Odczytywanie komunikatów w autobusach i tramwajach

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 26 sie 2015, 10:50

Woronicz pisze:Przystanek Sierakowska odczytał jako Gajowa (wtf :D).
Sierakowskiego.
Obrazek

dranonix524
Posty: 41
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:48
Lokalizacja: Bielany, Warszawa

Post autor: dranonix524 » 29 sie 2015, 8:54

W pewnym U10 z Ostrobramskiej na 115 jakoś 2 tygodnie temu były takie pomyłki:
Marysin zapowiedział jako Okularowa (miał napisane Marysin)
Kajki zapowiedział jako Centrum Zdrowia Dziecka
Pożaryskiego oświadczył że to przystanek graniczny (WTF? xD)
Aleksandrów powiedział jako Metro Młociny :D
Dragonix524

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 02 wrz 2015, 18:41

Jakiś czas temu jechałem Solinką na 741 (chyba A376), przystanek Dworkowa odczytało jako Hanki Ordonówny, Kisielewskiego jako Ćwiklińskiej, Jasna jako Strumykowa :boohoo: Więcej niestety nie pamiętam :(

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 02 wrz 2015, 18:43

Nie wymagaj zbyt wiele od Solin. Ciesz się, że w ogóle gadała. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 02 wrz 2015, 20:38

To ja poproszę o wprowadzenie tańszych biletów na przejazd Solinami, skoro mniej wymagamy od taboru tego typu.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 16 wrz 2015, 23:45

Wczoraj wieczorem zdarzyło mi się podjechać kilka przystanków 180 i w ogóle nic nie pokazywał i nie czytał. Zdarzyło się, że ktoś wysiadł nie na swoim przystanku i musiał szybko wracać do środka. Ech, do luksusów ludzkość szybko się przyzwyczaja :) I pomyśleć, że za mych najmłodszych lat trzeba było mocno wytrzeszczać oczy i rozpoznawać właściwy przystanek autobusu podmiejskiego po ilości zakrętów, układzie świateł na budynkach i rozmieszczeniu znaków drogowych - by nie dojechać do sąsiedniej wsi lub nie iść samemu w listopadową noc przez las...

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 wrz 2015, 15:30

To nie chodzi o wymagania... chodzi o niewprowadzanie w błąd. Jeśli lektor ma gadać głupoty, to niech nic nie gada.

urluch
Posty: 266
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 25 wrz 2015, 16:35

Komunikaty na linii 181 nie zostały w żaden sposób przygotowane do najnowszego objazdu, zupełnie tak, jak jej rozkłady, zarówno na przystankach, jak i w internecie.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 wrz 2015, 16:53

To zupełnie jak większość linii na większości objazdów, zwłaszcza weekendowych (na weekendy na Ząbkowskiej ani 138, ani nocne nie miały wgranych odpowiednich tras). A na 138 Ronda Waszyngtona w połowie mostu to nie jest nikt w stanie zauważyć od kilku miesięcy, więc to, czy na Pradze jest dobrze, zależy od tego, czy się kierowcy chce cofnąć przystanek (tak mniej więcej szansa jest na to 50%).
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 wrz 2015, 17:33

Oj tam weekendowych, 743 ma objazd od 27 sierpnia, rozkład na www uwzględnia to dopiero od 22 września, a i to chyba tylko dlatego, że były zmiany innych linii (Z12 etc). Komunikaty w pojazdach to się załatwia kartką...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 wrz 2015, 19:20

Łukasz pisze:A na 138 Ronda Waszyngtona w połowie mostu to nie jest nikt w stanie zauważyć od kilku miesięcy, więc to, czy na Pradze jest dobrze, zależy od tego, czy się kierowcy chce cofnąć przystanek (tak mniej więcej szansa jest na to 50%).
Nie znasz się. Nie było pisma od przewoźnika, więc problemu nie ma. I nieważne gdzie i kto o tym pisze, ma być pismo od przewoźnika. Podczas objazdu Świętokrzyskiej "Mennica" w kierunku Marszałkowskiej była wymierzona źle i zapowiedź odzywała się sporo za wcześnie, a podczas wjazdu na przystanek zapowiadało już kolejny. Problem z Waszyngtonem trzeba natomiast liczyć w latach. Jak mniej więcej w 2010 jeździłem 101 w wersji Politechnika - Pl. Hallera, to Rondo Waszyngtona też było zbyt wcześnie. Jak nie skorygowałem, to kolejne przystanki były źle. Jak pod koniec mojej Mobilisowej kariery jeździłem 517, to odcinek Palma - Waszyngton również był skopany w identyczny sposób. Tymczasowa Kijowska też była przestrzelona, przy Ząbkowskiej się wyrównywało. Nie wymagaj cudów od Organizatora, bo Organizator ma to zwyczajnie w dupie. Ciężko inaczej nazwać postawę, w której albo wymaga się pisma od przewoźnika (który, uwaga, ma temat gdzieś), albo nie robi się nic, bo jak nie ma pisma od przewoźnika, to wszystko jest w porządku. W A016 stuningowałem Macrosystem, znaczy zwiększyłem mu strefę przystanku do 200 metrów (+/- 100) zamiast standardowych 100 (+/- 50), bo jeździłem 178 na stałe i Mennica mnie zwyczajnie wkurzała.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 wrz 2015, 19:48

Jeżeli przystanek odzywa się za wcześnie to znaczy ze rozkład jazdy przewiduje mniej kilometrów niż jest w rzeczywistości. Jeżeli przewoźnik chce przyjąć mniej kasy niż więcej to może mieć takie kwestie w dupie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 wrz 2015, 19:57

A jeśli przystanek odzywa się za wcześnie, ale bez korekty kolejny jest OK? Tak było na odcinku Waszyngtona - Ząbkowska. Kijowska była przesunięta. W sumie było OK, ale po zagłębieniu w detale była lipa. Przewoźnik miał gdzieś a Organizator czekał na pismo od przewoźnika. Pomimo uwag zgłaszanych przez pasażerów. Uwagi od pasażerów się nie liczą. Ma być pismo.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 25 wrz 2015, 21:03

Podobnie jak z Rondem Waszyngtona jest w przypadku przystanków w Koniku Nowym. Z tym, że tam jest odwrotnie - w stronę Halinowa Knapik zapowiada przystanek Konik Nowy gdy autobus mija już Hipolitowską... Na 719 też jest ciekawie - w jedną stronę w miarę upływu trasy przystanki zapowiadane są za wcześnie (im bliżej krańca, tym różnice coraz większe), w drugą stronę - za późno.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 26 wrz 2015, 21:49

:arrow: Najwyższy czas dążyć zatem do lokalizowania przystanków przez GPS. Wtedy nie będzie problemów ze źle zmierzonymi odległościami.

ODPOWIEDZ