Strona 484 z 603

: 12 lut 2013, 11:27
autor: Stary Pingwin
Nie można, bo ma po trasie skup złomu i wódopój na RS.

: 12 lut 2013, 11:45
autor: Bastian
MichalJ pisze:15-15-15? Cokolwiek...
Zaczniesz od jednej linii, za chwilę będziesz mieć takich sześć. Takt pięcio-/dziesięciominutowy to dobry kaganiec na chętnych do cięć i nie ryzykowałbym ruszania go. A więc NIE.

: 12 lut 2013, 12:03
autor: MichalJ
No to likwidacja.

: 12 lut 2013, 12:09
autor: Bastian
O tyle problematyczna, że zdejmujesz JAKĄŚ podaż z JPII, a brygad nie bardzo starczy, by coś innego podbić.

A więc likwidacja tylko pod warunkiem zrobienia porządku z 17/33/37 (aczkolwiek też nie wiem, czy to się broni w bilansie).

: 12 lut 2013, 12:32
autor: Stary Pingwin
Jaką podaż? Wczoraj na 16 miałem miejsca siedzące przez cały dzień. Fakt wysyłania przez Organizatora solówek o czymś świadczy.

[ Dodano: |12 Lut 2013|, 2013 12:35 ]
Przecież już podbito 17/37.

: 12 lut 2013, 12:43
autor: MichalJ
Nie żadną podaż, tylko zabierające sloty solówki, których nikt nie traktuje poważnie.
33 kursy na JPII w godzinie kontra 4x16... W szczycie zresztą podaż przecież doszła na 17/37.

Poza szczytem, no bo ja wiem...

: 12 lut 2013, 12:55
autor: Bastian
MichalJ pisze:zabierające sloty solówki
I po co ci te sloty, co z nimi zrobisz? :>

: 12 lut 2013, 12:59
autor: MichalJ
Mówię, przeszkadzają w jeździe innych tramwajów... Solówki, nie sloty. :)

: 12 lut 2013, 13:03
autor: Szeregowy_Równoległy
Bastian pisze:
MichalJ pisze:zabierające sloty solówki
I po co ci te sloty, co z nimi zrobisz? :>
Zostawię nieobsadzone, co może wyjść z korzyścią dla pasażerów, bo solówki na JP2 w DP bardziej przeszkadzają, niż pomagają?

: 12 lut 2013, 13:26
autor: PiotrekP
Czy zamiast cudowania i dodawania nowych tarczek na przystankach, nie lepiej byłoby wysłać tą 16stkę na Marymont? Czy mam wrażenie, że znowu powstaje burdel w komunikacji, którego niedługo nie będzie można odkręcić?

: 12 lut 2013, 13:37
autor: pawcio
Burdel, owszem, zaczyna się robić. Ale skierowanie 16 na Marymont nie rozwiąże problemu Służewca.

: 12 lut 2013, 13:50
autor: jasiu
PiotrekP pisze:Czy zamiast cudowania i dodawania nowych tarczek na przystankach, nie lepiej byłoby wysłać tą 16stkę na Marymont?
1 i 28 wystarczą z Arkadii i Dw. Gdańskiego w kierunku Starzyńskiego?

: 12 lut 2013, 14:22
autor: Os0
pawcio pisze:Burdel, owszem, zaczyna się robić. Ale skierowanie 16 na Marymont nie rozwiąże problemu Służewca.
A jak skończy się burdel przy Żeraniu FSO z 18 i 20 nie można by 16 i 18 na jednym torze postawić?

: 12 lut 2013, 14:23
autor: pawcio
A brygady na wydłużenie 16 z obu stron gdzie znajdziesz? I gdzie przeniesiesz solówki z 16?

: 12 lut 2013, 14:25
autor: MeWa
pawcio pisze:I gdzie przeniesiesz solówki z 16?
Niech jeżdżą tylko w nocy i w weekendy. Naprawdę ficzynie brakuje nam tramwajów?