Strona 463 z 603

: 30 wrz 2012, 21:03
autor: Paweł D.
osa pisze:Pierwszy spory odpływ pasażerów z 17-ki jest przy AWF-ie, drugi - przy Szpitalu Bielańskim, trzeci - w zależności od pory dnia - przy Dewajtis. Reszta niezbyt już licznych pasażerów wysiada na kolejnych przystankach do Przy Agorze. Przy Cm. Włoskim - pojedynczy. Dalej to już podróżuje głównie powietrze.
I tu pełna zgodność. Tylko nie ma cudów, jak 17-dojedzie do Dewajtis to już tylko na Młocinach może zakręcić. Identyczna sytuacja jest na końcu 33. Tylko, że ją chcesz wzmacniać a 17 ciąć. I tego (jak widać nie tylko ja) nie możemy zrozumieć.

: 30 wrz 2012, 22:28
autor: MichalJ
Co z oczu, to i z serca.

: 01 paź 2012, 8:00
autor: MisiekK
Paweł D. pisze:Tylko, że ją chcesz wzmacniać a 17 ciąć. I tego (jak widać nie tylko ja) nie możemy zrozumieć.
Może jakiś patent na dematerializację co 2 tramwaju?

: 01 paź 2012, 14:27
autor: osa
Zdaje się, że ciężko Wam zrozumieć jeden drobiazg: ja wcale nie chcę likwidować 17-ki na Bielanach, tylko proponuję dostosować częstotliwość jej kursów do popytu na nie. Albo przynajmniej nie dublować 17-ki na tym najmniej uczęszczanym odcinku 6-ką. To już by było coś.
Rozumiem, że lekką ręką można by tworzyć silne linie na peryferyjnych trasach, tylko w końcu przyjdzie za to zapłacić rachunek. Np. przypominam sobie, jak Glonojad proponował silną 15-kę na Marymont-Potok (byłem przeciw), podczas gdy tramwaje na Żoliborzu wożą garstkę pasażerów nawet co 10 minut, a niedługo potem pomstował, bo ZTM pociął rozkład silnej 1-ki.

: 01 paź 2012, 14:33
autor: drja
Zdaje się, że nam (tzn mi na pewno, dołączam się do opinii większości chyba 8-( ) trudno zrozumieć taki drobiazg, że podobna sytuacja jest na końcówkach żerań-fsowskich, górczewskich, młocińskich-od-żeromskiego i pewnie coś jeszcze, natomiast Ty się uparłeś ciąć tą jedną jedyną 17, jakby od tego niewiemco zależało.

: 01 paź 2012, 14:35
autor: osa
A może te końcówki wymagają po prostu przeglądu speców od tras? A żerańska to już na pewno.

: 01 paź 2012, 14:41
autor: Wiliam
To jak coś dać na Ratuszową to będzie krzyk że krzaki. Nie da się mieć wszystkich linii nabitych po dach na całej długości trasy.

: 01 paź 2012, 14:45
autor: drja
No ale co ma być efektem tego przeglądu? Pocięcie podaży? No załóżmy, że nawet. Jedyną metodą jest więc zakrańcowanie linii wcześniej. To wcześniej to zazwyczaj niebardzojestgdzie. Żerańska - gdzie masz najbliższą inną czynną pętlę? Annopol czy krzaki vel ZOO?
Zaczynam się poważnie obawiać, że zaraz wykluje się tu wniosek, że trzeba ze 2-3 linie połączyć w jakiś jeden pokręcony obwód, bo na końcówkach puste, a w centrum podaż jest potrzebna. A w ramach implikacji objawi się jakiś pomysł racjonalizatorski typu ostatniego 40, tylko całotygodniowo i z wykrojenia brygad czegoś silnego...

: 01 paź 2012, 14:48
autor: pawcio
osa pisze: ja wcale nie chcę likwidować 17-ki na Bielanach, tylko proponuję dostosować częstotliwość jej kursów do popytu na nie. Albo przynajmniej nie dublować 17-ki na tym najmniej uczęszczanym odcinku 6-ką. To już by było coś.
W k0ońcu zaczynacie pieprzyć do rzeczy, towarzyszu!
To 6 jest tam zbędna, nie 17.

: 01 paź 2012, 15:10
autor: osa
Tylko kto tę 6-kę utworzył? Wystarczył jeden tekst w śp. ”ŻW”, że na odbudowanym wiadukcie przy Dworcu Gdańskim będzie tylko jedna linia tramwajowa, a ZTM w te pędy reanimował zakręconego muchowoza.
A jeśli chodzi o końcówki, to akurat ta na Żeraniu Wschodnim została rozwiązana w miarę przyzwoicie. Tzn. wystarczyłaby tam 4-ka co 10 min. Tak zdaje się było rok temu, gdy zaczęły się zmiany na Pradze i do Żerania Wsch. ZTM dorzucił - chyba jednak niepotrzebnie - 28.
Końcówka żerańska - było już wałkowane, że 16-ka niepotrzebnie przejeżdża przez most Gdański, więc niekoniecznie o skracaniu jest mowa. ZTM trzyma pewnie 16-kę w krzakach, żeby lekkim ruchem dołożyć ją do stada żerańskich muchowozów, jak tylko przybędzie torów na pętli Żerań FSO.

: 01 paź 2012, 16:19
autor: misza2002
A gdyby 17 silne ale z Metra Marymont na Służewiec a do Młocin 16 co 10/15/15.
Tramwaj na Tarchomin przez Marymoncką to jeszcze daleka przyszłość a poza tym czy musi być to 17 i koniecznie na Służewiec.

: 01 paź 2012, 16:30
autor: geograf_OSU
Przestancie kombinowac. Wystarczy 6 wycofac z Marymonckiej.

17 musi jezdzic co 5 minut w szczycie inaczej ludzie nie bede czekac i podejda do metra. Wysoka czestotliwosc przyciaga pasazerow, zmniejszysz do 10/15 to bedziesz mogl tory na Marymonckiej zaorac. Trzeba te 5 minut utrzymac rowniez ze wzgledu Tarchodworow w przyszlosci. Teraz obnizysz, ludzie odejda potem moze ich sie nie da spowrotem przyciagnac. Jak przyzwyczaisz ludzi do slabej podazy to juz nie wroca.
osa pisze:A jeśli chodzi o końcówki, to akurat ta na Żeraniu Wschodnim została rozwiązana w miarę przyzwoicie.
A czy nie zauwazylesz ze jest tam petla Annopol co pozwala obsluzyc wielkie osiedle bez koniecznosci jechania az na ZWsch? A teraz, spojrz na Marymoncka: widzisz tam cos podobnego? Nie. Nie wiem po co bijesz piane o dwa przystanki od petli.

: 01 paź 2012, 16:43
autor: Dantte
28 w krzaki, khm, znaczy się na Ratuszową i mamy nowego kandydata na solówki), 16 -> 47 całodzienne na Żerań Wschodni, 1 w DS znowu z normalną częstotliwością.

: 01 paź 2012, 16:54
autor: pawcio
Jak byś mi czytał w myślach.

: 01 paź 2012, 17:27
autor: KwZ
Co z 6? Kasacja? Jeśli nie, może 28 na FSO?

Ile min trwała by podróż Marymoncka - Wileński za pomocą 6, a ile w 17+28?