskiego a FSO podróżuje średnio 10 pasażerów. Czy nie lepiej byłoby z ekonomicznego punktu widzenia (ekologicznego też, przecież skądś się ten "prund" uzyskuje) zatrzymać 503/509 na tych wszystkich przystankach typu Budzyńskiej-Tylickiej a komunikację tramwajową zwinąć lub ograniczyć do jednego muchowozu w DP?
A gdzie masz 503 na Jagiellońskiej?

: 24 wrz 2012, 1:03
autor: hafilip84
Zdaje się, że tam po środku jest jakaś szkoła... Jak zaczynałem studia i jak kretyn próbowałem dojeżdżać do metra tramwajem, to bywało, że były kłopoty z wejściem doń na Żeraniu...

: 24 wrz 2012, 1:41
autor: Bastian
jasiu pisze:Czy nie lepiej byłoby z ekonomicznego punktu widzenia (...) komunikację tramwajową zwinąć lub ograniczyć do jednego muchowozu w DP?
Nie nie, zostań na MiK-u, proszę. Nie przekładaj sposobu funkcjonowania kolei na tramwaje, bo i te szlag trafi...

: 24 wrz 2012, 7:15
autor: Os0
jasiu pisze:Pytanie do znawców. Czy kiedykolwiek rozważano całkowite zawieszenie lub znaczne okrojenie ruchu tramwajów na Jagiellońskiej? Z moich obserwacji poczynionych dzisiaj wynika, że w niedziele tramwajami między Starzyńskiego a FSO podróżuje średnio 10 pasażerów. Czy nie lepiej byłoby z ekonomicznego punktu widzenia (ekologicznego też, przecież skądś się ten "prund" uzyskuje) zatrzymać 503/509 na tych wszystkich przystankach typu Budzyńskiej-Tylickiej a komunikację tramwajową zwinąć lub ograniczyć do jednego muchowozu w DP?
Z niedzielnych obserwacji chcesz wyciągać "konsekwencje" w DP, gratuluję ](*,)

: 24 wrz 2012, 19:03
autor: osa
Nie zaszkodziłoby jednak ograniczyć kursowania tramwajów na Jagiellońskiej w weekendy. A i w dni powszednie wieczorami, zaś w ciągu dnia należałoby się zastanowić, jak powinien wyglądać tam układ linii tramwajowych. Zapewne jednak skończy się jeszcze wtłoczeniem na Żerań FSO 16-ki, bo przecież pełni niezwykle poczesną rolę, rozładowując tłok na rondzie Starzyńskiego.

: 26 wrz 2012, 0:16
autor: MeWa
KwZ pisze:Mnie też przekonuje, żeby 16 puścić na M Marymont, jeśli tylko północny wlot Babki wytrzyma
16 wysłać na Marymont, a w zamian 27 na Zoo? :D Tak przynajmniej solówki na jednej linii by były ;)

: 26 wrz 2012, 22:59
autor: Daniel_FCB
pawcio pisze:Jak by się uprzeć, to z brygad 16+33 dałoby radę stworzyć 33 na poziomie 3/5/5.
A Wołoską do 17 dopychamy kolanem? (chociaż może dzięki skmce na Służewcu jest/będzie teraz luźniej?)

: 27 wrz 2012, 16:43
autor: misza2002
Daniel_FCB pisze:
pawcio pisze:Jak by się uprzeć, to z brygad 16+33 dałoby radę stworzyć 33 na poziomie 3/5/5.
A Wołoską do 17 dopychamy kolanem? (chociaż może dzięki skmce na Służewcu jest/będzie teraz luźniej?)
33 jest tylko do Kieleckiej i co dalej.
16 powinno być z M.Marymont (17 jest rano dopychana przez Białołęke)-Woronicza a w szczycie A na Służewiec .
27 docelowo jak najbardziej na solówkach na Żerań FSO

: 27 wrz 2012, 18:38
autor: Glonojad
Woloska ma czym jezdzic dzieki 16, ale w 17 ludzie sie nie mieszcza.

A gdyby zrobic 33 i 17 co 4/6/6 kazde? Nie starczyloby na to wozow?

(albo zamienic 33 i 17 koncowkami na poludniu, choc wtedy pewnie wozow z 16 na silne 33 nie styknie...)