Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
plati
Posty: 75
Rejestracja: 25 cze 2006, 22:39
Lokalizacja: Warszawa/Radom

Post autor: plati » 06 mar 2012, 18:03

Od biedy - 211. Wątpię natomiast, żeby był sens cięcia dowozówek z Nowodworów, to zupełnie inny teren... :-k
No z tym 211 rzeczywiście coś pod dowóz można pokombinować... :-k
Moje linie: 111, 123, 148, 168, 213, 225, 311 509, N02, N03, N22, N72, N75

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 mar 2012, 20:28

ashir pisze:Rano 101 będzie skoordynowane z E-4, a po południu z E-6.
Fajnie, z tego wynika, że nie będzie opłacało się czekać na ekspresy - czyli będą przez pasażerów traktowane jak linie czarne. Natomiast na Nowodworach nikt albo prawie nikt do 101 nie wsiądzie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 20:35

Nie rozumiem twojego toku myślenia. Czy to źle, że na przystankach początkowych jest skoordynowana linia zwykła z ekspresową? Według mnie to dobrze.

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 06 mar 2012, 20:36

No bo to w takim układzie to jest be-ze-du-ra. Linia podstawowa co 10' "skoordynowana" z ekspresem co 4'? To ja bym się zaczął na odwrót zastanawiać: czy ktokolwiek rano będzie świadomie szedł na te 101... raczej to E będzie przeładowane, a 101 pozamiata niedobitki. Mówię o szczycie ofkors.

[ Dodano: |6 Mar 2012|, 2012 20:38 ]
ashir pisze:Nie rozumiem twojego toku myślenia. Czy to źle, że na przystankach początkowych jest skoordynowana linia zwykła z ekspresową? Według mnie to dobrze.
Ale przecież właśnie tak NIE będzie.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 20:42

No jak nie będzie jak będzie. Napisałem przecież konkretne koordynacje. :roll:

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 06 mar 2012, 20:52

ashir pisze:No jak nie będzie jak będzie. Napisałem przecież konkretne koordynacje. :roll:
Super. A teraz powiedz, gdzie z tych koordynacji wynika zgranie 101 z E-8.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 20:56

E-8 będzie kursowało co 4 minuty, nie potrzeba zgrania z 101. Nie uważam potrzeby za koordynowanie linii kursujących częściej niż co 5 minut. (-(

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3812
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 mar 2012, 21:04

ashir pisze:Nie uważam potrzeby za koordynowanie linii kursujących częściej niż co 5 minut. (-(
W moim przypadku, to jest linie 105 i 109 jeżdżące co 4 min. w szczycie, też nie trzeba ich koordynować?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 21:12

Jeśli możesz normalnie wsiąść do autobusu po czekaniu 4 minut to nie trzeba. Natomiast jeśli jest możliwość to warto skoordynować, ale jak nie można to katastrofy nie ma.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 06 mar 2012, 21:27

Już widzę ten raban, gdy będzie wreszcie ten tramwaj po tych wszystkich ekspresach na Tarchodwory.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 06 mar 2012, 21:29

ashir pisze:E-8 będzie kursowało co 4 minuty, nie potrzeba zgrania z 101. Nie uważam potrzeby za koordynowanie linii kursujących częściej niż co 5 minut. (-(
Ale to nie będą dwie linie co 4 minuty. I chyba nie ma sensu się dalej kopać w tym temacie, bo projekt ma większe wady.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 21:32

A jest potrzeba na dwie linie co 4 minuty?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 mar 2012, 21:49

ashir pisze:Czy to źle, że na przystankach początkowych jest skoordynowana linia zwykła z ekspresową? Według mnie to dobrze.
Źle, że linia zwykła z ekspresową.
drja pisze:Ale to nie będą dwie linie co 4 minuty. I chyba nie ma sensu się dalej kopać w tym temacie, bo projekt ma większe wady.
Ale 101 będzie skoordynowane z E-4, a nie E-8. Co prawda nie na początkowych przystankach - to dotyczyło tylko E-6 i stąd pewnie nieporozumienie.
primoż pisze:W moim przypadku, to jest linie 105 i 109 jeżdżące co 4 min. w szczycie, też nie trzeba ich koordynować?
Tak jak pisał ashir: jeśli się da, to przy okazji warto. Zwróć uwagę, że jak autobus może być +1-3, to ta koordynacja nawet formalnie (a tym bardziej w praktyce) i tak ma prawo być losowa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 21:58

KwZ pisze:Źle, że linia zwykła z ekspresową.
A czy to takie ważne? Ważne, że będzie pełna koordynacja rano z E-4 na odcinku Tarchomin - Myśliborska - Porajów, a po południu z E-6 na pętli Metro Młociny.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 mar 2012, 22:01

ashir pisze:A czy to takie ważne?
Bardzo nie, ale pokazuje bezsensowność (lub upolitycznienie) uekspresowienia E-4 i E-6.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ