jestem za, wyraźnie tam czegoś brakujeKonied Makevski pisze: ↑25 mar 2022, 12:09Ja podrzucę inny pomysł związany ze skróceniem 118 - może warto byłoby się zastanowić nad powrotem tej linii na Mokotów, np. na Kazimierzowską?![]()
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: Wiliam
jestem za, wyraźnie tam czegoś brakujeKonied Makevski pisze: ↑25 mar 2022, 12:09Ja podrzucę inny pomysł związany ze skróceniem 118 - może warto byłoby się zastanowić nad powrotem tej linii na Mokotów, np. na Kazimierzowską?![]()
I od razu od północy na Cm.Północny przez Młociny żeby zastąpić 6 na cm.WłoskimKonied Makevski pisze: ↑25 mar 2022, 12:09Ja podrzucę inny pomysł związany ze skróceniem 118 - może warto byłoby się zastanowić nad powrotem tej linii na Mokotów, np. na Kazimierzowską?![]()
204 - nie jest to po prostu najbliższa wolna/przepustowa pętla po objechaniu (obsłużeniu) Lewandowa?
W jaki sposób je ruszyć? Najbardziej ciekawi mnie 114/414.
"Przestałyby jeździć autobusy linii 160, 269, 412, E-9 bo ich relacje zastąpią autobusy innych linii oraz metro. "Krzysiek_S pisze: ↑24 mar 2022, 15:58A 269 tak istotna linia, że nie poinformowali o likwidacji ale zarówno nie ma jej na schematach. Chyba, że nadal będzie kursować obecną trasą ?.
114 to jest do reformy od zaraz. Odcięcie Bródna od pl. Wilsona (bo 524 itd.) może się wydawać naprawdę radykalne ale naprawdę nie wiem czy nie lepiej bródnowski odcinek 114+118=118 - trasa 114 - Wisłostrada - trasa 118 - MP. Na Bartniczej i Wyszogrodzkiej to jest tabor i częstotliwość idealna a jednak Wiłostrada obrywa trochę i mam wrażenie że tym 118 np. z Mostu Gdańskiego i przystanków przy Wiłostradzie na Powiśle się jeździ. A nawet bardziej niż z Bródna na pl. Wilsona. 114 z miesiąca na miesiąc naprawdę mocno zaczyna szurać dnem jeśli chodzi o frekwencję. Wielka szkoda że nie ma zjazdu z S8 na Gwiaździstą bo wtedy możnaby takie 118 przeciągnąć przez ten pl. Wilsona i wtedy problem by zniknął.
Wiesz ile tam jest bloków? Byłeś tam kiedyś w ogóle, czy tylko widziałeś okolice ze 181? OK,ZTM może zrobić jak uważa, ale skoro "słucha się" ludzi, to na zabranie 6 bez zastępstwa tam zgody nie będzie.Autobus Czerwon pisze: ↑25 mar 2022, 12:25I od razu od północy na Cm.Północny przez Młociny żeby zastąpić 6 na cm.WłoskimKonied Makevski pisze: ↑25 mar 2022, 12:09Ja podrzucę inny pomysł związany ze skróceniem 118 - może warto byłoby się zastanowić nad powrotem tej linii na Mokotów, np. na Kazimierzowską?![]()
![]()
Można jeszcze wygiąć przez Pirenejską, bo zostanie bez komunikacji dziennejfraktal pisze: ↑25 mar 2022, 14:07Wiesz ile tam jest bloków? Byłeś tam kiedyś w ogóle, czy tylko widziałeś okolice ze 181? OK,ZTM może zrobić jak uważa, ale skoro "słucha się" ludzi, to na zabranie 6 bez zastępstwa tam zgody nie będzie.Autobus Czerwon pisze: ↑25 mar 2022, 12:25
I od razu od północy na Cm.Północny przez Młociny żeby zastąpić 6 na cm.Włoskim![]()
Pirenejska zawsze była nż dla autobusów, cm włoski nigdy nie był. Poza tym odległość między przystankami jest większa - Pirenejska jest jednak bliżej sąsiedniego ZP.Autobus Czerwon pisze: ↑25 mar 2022, 14:23Można jeszcze wygiąć przez Pirenejską, bo zostanie bez komunikacji dziennej![]()
^ To.bartoni722 pisze: ↑25 mar 2022, 12:50114 to jest do reformy od zaraz. Odcięcie Bródna od pl. Wilsona (bo 524 itd.) może się wydawać naprawdę radykalne ale naprawdę nie wiem czy nie lepiej bródnowski odcinek 114+118=118 - trasa 114 - Wisłostrada - trasa 118 - MP. Na Bartniczej i Wyszogrodzkiej to jest tabor i częstotliwość idealna a jednak Wiłostrada obrywa trochę i mam wrażenie że tym 118 np. z Mostu Gdańskiego i przystanków przy Wiłostradzie na Powiśle się jeździ. A nawet bardziej niż z Bródna na pl. Wilsona. 114 z miesiąca na miesiąc naprawdę mocno zaczyna szurać dnem jeśli chodzi o frekwencję. Wielka szkoda że nie ma zjazdu z S8 na Gwiaździstą bo wtedy możnaby takie 118 przeciągnąć przez ten pl. Wilsona i wtedy problem by zniknął.
Nie, od razu do tunelu i do Arsenału (kilkadziesiąt lat temu jeździło tak 150). Generalnie stamtąd na Powiśle łatwo się nie dostaniesz, chyba że z buta na Mariensztat.Dantte pisze: ↑25 mar 2022, 16:19A 118: szkoda że kończy na Mariensztacie, bo tak naprawdę na Wisłostradzie zostaje samo 185 (a mogłaby być ważnym ciągiem komunikacyjnym). Duża część pasażerów 118 to też przesiadkowicze na FSO, oni alternatywy w postaci metra nie dostają, a 509 na Wileński nie wyrabia. Podjazd na górę na Sanguszki (@Bastian o to Ci chodziło?) brzmi ciekawie jako nowa, nigdy wcześniej nieistniejąca relacja.
Ah widzę. Wiem, łaziłem z Podwala do BUWu. Miły spacerek, ale niekrótki.Bastian pisze: ↑25 mar 2022, 17:33Nie, od razu do tunelu i do Arsenału (kilkadziesiąt lat temu jeździło tak 150). Generalnie stamtąd na Powiśle łatwo się nie dostaniesz, chyba że z buta na Mariensztat.Dantte pisze: ↑25 mar 2022, 16:19A 118: szkoda że kończy na Mariensztacie, bo tak naprawdę na Wisłostradzie zostaje samo 185 (a mogłaby być ważnym ciągiem komunikacyjnym). Duża część pasażerów 118 to też przesiadkowicze na FSO, oni alternatywy w postaci metra nie dostają, a 509 na Wileński nie wyrabia. Podjazd na górę na Sanguszki (@Bastian o to Ci chodziło?) brzmi ciekawie jako nowa, nigdy wcześniej nieistniejąca relacja.