Strona 47 z 235

: 11 gru 2011, 1:38
autor: MisiekK
Bastian pisze:Przetwornice.

Same przetwornice nie mają zbyt donośnego dźwięku - hardcore zaczyna się po założeniu łopatek wentylatorów.

Hałas więc powodują bardziej wentylatory + wały Cardana podczas jazdy i hamowania.

: 11 gru 2011, 8:53
autor: Stary Pingwin
A nie dwustopniowa przekładnia?

: 11 gru 2011, 9:44
autor: MisiekK
Stary Pingwin pisze:A nie dwustopniowa przekładnia?
Racja - nie dopisałem przekładni.

: 11 gru 2011, 9:52
autor: Tranzystor
ratman pisze:i tylko one
Nie tylko one. Tak samo "wyją" też 102N/Na, 803N itp. ;)

: 11 gru 2011, 16:37
autor: MisiekK
Tranzystor pisze: Tak samo "wyją" też 102N/Na, 803N itp. ;)
Ta sama konstrukcja wózków i wentylatorów.

: 27 gru 2011, 22:45
autor: Pingwin
Jaka jest dopuszczalna minimalna odległość torowiska od torowiska ??

Chodzi mi o tą odległość zaznaczoną na zielono

Obrazek

: 27 gru 2011, 23:02
autor: Jamad
Pingwin pisze:Jaka jest dopuszczalna minimalna odległość torowiska od torowiska ??

Chodzi mi o tą odległość zaznaczoną na zielono

[url=http://images40.fotosik.pl/1274/c6751a22850a5df4m.jpg]Obrazek[/URL]
Wujek Gugiel na to tutaj. Zaczytywać ...

: 27 gru 2011, 23:13
autor: Pingwin
Jamad pisze:
Pingwin pisze:Jaka jest dopuszczalna minimalna odległość torowiska od torowiska ??

Chodzi mi o tą odległość zaznaczoną na zielono

[url=http://images40.fotosik.pl/1274/c6751a22850a5df4m.jpg]Obrazek[/URL]
Wujek Gugiel na to tutaj. Zaczytywać ...
Podziękował :) idę się zaczytywać :)

: 28 gru 2011, 5:52
autor: Glonojad
To dobre źródło, polecam. Przy okazji się dowiesz, dlaczego jazda po wbudowanym w jezdnię łuku R25 z prędkością powyżej 30 km/h na godzinę jest niezbyt mądrym pomysłem.

: 28 gru 2011, 14:41
autor: Pingwin
Glonojad pisze:To dobre źródło, polecam. Przy okazji się dowiesz, dlaczego jazda po wbudowanym w jezdnię łuku R25 z prędkością powyżej 30 km/h na godzinę jest niezbyt mądrym pomysłem.
Hmm....widziałem kilkukrotnie skutki takiej jazdy wiec sam raczej nie szaleje :)

Ale wielu motorowych porywa ułańska fantazja, ale to temat na inna dyskusję :)

: 06 sty 2012, 1:16
autor: mkm101
Skończył się rok (podsumowanie remontów i kasacji tutaj, podsumowanie wpisów na stan i przeniesień tutaj), zaczął nowy.
Czekają nas kolejne dostawy (a więc i kolejne skreślenia i przesunięcia) i kolejne remonty - więcej tutaj. Miłego czytania.

: 07 sty 2012, 19:48
autor: kwiatkos1
mkm101 pisze:Wśród dostarczonych w 2012r. wagonów będzie 6 wagonów dwukierunkowych (do obsługi linii na Tarchomin).
W zamian mają być skreślone kolejne wagony typów 13N i 105Na.
Czy to w ramach jakiegoś aneksu do zamówienia 186 sztuk? Czy będzie na nie nowy przetarg?

Czy może ściągnie się jakieś używane dwukierunkowe składy z Niemiec.

: 07 sty 2012, 20:05
autor: Glonojad
Wydaje mi się, że było na forum, dlatego wklejam tylko linkę:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... ejscu.html

: 08 sty 2012, 0:43
autor: kwiatkos1
Glonojad pisze:Wydaje mi się, że było na forum, dlatego wklejam tylko linkę:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... ejscu.html
Dziękuję bardzo, b. ciekawy pomysł, coś przeoczyłem widocznie ;)

: 08 sty 2012, 1:11
autor: KwZ
Ja też :-k