Strona 49 z 54

: 30 sie 2008, 13:49
autor: Bastian
Prędzej bym się spodziewał krańca BERESTECKA i przystanku technicznego gdzieś na tyłach, ale kto wie...

: 30 sie 2008, 17:52
autor: pawcio
Przejechałem się do Reduty i stwierdzam, co następuje.
1. Droga, na której znajduje się pętla 157 nie jest drogą wewnętrzną, więc zapewne znajduje się w zarządzie dzielnicy, co może komplikować sprawę.
2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
3. Cały przejazd po trasie darmobusa wygląda na lekko karkołomny (pomijam już nawet te plastikowe progi) i też nie sądzę, by był on do wykorzystania.
4. Na drodze, na której znajduje się pętla 157 jest jeszcze krawężnik pomiędzy wjazdem do garażu podziemnego Reduty, a parkingiem przed Decathlonem o długości ok. 40 metrów (o ok. 10 m więcej niż obecna pętla), który znakomicie nadawałby się na drugi przystanek. Konieczna byłaby tylko zmiana organizacji ruchu na ulicy wzdłuż pętli i pewnie wyjazdów i wjazdów na parking (odcinek uliczki zaczynającej się pomiędzy stanowiskami musiałby zapewne być tylko jako wjazd na parking).

: 30 sie 2008, 19:42
autor: dzidek
pawcio pisze:2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
Zawsze można jechać prosto Jerozolimskimi do skrzyżowania z Mszczonowską.

: 30 sie 2008, 19:47
autor: Jarek
Jadę za chwilę tam z rowerem do serwisu, to się przyjrzę. O ile rower da radę dojechać... :-"

[ Dodano: Sob 30 Sie, 2008 21:39 ]
Wizja w terenie odbyła się. Bezinwestycyjnie nie uda się wygospodarowac miejsca na dodatkową linię.
A propos. Na zepsutym rowerze jechałem 25min. Z powrotem, z dwiema przesiadkami na Jelonki - 50. Taki to jest efekt nadmiaru linii i ich niekoordynowalności. A i tak częstotliwości przeciez i w Alejach, i na Prymasa, i na Kasprzaka są przyzwoite.

: 30 sie 2008, 23:37
autor: Kleszczu
Czy jest szansa, że przy najbliższych zmianach rozkładów (tylko nie tnijcie 127 ;) ) przystanki w Alejach Jerozolimskich między Placem Zawiszy, a Dworcem Zachodnim także dla 127 i 130 uzyskają status NŻ :>

: 31 sie 2008, 0:05
autor: ness
napelnienie 157
Dzis 17.30 do przystanku berestecka dojezdza bus ok.20 os w srodku dosiada sie drugie tyle jesli nawet nie wiecej.
Dla porownania 191 ok 30 os miedzy berestecka a bw.
Przynajmniej w weekendy (pomijajac swieta) powinno 157 do Reduty dojezdzac.

: 31 sie 2008, 8:36
autor: mcdm
R-11 Kleszczowa pisze:Czy jest szansa, że przy najbliższych zmianach rozkładów (tylko nie tnijcie 127 ;) ) przystanki w Alejach Jerozolimskich między Placem Zawiszy, a Dworcem Zachodnim także dla 127 i 130 uzyskają status NŻ :>
Wlasnie , moznaby zdecydowac albo wszystkie NZ albo wszystkie nieNZ. Czym spowodowane jest takie zroznicowanie? Ludzie beda sie wkurzac ze nie mogli , bo nie wcisneli guzika przyzwyczaiwszy sie do niekorzystania.

: 31 sie 2008, 10:12
autor: pawcio
Tym, że takie zmiany przeprowadza się przy okazji zmiany rozkładu danej linii. 130 pewnie dostanie przy okazji końca kursowania do Powsina, 127 nie wiem.

: 31 sie 2008, 12:21
autor: dzidek
A czy tymczasowo nie można skierować 157 do wiaduktu przy WKD AL. Jerozolimskie ? Tak jak kiedyś zawracała linia 203.

: 31 sie 2008, 12:22
autor: pawcio
A jest tam jakakolwiek możliwość ustanowienia przystanku?

: 31 sie 2008, 12:25
autor: dzidek
Jeżeli linia 208 zatrzymuje się w zatoce to 157 mogłoby również tam stawać.

: 31 sie 2008, 12:40
autor: pawcio
Nie do końca. 157 musi mieć postoje i to dość znaczne. Więc musi mieć samodzielny przystanek.

: 31 sie 2008, 15:42
autor: reserved
No ale 208 przyjedzie i pojedzie a zdaje się od skrzyżowania z Włodarzewską do wlotu w Aleje jest kawałek, gdzie autobusy mogłyby stanąć, zwłaszcza że na 157 jeżdżą solówki.

: 31 sie 2008, 20:11
autor: Kleszczu
dzidek pisze:Jeżeli linia 208 zatrzymuje się w zatoce to 157 mogłoby również tam stawać.
Mało przyjemny dla autobusów byłby wjazd pod wiadukt - po przebudowie Alej Jerozolimskich zmienił się tam przecież nieco układ drogowy. Podejrzewam, że to zablokowałoby zmianę.

: 01 wrz 2008, 2:07
autor: MeWa
pawcio pisze:Nie do końca. 157 musi mieć postoje i to dość znaczne. Więc musi mieć samodzielny przystanek.
Kiedyś przystanek był dokładnie pod wiaduktem. No ale nie wiem, jak skręty i łuki przy wjeździe na Aleje...