: 11 sty 2012, 8:33
A696 jeździł wcześniej po Pruszkowie na L11 i dlatego o nim nie wiedziałeś.chester pisze:Właśnie widziałem A696 na 742. Myślałem, ze Europa ma 3 ambassadory...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
A696 jeździł wcześniej po Pruszkowie na L11 i dlatego o nim nie wiedziałeś.chester pisze:Właśnie widziałem A696 na 742. Myślałem, ze Europa ma 3 ambassadory...
Niebieski Den Oudsten chyba na dobre pożegnał się z Warszawą. Ok. 15:00 widziany na Górczewskiej jechał na zachód.IndeX148 pisze:Ktoś chętny do zakupu?
http://tablica.pl/oferta/...ski-IDcunH.html
Czwarty (czyli pierwszy) jeździł w jakimś innym przetargu na Lki widocznie i go dostosowali do obsługi tej linii.chester pisze:Właśnie widziałem A696 na 742. Myślałem, ze Europa ma 3 ambassadory...
A dlaczego Grodzio jeździ bez blokadŁukasz pisze:Hm, nie wiem czy to nie był ten sam wóz, ale rzadko mi się zdarza jeździć przegubowcami ITSu. Niemniej jednak we wtorek jechałem 503, a dziś 527 - A225 (może to ten sam wóz, a może nie?).
Dlaczego one mają wyłączoną blokadę drzwiową?
W ITS to nie jest norma, ale zjawisko jest zauważalne. Zresztą nie tylko tam - ostatnio jechałem jakimś SU 12-2 na 179, w którym kierowca ruszał zanim drzwi zaczęły się zamykać. W Grodziu to wiadomo. Nawet w MZA zdarzają się wyłączone blokady.Łukasz pisze: Dlaczego one mają wyłączoną blokadę drzwiową?
Dlatego, że nikt tego nie pilnuje i musi dojść do tragedii, żeby ktokolwiek się tematem zainteresował. Dotyczy to wszystkich przewoźników, chociaż chyba ITS i Grodzio przodują w odłączaniu blokady.Łukasz pisze:Dlaczego one mają wyłączoną blokadę drzwiową?
Na 315 notorycznie rusza z otwartymi drzwiami,ostatnio mało nie wypadłem z ostatnich drzwi.Gdzie to zgłaszac,bo wiadomo kierowca mnie oleje?Szeregowy_Równoległy pisze: Grodzio przodują w odłączaniu blokady.
bosman30 pisze:Na 315 notorycznie rusza z otwartymi drzwiami,ostatnio mało nie wypadłem z ostatnich drzwi.Gdzie to zgłaszac,bo wiadomo kierowca mnie oleje?Szeregowy_Równoległy pisze: Grodzio przodują w odłączaniu blokady.
Bosman chyba oczekiwał poważnej odpowiedzi, a tobie się na krotochwile zebrało? Co ma ZTM do stanu hamulców, jak nawet sprawdzić ich nie może? Chyba, że z policjantem albo inspektorem ITD przyjedzie.Domas pisze:(22)19484
Tak,ponieważ sytuacja bywa taka że wsiadasz,jest lekki scisk przy drzwiach(jak to zwykle),a tu autobus rusza więc lecisz.To nie jest już zabawne wtedy.Szeregowy_Równoległy pisze:Bosman chyba oczekiwał poważnej odpowiedzi