Paweł D. pisze:Chcesz obsłużyć jednowagonowym 27 Marymoncką? A nawet jeśli dwuwagonowym, to co za różnica, co kursuje co 10/15 - 17 czy 27?
Czy ja zmieniłem liczbę linii? Tak, chronię pasażerów przed pomyłką, nieważne skąd są, bo podobne przypadki kursów wariantowych są nie tylko na 17, np. 411.Glonojad pisze:O jejku, to przecież kolega "LiczbaTarczekRządzi", odpuść mu W ramach ochrony pasażerów z Mokotowa przed pomyłką wprowadzi im obowiązkową przesiadkę (do linii co 15 minut w stadzie)
A różnica, co kursuje co 10/15 jest właśnie taka, że wsiadając przed Marymontem, znając numerek pasującej Ci linii, nie musisz się zastanawiać, gdzie to jedzie, tylko wsiadasz.
Gdybym chciał zwiększać liczbę tarczek, to bym podzielił 17 na dwie linie, jak do de facto będzie wyglądać. A ja po prostu dostosowałem trasy w tym rejonie do żądanej podaży.
A co do stad, to nie bardzo rozumiem, o co chodzi. 27 jeździ co kwadrans. Na Marymoncie dochodzi do tego 6 - też co kwadrans. Rozkłady 27 trzeba tak ustawić, żeby kursy układały się na przemian z 6.