Strona 465 z 605

: 04 paź 2012, 22:13
autor: Glonojad
Georg pisze: Jedna linia jechałaby do Górczewskiej, druga do Cm. Wolskiego, zamiast w wybranych godzinach skracać 8.
I to ma być niby "lepsze" rozwiązanie?! Rżnięcie magistrali, żeby linię relacyjną przedłużać? Absurd.

[ Dodano: |4 Paź 2012|, 2012 22:16 ]
Georg pisze:To może rozwiązaniem byłoby podzielenie 17 na dwie linie: jedna kursująca do Młocin, druga na Marymont.
Czyli de facto zawieszenie ruchu na Marymonckiej w bliskiej perspektywie, tzw. wygaszanie popytu. Było to już omawiane... taka linia w sąsiedztwie metra to jest właśnie sztuka dla sztuki, a nie żadne "uzupełnienie'.

: 05 paź 2012, 0:30
autor: KwZ
Rzeczywiście cięcie tramwajów na Marymonckiej należałoby zacząć od 6. Naprawdę 121 nie może wozić tych pasażerów?

Pytałem się o porównanie czasu przejazdu 6 bezpośrednio oraz 17+28. Nikt nie sprawdził?

: 05 paź 2012, 1:05
autor: R-9 Chełmska
A nie można zamienić krańców 17 i 27, jak proponował Georg?

: 05 paź 2012, 5:58
autor: Glonojad
R-9 Chełmska pisze:A nie można zamienić krańców 17 i 27, jak proponował Georg?
Czyli de facto zawieszenie ruchu na Marymonckiej w bliskiej perspektywie, tzw. wygaszanie popytu. Było to już omawiane... taka linia w sąsiedztwie metra to jest właśnie sztuka dla sztuki, a nie żadne "uzupełnienie'.

: 05 paź 2012, 10:16
autor: Paweł D.
KwZ pisze:Rzeczywiście cięcie tramwajów na Marymonckiej należałoby zacząć od 6. Naprawdę 121 nie może wozić tych pasażerów?
A to 121 jeździ do metra?
R-9 Chełmska pisze:A nie można zamienić krańców 17 i 27, jak proponował Georg?
Jasne, i wpakuj studentów UKSW i AWF oraz ludzi ze Szpitala Bielańskiego i resztę do solówek i zafunduj im kolejną przesiadkę ](*,)

: 05 paź 2012, 10:49
autor: R-9 Chełmska
Glonojad pisze: Czyli de facto zawieszenie ruchu na Marymonckiej w bliskiej perspektywie, tzw. wygaszanie popytu. Było to już omawiane... taka linia w sąsiedztwie metra to jest właśnie sztuka dla sztuki, a nie żadne "uzupełnienie'.
27 i 6 w koordynacji dałyby przyzwoitą częstotliwość :-k

: 05 paź 2012, 12:43
autor: Jarek
I jakie wspaniałe trasy oraz jaką rewelacyjną podaż miejsc.

: 05 paź 2012, 12:56
autor: R-9 Chełmska
SGGW, gdzie (chyba) studiuje więcej ludzi, niż na UKSW wisi praktycznie jedynie na 193 dowożącym do najbliższej stacji metra. 27 i 6 też by dowoziły do najbliższej stacji metra zapewniając porównywalną podaż miejsc...

: 05 paź 2012, 15:45
autor: Paweł D.
R-9 Chełmska pisze:SGGW, gdzie (chyba) studiuje więcej ludzi, niż na UKSW wisi praktycznie jedynie na 193 dowożącym do najbliższej stacji metra. 27 i 6 też by dowoziły do najbliższej stacji metra zapewniając porównywalną podaż miejsc...
A ludzie z AWF-u, Szpitala Bielańskiego i mieszkańcy bloków wzdłuż Marymonckiej? Też niech sobie dojeżdżają do metra i dalej radzą? To może zaorać tory na Marszałkowskiej - przecież wszędzie można metrem dojechać... Żeby chociaż kursowało dawne E vel 511 to jeszcze bym zrozumiał, że jest jakieś (he, he co 20-30 minut) zastępstwo. Tak nie możecie zdzierżyć, że jest bezpośrednie połączenie Marymonckiej z centrum? To może całe 17 zrobić na solówki? Służewiec ma do metra częste 31 i 18 na dokładkę, a na JPII analogiczne 33 i 16. I w ogóle polikwidujmy ciągi równoległe do św. metra.

: 05 paź 2012, 15:51
autor: Dantte
6 to powstać nie powinna (a przynajmniej do czasu otwarcia Wileńskiego), toteż ja nie wiem, czemu ktokolwiek podnosi łapę na 17/kto komu coś zrobił na Marymonckiej, że ten ktoś chce tam zaorać tory. Prędzej wywaliłbym stamtąd 103 i zrobił porządną dowozówkę do metra (dla ZP Przy Agorze i Wrzeciono), najlepiej to do Wawrzyszewa, no ale wiadomo, św. Młociny.

: 05 paź 2012, 17:06
autor: Glonojad
27 i 6 dalyby razem istotnie niezla czestotliwosc - taka, jak daje samo 17. Wiec moze jednak zostawmy to 17? Tym bardziej, ze wydaje mi sie, ze jednak dla pasazerow atrakcyjniejszy bedzie bezposredni dojazd na JPII, niz na peryferia Pragi (jeden plac Hallera z waznych miejsc ma to 6) tudziez na okolo na Wole... Skoro to i tak kwestia dwoch slotow bezposrednio i dwoch z przesiadka, to czemu przesiadke organizowac slotom bardziej obciazonym?!

: 05 paź 2012, 18:32
autor: KwZ
Paweł D. pisze:A to 121 jeździ do metra?
Mogłoby. A poza tym do metra byłoby 17. #-o

: 05 paź 2012, 19:18
autor: Paweł D.
KwZ pisze:
Paweł D. pisze:A to 121 jeździ do metra?
Mogłoby. A poza tym do metra byłoby 17. #-o
Jeżeli proponujesz aby do AWF czy UKSW na Dewajtis wozić ludzi przez Metro Młociny to mi się ten pomysł średnio podoba, ale może czegoś nie zrozumiałem.

: 05 paź 2012, 19:26
autor: MichalJ
Nic już nie rozumiem. Była mowa o wycięciu 6...

: 05 paź 2012, 19:35
autor: ashir