Strona 50 z 64

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 14 mar 2021, 12:55
autor: fik
No nie wyobrażałem sobie i nadal uznaję to za skrajny idiotyzm.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 24 mar 2021, 15:22
autor: person
Dyskusja przewędrowała z Tarchodworów przez Targówek na Kabaty. Niefajnie...

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 24 mar 2021, 18:08
autor: Glonojad
Gdybyż tylko był tu ktoś z uprawnieniami moderatora...

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 25 mar 2021, 0:07
autor: karmat
Co z przystankiem Grzymalitów (kierunek południowy) w starej lokalizacji na Światowida? Do zaorania, czy nowa nazwa zespołu?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 25 mar 2021, 20:09
autor: Wiliam
Posprzątałem tu trochę. Wybaczcie że jakoś nie idzie mi to na bieżąco. I nie offtopujcie więcej. :)

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 11 kwie 2021, 22:45
autor: MisiekK
marko80 pisze:
14 mar 2021, 12:02
fik pisze:
14 mar 2021, 11:54
509 na Dąbrówce Wiślanej, srogo.
ta linia będzie kończyć na pętli Winnicy w przyszłości,
W przyszłości to jej nie będzie.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 9:13
autor: Emyl
Po wsze czasy będzie - bez tramwaju na Gocław i bez tramwaju na Modlińskiej wątpię w jej likwidację, a i wtedy to nie jest takie pewne :term:

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 14:23
autor: marko80
Pierwsze do wywalenie w kosmos to już od dawna powinno być 518, zupełnie nie wiem czemu to coś jeszcze się plącze po mieście.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 14:55
autor: karmat
Każda dzielnica ma bezpośrednie połączenie autobusowe ze Śródmieściem, więc to jest argument za utrzymaniem wyżej wspomnianej linii.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 15:14
autor: marko80
karmat pisze:
12 kwie 2021, 14:55
Każda dzielnica ma bezpośrednie połączenie autobusowe ze Śródmieściem, więc to jest argument za utrzymaniem wyżej wspomnianej linii.
Ty śnisz czy o drogę pytasz? Ta linia nazywa się 17 i nic więcej tam nie jest potrzebne. Poza tym tam mega częsta dwójka, która jeździ chyba częściej niż samo metro w ogóle dyskwalifikuje ten argument o tym dziwadle w postaci 518, które i tak jeździ puste od marymontu.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 15:41
autor: fik
karmat pisze:
12 kwie 2021, 14:55
Każda dzielnica ma bezpośrednie połączenie autobusowe ze Śródmieściem, więc to jest argument za utrzymaniem wyżej wspomnianej linii.
Nikt nie zamierza kasować N13 i N63. Reszty białołęckich nocników pewnie też nie.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 21:07
autor: karmat
marko80 pisze:
12 kwie 2021, 15:14
Ty śnisz czy o drogę pytasz? Ta linia nazywa się 17 i nic więcej tam nie jest potrzebne. Poza tym tam mega częsta dwójka, która jeździ chyba częściej niż samo metro w ogóle dyskwalifikuje ten argument o tym dziwadle w postaci 518, które i tak jeździ puste od marymontu.
Ja mówię całkiem poważnie. W taki sam sposób można podejść do każdej innej dzielnicy i polikwidować takie duble. Bądźmy konsekwentni.
fik pisze:
12 kwie 2021, 15:41
Nikt nie zamierza kasować N13 i N63. Reszty białołęckich nocników pewnie też nie.
Nie wiem kim jesteś, ale dzięki Ci Panie :D

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 21:58
autor: fik
No ale to właśnie te duble należy kasować. Przy czym jednak porównywanie dzielnic 1:1 nie jest specjalnie uzasadnione, charakterystyki Białołęki, Rembertowa, Wawra i Ursusa na przykład są drastycznie odmienne.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 22:17
autor: KwZ
Przy czym należy też patrzeć na relacje, w jakich dana linia jest wykorzystywana, czego wskaźnikiem są napełnienia.
Jeżeli 518 robi się puste na południe od Marymontu, to znaczy, że ludzie łakną dojazdu do metra i należy dać im 101* z Odkrytej do Młocin, a 518 zatraciło swoją funkcję dowozu na Trakt (i można zwolnić pętlę na placu Trzech Krzyży).

Oczywiście takie 101 może byłoby dublem 2, a może oferowałoby epsilon krótszy dojazd dojście dla sporej liczby ludzi. 182 na Witolinie jakoś się utrzymuje.
* Przy czym ja nie jestem numerologiem i dla mnie może się nazywać i E-4 pomijając Prozy.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 kwie 2021, 23:37
autor: Emyl
Może być 101 ale po trasie 516 - pisałem kiedyś, że tym dziadom (516+518) należy się komasacja w przyzwoitą silną linię Odkryta - Milenijna - Modlińska - Marymont.