Strona 47 z 51

Warszawskie Linie Turystyczne

: 14 lip 2022, 22:51
autor: AdamKlocusky
pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Ona praktycznie to już w zeszłym sezonie nie działała.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 14 lip 2022, 22:51
autor: Łukasz
pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
A w rozkładzie dlaczego nie można kliknąć w przystanki do Banacha? Busman uznał, źe to zjazd do zajezdni?

Za to z Banacha działa i będzie przejazd na codzień nieużywaną łącznicą z Grojeckiej na wewnętrzne tory Pl.Narutowicza.

Całego postoju jest 15 minut.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 15 lip 2022, 0:46
autor: pawcio
AdamKlocusky pisze:
14 lip 2022, 22:51
pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
Ona praktycznie to już w zeszłym sezonie nie działała.
Woda i prąd był. A teraz już nie ma.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 15 lip 2022, 0:47
autor: pawcio
Łukasz pisze:
14 lip 2022, 22:51
pawcio pisze:Dostęp do socjalu. Od tego tygodnia nie działa już ekspedycja na pl. Narutowicza.
A w rozkładzie dlaczego nie można kliknąć w przystanki do Banacha? Busman uznał, źe to zjazd do zajezdni?

Za to z Banacha działa i będzie przejazd na codzień nieużywaną łącznicą z Grojeckiej na wewnętrzne tory Pl.Narutowicza.

Całego postoju jest 15 minut.
Postoje ustawowe są na Narutowiczu, socjalne na Banacha. Ustawa z rozporządzeniem się nie widzą, więc nie ma obowiązku spinania tego w jednym miejscu w rozkładzie.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 15 lip 2022, 1:33
autor: ashir
A 19 minut postoju na Banacha nie jest wystarczające, że tylko wybrane kursy T tam będą docierały czy to znowu oszczędności?

Warszawskie Linie Turystyczne

: 15 lip 2022, 11:02
autor: pawcio
Nie ma potrzeby, żeby zaglądać tam co kurs.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 15 lip 2022, 11:35
autor: KM
Chyba nikomu nie było na rękę żeby usuwać linię z pętli na placu Narutowicza, wszakże Tetka kończy tam prawie nieprzerwanie od początku swojego istnienia. Logiczne jest więc, że tylko wybrane kursy są wydłużone na Banacha żeby spełnić wymóg miejsca socjalnego raz na jakiś tam czas. Chociaż nie trzeba było robić tego tak szybko, można było jeszcze sezon poczekać, wszakże jeżeli się nie mylę na przystosowanie warunków do ustawy są aż trzy lata.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 15 lip 2022, 13:24
autor: pawcio
Jeśli chodzi o dostosowanie krańców. Tu kraniec jest antydostosowywany, więc ciężko uznać, że można na dwa i pół roku zacząć olewać rozporządzenie, skoro się przed chwilą jego wymagania spełniało. Pomijam już fakt, że w TW wymóg dostępu do zaplecza socjalnego z rozporządzenia został wpisane do Regulaminu Pracy, więc okres przejściowy z rozporządzenia nie ma znaczenia.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 20 lip 2022, 13:14
autor: marcio15
Wiem, że raczej tutaj są rozmowy o tramwajach i busach WLT, ale dodałem wykres z poziomem wody w Wiśle, przystanki, rozkład i szacunkową pozycję promów Pliszka, Słonka i Wilga wchodzących w skład WLT. Przykładowy rozkład: https://czynaczas.pl/warsaw?przystanek=S%C5%81ONKA_1

Akurat może się przyda na najbliższe upalne dni :) .

Warszawskie Linie Turystyczne

: 21 kwie 2023, 8:41
autor: karmat
person pisze:
29 kwie 2022, 9:09
karmat pisze:
23 kwie 2022, 17:58
Widzę, że prom Łomianki - Nowodwory olano już całkowicie nieumieszczając go nawet w przetargu.
Warunki socjalno-bytowe dla pracowników i warunki serwisu tego promu myślę, że miały istotne znaczenie. Ci ludzie spali w krzakach w sezonie...

Tak, jest to prom, który miał najwięcej sensu, ale niestety należy wymyśleć dla niego nową formułę organizacji.
Mija rok. Czy została opracowana nowa formuła organizacji tego promu?

Warszawskie Linie Turystyczne

: 05 maja 2023, 12:45
autor: ashir
karmat pisze:
21 kwie 2023, 8:41
person pisze:
29 kwie 2022, 9:09

Warunki socjalno-bytowe dla pracowników i warunki serwisu tego promu myślę, że miały istotne znaczenie. Ci ludzie spali w krzakach w sezonie...

Tak, jest to prom, który miał najwięcej sensu, ale niestety należy wymyśleć dla niego nową formułę organizacji.
Mija rok. Czy została opracowana nowa formuła organizacji tego promu?
Na zmodyfikowanej trasie od 1 maja pływa prom Dudek. Kursy bezpłatne sfinansowane z budżetu obywatelskiego.
https://um.warszawa.pl/-/prom-mlociny-t ... n-powrocil

I tak się zastanawiam, skoro odciążany jest ZTM w organizacji i finansowaniu promu to może wszystkie linie socjalne wzdłuż szyny też w ten sposób powinny być finansowane, jeżeli taka będzie wola mieszkańców?

Warszawskie Linie Turystyczne

: 06 maja 2023, 14:06
autor: person
2/3 razy na godzinę i maks. 10 pasażerów - fiu fiu. Z opisu wynika, że nie można wchodzić z rowerami...

Gratulacje dla ZZW, że udało im się w rok zrealizować projekt z BO.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 06 maja 2023, 14:10
autor: ashir
UM Warszawa pisze:Na 30 m2 pokładu przygotowano wygodne siedziska oraz stojaki rowerowe.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 06 maja 2023, 14:43
autor: person
No proszę. Trzymam kciuki za udany sezon. Może to pomoże zmienić formułę wodnych linii WLT?

Warszawskie Linie Turystyczne

: 06 maja 2023, 16:15
autor: karmat
Nie widziałem na nim stojaków dla rowerów. Chyba, że po kontroli to zmieniono.