Komunikacja miejska po M2C

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 lip 2015, 12:57

Miejsca na zatokę jest tam bardzo dużo.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8996
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 lip 2015, 13:10

Zatoka pod oknami z obowiązkowym wycięciem drzew - super.
BTW: wiesz ile kosztuje budowa zatoki (zakładając, że w ogóle można takową zbudować w tym miejscu)?

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 lip 2015, 13:22

Nie mam pojęcia, ale jakoś nikt nie narzeka, że ostatni pojawiło im się więcej samochodów i autobusów pod domem, więc budowa zatoki to pikuś.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8996
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 lip 2015, 13:51

Domas pisze:Nie mam pojęcia
Ponad 100 tys.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10157
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 02 lip 2015, 14:41

Zatoki się powinno likwidować, a nie budować kolejne.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 lip 2015, 17:12

Co nie zmienia faktu, że w tamtym miejscu by się przydała, bo aktualna lokalizacja przystanku jest kompletnie bez sensu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27750
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lip 2015, 17:34

Komu by się przydała i do czego?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 lip 2015, 17:38

Pasażerom, bo na pewno nie kierowcom.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 lip 2015, 17:44

Domasie: Zatoka przydaje się tak naprawdę tylko kierowcom osobówek, bo wtedy obsługujący przystanek autobus nie blokuje ruchu. Zatoka natomiast w żaden sposób nie przydaje się pasażerom, a wręcz życie utrudnia, podobnie przeszkadza prowadzącemu autobus, bo z zatoki trzeba wyjechać i liczyć, że ktoś cię z niej wypuści, a z przystanku bez zatoki po prostu się rusza.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 24 sie 2015, 16:46

a tak z ciekawości co ze skróceniem 11 do Ronda Daszyńskiego? Rozumiem, że w związku z brakiem tramwajów dwukierunkowch które zostaną wykorzystane do obsługi linii numer 1 podczas remontu na bródnie wprowadzenie stałej trasy 11 znowu się opóźni. A może ZTM zrezgygnował już z pomysłu zawracania 11 przy Rondzie Daszyńskiego? Jakoś dawno nic w tej kwestii nie słyszałem. Nie wiadomo czy od września wraca 37 czy będzie zawieszone do czasu zakończenia remontu torowiska na Annopol. Bo 41 z pewnością we wrześniu nie wróci. Bo skoro 37 wróci we wrześniu to po kiego na Marymont pchać dalej 11 skoro nie można ze względu na braki w tramwajach dwukierunkowych zawracać 11 przy Daszyńskiego to może skierować ją do placu narutowicza.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25968
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 sie 2015, 16:52

Najpierw będzie musiał się wyjaśnić harmonogram bałaganu na Wołoskiej. Bo musi być jeszcze etap z dojazdem na R3 tylko przez Woronicza. A 11 na Daszyńskiego wyląduje jak ten bałagan się skończy. Wygląda na to że mijanka na Budowlanej zniknie i tak szybciej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 24 sie 2015, 16:56

pawcio pisze:Najpierw będzie musiał się wyjaśnić harmonogram bałaganu na Wołoskiej. Bo musi być jeszcze etap z dojazdem na R3 tylko przez Woronicza. A 11 na Daszyńskiego wyląduje jak ten bałagan się skończy. Wygląda na to że mijanka na Budowlanej zniknie i tak szybciej.
OMG to znaczy że 17 znowu będzie zasuwać przez puławską? To już lepiej byłoby ją skrócić do Kieleckiej jeżeliby się zmieściła z 33.

Łukasz
Posty: 11298
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sie 2015, 20:24

Zmieścić to sie zmieści, bo mogą stać na całej Rakowieckiej. Gorsze jest to, że jest tam tylko jeden tor.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4858
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 wrz 2015, 15:05

Samorząd Mieszkańców Saskiej Kępy podobnież walczy pismami o uruchomienie jednokierunkowej linii autobusowej na trasie:
Metro Stadion Narodowy - Zamoyskiego - Al.Zieleniecka - Francuska - Zwycięzców - Wał Miedzeszyński - Wybrzeże Szczecińskie - Sokola - Metro Stadion Narodowy
Nie powiem żeby mi się takie coś nie podobało, ale może naprawdę warto by było uzwyklić E1 i puścić je przez Saską i Zwycięzców?
Obrazek

Georg
Posty: 6489
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 wrz 2015, 15:19

A jaka to ma być linia? Tzn. rozumiem, że zwykła, ale kursująca w szczycie, w dp, przez cały tydzień?

ODPOWIEDZ