Komunikacja miejska po M2C
Moderator: Wiliam
Miejsca na zatokę jest tam bardzo dużo.
Zatoka pod oknami z obowiązkowym wycięciem drzew - super.
BTW: wiesz ile kosztuje budowa zatoki (zakładając, że w ogóle można takową zbudować w tym miejscu)?
BTW: wiesz ile kosztuje budowa zatoki (zakładając, że w ogóle można takową zbudować w tym miejscu)?
Nie mam pojęcia, ale jakoś nikt nie narzeka, że ostatni pojawiło im się więcej samochodów i autobusów pod domem, więc budowa zatoki to pikuś.
Ponad 100 tys.Domas pisze:Nie mam pojęcia
Zatoki się powinno likwidować, a nie budować kolejne.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Co nie zmienia faktu, że w tamtym miejscu by się przydała, bo aktualna lokalizacja przystanku jest kompletnie bez sensu.
Pasażerom, bo na pewno nie kierowcom.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Domasie: Zatoka przydaje się tak naprawdę tylko kierowcom osobówek, bo wtedy obsługujący przystanek autobus nie blokuje ruchu. Zatoka natomiast w żaden sposób nie przydaje się pasażerom, a wręcz życie utrudnia, podobnie przeszkadza prowadzącemu autobus, bo z zatoki trzeba wyjechać i liczyć, że ktoś cię z niej wypuści, a z przystanku bez zatoki po prostu się rusza.
a tak z ciekawości co ze skróceniem 11 do Ronda Daszyńskiego? Rozumiem, że w związku z brakiem tramwajów dwukierunkowch które zostaną wykorzystane do obsługi linii numer 1 podczas remontu na bródnie wprowadzenie stałej trasy 11 znowu się opóźni. A może ZTM zrezgygnował już z pomysłu zawracania 11 przy Rondzie Daszyńskiego? Jakoś dawno nic w tej kwestii nie słyszałem. Nie wiadomo czy od września wraca 37 czy będzie zawieszone do czasu zakończenia remontu torowiska na Annopol. Bo 41 z pewnością we wrześniu nie wróci. Bo skoro 37 wróci we wrześniu to po kiego na Marymont pchać dalej 11 skoro nie można ze względu na braki w tramwajach dwukierunkowych zawracać 11 przy Daszyńskiego to może skierować ją do placu narutowicza.
Najpierw będzie musiał się wyjaśnić harmonogram bałaganu na Wołoskiej. Bo musi być jeszcze etap z dojazdem na R3 tylko przez Woronicza. A 11 na Daszyńskiego wyląduje jak ten bałagan się skończy. Wygląda na to że mijanka na Budowlanej zniknie i tak szybciej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
OMG to znaczy że 17 znowu będzie zasuwać przez puławską? To już lepiej byłoby ją skrócić do Kieleckiej jeżeliby się zmieściła z 33.pawcio pisze:Najpierw będzie musiał się wyjaśnić harmonogram bałaganu na Wołoskiej. Bo musi być jeszcze etap z dojazdem na R3 tylko przez Woronicza. A 11 na Daszyńskiego wyląduje jak ten bałagan się skończy. Wygląda na to że mijanka na Budowlanej zniknie i tak szybciej.
Zmieścić to sie zmieści, bo mogą stać na całej Rakowieckiej. Gorsze jest to, że jest tam tylko jeden tor.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Samorząd Mieszkańców Saskiej Kępy podobnież walczy pismami o uruchomienie jednokierunkowej linii autobusowej na trasie:
Metro Stadion Narodowy - Zamoyskiego - Al.Zieleniecka - Francuska - Zwycięzców - Wał Miedzeszyński - Wybrzeże Szczecińskie - Sokola - Metro Stadion Narodowy
Nie powiem żeby mi się takie coś nie podobało, ale może naprawdę warto by było uzwyklić E1 i puścić je przez Saską i Zwycięzców?
Metro Stadion Narodowy - Zamoyskiego - Al.Zieleniecka - Francuska - Zwycięzców - Wał Miedzeszyński - Wybrzeże Szczecińskie - Sokola - Metro Stadion Narodowy
Nie powiem żeby mi się takie coś nie podobało, ale może naprawdę warto by było uzwyklić E1 i puścić je przez Saską i Zwycięzców?

A jaka to ma być linia? Tzn. rozumiem, że zwykła, ale kursująca w szczycie, w dp, przez cały tydzień?