Obsługa linii przez poszczególne zajezdnie

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 09 lut 2010, 21:48

Dęboszczak pisze:
pawcio pisze:Nigdy się nie udało ustalić, czy powinna obowiązywać doktryna wyjazdu (o doktrynie zjazdu nigdy nie słyszałem), czy reguła przewagi pracy na linii. Raczej przeważa reguła przewagi pracy na linii, ale w przypadku BWL-ek łączących 722 i 730 rozstrzygnięcie tego sporu była nieraz mocno kłopotliwe.
Kwestia podejścia ja rozróżniam brygady po tym na co pierwsze wyjeżdża.
Jednak chyba długość na której jeździ jest ważniejsza,przykład 51/114+116 wyjeżdża na 114 a później przez cały dzień jeździ na 116 i też na tą linie jest ta brygada przypisana ;-) pojawiły się przekładańce pojawiły się też takie kwiatki

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 09 lut 2010, 22:08

A gdzie ta brygada zaczyna - na Bródnie, czy na Bielanach? A potem dojeżdża do UKSW i jako PT na Chomiczówkę, czy jest to jakiś kurs skrócony? Pytałem już o to kiedyś, ale zupełnie nie mogę sobie przypomnieć odpowiedzi.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 lut 2010, 22:19

Przejazd ma z UKSW na Chomiczówkę jako kurs skrócony. Miejsca początku nie pamiętam, ale raczej są to Młociny, skoro to na Redutowej było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 09 lut 2010, 22:36

Dzięki za odpowiedź. ;-)

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 10 lut 2010, 1:21

Jeszcze a propos 502 i brygad nocnych łączonych z liniami dziennymi. W zamierzchłych czasach (których większość uczestników tego forum zapewne nie pamięta) było tak, że brygady nocne "dorabiały sobie" do normatywnego czasu pracy jeżdżąc na dodatkach A linii dziennych. Nierzadko było to łącznie nawet ok. 10 godzin! Nie istniało pojęcie "BWL", a brygada np. 1/603 rano zamieniała się w brygadę 020/111 (przykład autentyczny), która do zajezdni zjeżdżała ok. 8.30.

Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 10 lut 2010, 11:39

man1956 pisze:Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.
Tamten system był wewnętrznym połączenie zakładu.
Z tym 502 masz rację
Dzień powszedni
4/502 20:31 do zakładu R-3
76/502 20:33 z zakładu R-2

3/502 21:31 do zakładu R-3
244/502 21:30 z zakładu R-4

Tyle ze brygady te mające zjazd płatny (np. powyższe 4/502 i 3/502) mają 4' postoju, co często powoduje jednoczesnego lub prawie jednoczesnego odjazdu zajazdowej brygady całodziennej i realizującej cały półkurs BWL z Dw. Centralnego

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 10 lut 2010, 11:59

NR pisze:Tyle ze brygady te mające zjazd płatny(...)
Może to ktoś przełożyć na zrozumiały język polski? A po drugie o jakim jednoczesnym zjeździe z ludźmi mówisz? Między brygadą zjazdową a rozkładową jest 5 minut różnicy. A na pusto, to wóz może odjeżdżać o której chce na dobrą sprawę.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 10 lut 2010, 12:15

Czyli z ludzmi ;-)
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 19 lut 2010, 11:58

Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 19 lut 2010, 12:02

Ja słyszałem, jak kierowcy przekazywali sobie informację, że teraz 8/107 juz od bardzo niedawna nie jest maratonem i ma zmianę ok. 14:30. Ale to chyba musiał być jakiś wewnętrzny maraton mobilisowy, bo oficjalnym był właśnie ten PKS-owy (chyba M10, o ile się nie mylę).
Popatrz, jaka franca!

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 lut 2010, 12:13

michał1984 pisze:Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?
Tak trudno wejść na Przegubowiec i przeczytać?
Przegubowiec pisze:107 - PKS zostaje już tylko symbolicznie na jeden poranny półkurs,
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 19 lut 2010, 12:22

Walas pisze:
michał1984 pisze:Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?
Tak trudno wejść na Przegubowiec i przeczytać?
Przegubowiec pisze:107 - PKS zostaje już tylko symbolicznie na jeden poranny półkurs,
Racja przeoczyłem ale to bwl z dziennym czy z nocnym bo na półkurs chyba nie wyślą dodatka ;-)

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 22 lut 2010, 19:54

Zmienię trochę temat: Czy w Mobilisie jest sztywny podział obsługi linii między Ursusem a Żeraniem? Jeśli tak, to mógłbym prosić o wykaz?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

ROZPOR
Posty: 110
Rejestracja: 20 sty 2008, 20:24
Lokalizacja: Czerniaków
Kontakt:

Post autor: ROZPOR » 23 lut 2010, 22:00

Kto i czym obsługuje kurs 108 o 00:10 z Placu trzech krzyży?

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 23 lut 2010, 22:44

r-7 woronicza w dp,w dś mobis u10

Zablokowany