KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 11 maja 2015, 20:42

JacekM pisze:Krajnow w "Stołecznej" mówi, że nie wie kiedy wprowadzą te zmiany.
Pewnie to powycinają tak jak ostatnio tarchominowozy – nagle, po cichu i bez konsultacji. W sumie nawet dobrze.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 maja 2015, 22:37

No na Tarchominie zwłaszcza dużo brygad odzyskano. :D

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 maja 2015, 23:08

Nieskończenie więcej niż na Bemowie.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 11 maja 2015, 23:10

Po migracji serwera wreszcie zaczął mi się wczytywać Wawkom.

Cóż powiedzieć. Pamiętam jak 8 lat temu pracowaliśmy z Bastianem na rzecz tego, by uporządkować linie na Bemowie. Nie wszystko mieliśmy dobrze przemyślane, trzeba było pewnych poprawek, ale udało się wykasować słabe i niewiele wnoszące połączenia. Ile lat ten porządek się obronił? Naprawdę żal patrzeć, co się dzieje w trasach i rozkładach jazdy w skali całego miasta. Jak łatwo jest bezkarnie psuć coś, co z takim mozołem było tworzone.

184 i 284 z taktem co 20 minut. Linie zupełnie nieprzydatne do normalnych połączeń. Przyciągną tylko najbardziej protestogennych pasażerów, którzy wychodzą na konkretny kurs. Ciężko będzie to potem skasować. Linia 397 jeżdżąca stadami ze 197. Wszystko na gorsze, marnowanie brygad. O propozycji nic dobrego nie można powiedzieć. Nic zupełnie. Popsucie połączenia z Tesco na Karolinie. Byle jak, niespójnie, na kolanie projektowane.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3837
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 11 maja 2015, 23:19

Leszku Ruto, wróć! (-o<

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 12 maja 2015, 10:54

Jaki jest sens dublowania 184 i 190 na Człuchowskiej/Lazurowej? Nie moznaby puścić 184 przy ratuszu do Lazurowej? Na 423 przy Kazubów też pewnie nie ma co liczyć? Przy nowej Pelczynskiego niedługo powstanie nowe osiedle na kilka tysięcy mieszkań...

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 maja 2015, 10:55

Czy zaproponowany projekt jest ostateczny i już nic nie da się zrobić, żeby było lepiej?

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 maja 2015, 11:00

mcdm pisze:Jaki jest sens dublowania 184 i 190 na Człuchowskiej/Lazurowej? Nie moznaby puścić 184 przy ratuszu do Lazurowej? Na 423 przy Kazubów też pewnie nie ma co liczyć? Przy nowej Pelczynskiego niedługo powstanie nowe osiedle na kilka tysięcy mieszkań...
Bardziej 189 i 184 będą się dublowały. 190 mniej. Z 423 to jak widzę obecne trendy ZTM to powstanie jakieś 323 na trasie Bemowo-Zachodni, żeby obsłużyć wszystkie przystanki po drodze. A że potem linie będą jeździły stadami i będzie 323,423,523 a potem pół godziny nic to już trudno. W zasadzie to ZTM sam sobie szkodzi. Albo mnożymy linie i tniemy częstotliwości, albo odwrotnie. Teraz niestety jest trend odwrotny (tramwaje, autobusy na Bemowie).

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 12 maja 2015, 11:04

"323,423,523"
przerzućmy 123 z Pragi i 223 żeby się kręcił wokół CH Bemowo i będzie Bemowski komplet :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8474
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 maja 2015, 11:10

mcdm pisze:Jaki jest sens dublowania 184 i 190 na Człuchowskiej/Lazurowej? Nie moznaby puścić 184 przy ratuszu do Lazurowej?
Kolejne kilometry wzdłuż tramwaju?

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 maja 2015, 17:21

Górczewska ma 154 do Zachodniego, więc na Człuchowskiej się ten autobus bardziej przyda. Inna rzecz, że jak się da, to trudno będzie zabrać.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 maja 2015, 10:36

Zaproponowana trasa 184 przez Człuchowską (ale już nie kursy co 20 minut) + osobna linia 397 to akurat najlepsze spośród badziewnych poprawek w planie zmian dla Bemowa. Jeśli cokolwiek miałoby zostać jeszcze skorygowane, to koniecznie podwyższenie częstotliwości do 15 min.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 13 maja 2015, 14:39

To 184 jest na zasadzie kompromisu by coś od PKP Kasprzaka dalej jechało jak dawne 506/422. Nie będą już krzyczeć o linie 506.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 maja 2015, 15:03

Nie byłbym tego taki pewny.
Tak na dobrą sprawę, to dojazd do Dw. Zachodniego można było zapewnić na dwa sposoby: tramwaj + wygodna przesiadka w 154 na Reducie i tramwaj + wygodna przesiadka 523 na Wolskiej. Problem w tym, że:
1) pocięli tramwaje
2) 154 jest długaśne i rzadkie, a czasem też niepunktualne
3) 523 przez objazd Mostu Łazienkowskiego jeździ jak chce mimo rozkładowej dość wysokiej częstotliwości

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 13 maja 2015, 20:22

@Georg no jak pocięto, to potrzeba tej kolejnej słabej linii. :dance: Recydywa tarczek!

ODPOWIEDZ