Hmm, SU 12 uważam są zadbane. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale generalnie jeżdżąc nimi codziennie mam b. dobre zdanie. Z dziesiątkami jest już znacznie gorzej, no ale...Zasilaki zasilakami, ale gdyby Mobilisowi choć trochę zależało na poziomie świadczonych usług, to sami by zadbali o wozy - vide ITS.
Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
No to po zjezdzie na baze nie przejezdza sie przez OC, gdzie mechaniory maja obowiazek dolać płyny, spisac stan licznika i ewentualne uwagi kierowcy, co dolega, lub co trzeba naprawić w danym wozie, aby na rano był całkowicie sprawny, lub pozostal w bazie do czasu usuniecia usterki?Misiek997 pisze: Tak samo jest na bazie po co odpisywac bo nie zrobia.
zadbane? dobry żartPiotrek pisze:Hmm, SU 12 uważam są zadbane. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale generalnie jeżdżąc nimi codziennie mam b. dobre zdanie. Z dziesiątkami jest już znacznie gorzej, no ale...Zasilaki zasilakami, ale gdyby Mobilisowi choć trochę zależało na poziomie świadczonych usług, to sami by zadbali o wozy - vide ITS.
niektóre wyglądają, jakby przynajmniej miesiąc spędziły w Iraku czy Gruzji! poobijane, potłuczone, porysowane, czasem zamiast szyby trafi się pleksi...
noidea
W 5003 łamie się kratownica i przegub. Myslę że ten weekend to ostatnie podrygi tego wozu..
Od 5.2008 tylko autobusy
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Dla pasażera liczy się to co jest w środku. A raczej takie wgniecenia niczemu nie przeszkadzają. O ile pamiętam to wszechmocny moderator groził pasowaniem za wymienianie takich pierdół jak wgniecienia, zarysowania itp.niektóre wyglądają, jakby przynajmniej miesiąc spędziły w Iraku czy Gruzji! poobijane, potłuczone, porysowane, czasem zamiast szyby trafi się pleksi...
gwarantuję Ci, że dla wielu pasażerów liczy się jednak i to, jak autobus wygląda z zewnątrz nieraz słyszę na przystankach teksty w stylu "o, popatrz jaki trup".Premo pisze:Dla pasażera liczy się to co jest w środku. A raczej takie wgniecenia niczemu nie przeszkadzają. O ile pamiętam to wszechmocny moderator groził pasowaniem za wymienianie takich pierdół jak wgniecienia, zarysowania itp.niektóre wyglądają, jakby przynajmniej miesiąc spędziły w Iraku czy Gruzji! poobijane, potłuczone, porysowane, czasem zamiast szyby trafi się pleksi...
no i ja nie wymieniam wozów, które mają wgniecenia - wzmianka o tym jest elementem dyskusji, jaka się parę postów wcześniej wywiązała.
noidea
Dziś jechałem Ikarem 260nr taborowy 310 na linii 301.
Ten autobus ugina się na wysokości środkowych drzwi!
Każde przyspieszenie, czy hamowanie, to kilkucentymetrowy ruch obydwu skrzydeł środkowych drzwi względem siebie do góry, bądź do dołu. Najpier wyślałem ,ze to drzwi są luźno zamocowane, ale potem zauwazyłem jak "chodzi" ta taka "trumna" nad drzwiami...
Coś mi się wydaje, ze rama jest już na ostatnich nogach...
Ten autobus ugina się na wysokości środkowych drzwi!
Każde przyspieszenie, czy hamowanie, to kilkucentymetrowy ruch obydwu skrzydeł środkowych drzwi względem siebie do góry, bądź do dołu. Najpier wyślałem ,ze to drzwi są luźno zamocowane, ale potem zauwazyłem jak "chodzi" ta taka "trumna" nad drzwiami...
Coś mi się wydaje, ze rama jest już na ostatnich nogach...
=Macierzanki=
711
=Okęcie=
a) 301 > 10/17/33
b) 182 > 10/17
c) 7/9/15 > 182/189/401 > 10/17
=PASZKOWSKIEGO=
2 min buty
POWRÓT
(do Okęcia odwrotnie)
703 > Rynek > 20 min buty
711 > Komorowska > 3 min buty
733 > 4 min buty > 711 > 4 min buty
MaxiBus > 20 min buty
711
=Okęcie=
a) 301 > 10/17/33
b) 182 > 10/17
c) 7/9/15 > 182/189/401 > 10/17
=PASZKOWSKIEGO=
2 min buty
POWRÓT
(do Okęcia odwrotnie)
703 > Rynek > 20 min buty
711 > Komorowska > 3 min buty
733 > 4 min buty > 711 > 4 min buty
MaxiBus > 20 min buty
Co tu się dziwić. NG miał 14 lat temu. Ma pewnie to samo co 849, ale 849 to nawet długo jeździł póki się nie zarwał na nocce
Od 5.2008 tylko autobusy
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Nie wiedziałem gdzie to napisać więc napisałem tu.
Dziś na jednej z pętli autobusowej(Podgrodzie) zauważyłem coś bardzo dziwnego, a mianowicie. Miedzy autobusami chodził sobie koleś i sprawdzał czystość autobusów od zewnątrz, szczególna uwage poświęcał tylnej ścianie autobusów... MZA. No i co się okazało?? 3365 został zesłany na zakład bo miał nie domytą szybe z tyłu!!! Czy już całkiem kogoś porąbało nie wiem czy to ztm czy coś! ale to jest skandal!!
Czy ci ludzie nie maja naprawde co kontrolować? niech kontroluja tych co dwie zmiany jezdza. Rozumiem ze te działania sa celowe bo znależli sobie chłopca do bicia w postaci MZA, robią wszystko zeby zlikwidować MZA.A autobusy PKS jezdza czarne od brudu kilku dniowego juz nawet z tyłu w co niektórych nie widać numeru lini i taborowego... no ale im wolno bo wiadomo kto tam rządzi
To jest chore
Dziś na jednej z pętli autobusowej(Podgrodzie) zauważyłem coś bardzo dziwnego, a mianowicie. Miedzy autobusami chodził sobie koleś i sprawdzał czystość autobusów od zewnątrz, szczególna uwage poświęcał tylnej ścianie autobusów... MZA. No i co się okazało?? 3365 został zesłany na zakład bo miał nie domytą szybe z tyłu!!! Czy już całkiem kogoś porąbało nie wiem czy to ztm czy coś! ale to jest skandal!!
Czy ci ludzie nie maja naprawde co kontrolować? niech kontroluja tych co dwie zmiany jezdza. Rozumiem ze te działania sa celowe bo znależli sobie chłopca do bicia w postaci MZA, robią wszystko zeby zlikwidować MZA.A autobusy PKS jezdza czarne od brudu kilku dniowego juz nawet z tyłu w co niektórych nie widać numeru lini i taborowego... no ale im wolno bo wiadomo kto tam rządzi
To jest chore
5280
Ale miałem ubaw po pachy czytając te bzdury Akurat instruktor ZTM nie ma uprawnień do zesłania pojazdu na zakład. Jedynie, co może to zapisać, iż dany pojazd był brudny a następnie ZTM wystawi karę finansową przewoźnikowi. Widocznie też centrala MZA doszła do wniosku, że jest w stanie wysłać czysty wóz R-13 i zesłała ten brudny. Ale nich Ci będzie, ZTM chce zlikwidować MZA Myślę, że trochę podkolorowałeś tą opowieść, bo instruktor raczej nie zanotowałby, iż jest brudny, jeśli jeździ od rana, co innego, gdy wóz dopiero przyjechał z zakładu i widać, że nie był myty przed wyjazdem i zjazdem wieczorem.5280 pisze:Nie wiedziałem gdzie to napisać więc napisałem tu.
Dziś na jednej z pętli autobusowej(Podgrodzie) zauważyłem coś bardzo dziwnego, a mianowicie. Miedzy autobusami chodził sobie koleś i sprawdzał czystość autobusów od zewnątrz, szczególna uwage poświęcał tylnej ścianie autobusów... MZA. No i co się okazało?? 3365 został zesłany na zakład bo miał nie domytą szybe z tyłu!!! Czy już całkiem kogoś porąbało nie wiem czy to ztm czy coś! ale to jest skandal!!
Czy ci ludzie nie maja naprawde co kontrolować? niech kontroluja tych co dwie zmiany jezdza. Rozumiem ze te działania sa celowe bo znależli sobie chłopca do bicia w postaci MZA, robią wszystko zeby zlikwidować MZA.