Jednak chyba długość na której jeździ jest ważniejsza,przykład 51/114+116 wyjeżdża na 114 a później przez cały dzień jeździ na 116 i też na tą linie jest ta brygada przypisana pojawiły się przekładańce pojawiły się też takie kwiatkiDęboszczak pisze:Kwestia podejścia ja rozróżniam brygady po tym na co pierwsze wyjeżdża.pawcio pisze:Nigdy się nie udało ustalić, czy powinna obowiązywać doktryna wyjazdu (o doktrynie zjazdu nigdy nie słyszałem), czy reguła przewagi pracy na linii. Raczej przeważa reguła przewagi pracy na linii, ale w przypadku BWL-ek łączących 722 i 730 rozstrzygnięcie tego sporu była nieraz mocno kłopotliwe.
ObsĹuga linii przez poszczegĂłlne zajezdnie
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Jeszcze a propos 502 i brygad nocnych łączonych z liniami dziennymi. W zamierzchłych czasach (których większość uczestników tego forum zapewne nie pamięta) było tak, że brygady nocne "dorabiały sobie" do normatywnego czasu pracy jeżdżąc na dodatkach A linii dziennych. Nierzadko było to łącznie nawet ok. 10 godzin! Nie istniało pojęcie "BWL", a brygada np. 1/603 rano zamieniała się w brygadę 020/111 (przykład autentyczny), która do zajezdni zjeżdżała ok. 8.30.
Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.
Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Tamten system był wewnętrznym połączenie zakładu.man1956 pisze:Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.
Z tym 502 masz rację
Dzień powszedni
4/502 20:31 do zakładu R-3
76/502 20:33 z zakładu R-2
3/502 21:31 do zakładu R-3
244/502 21:30 z zakładu R-4
Tyle ze brygady te mające zjazd płatny (np. powyższe 4/502 i 3/502) mają 4' postoju, co często powoduje jednoczesnego lub prawie jednoczesnego odjazdu zajazdowej brygady całodziennej i realizującej cały półkurs BWL z Dw. Centralnego
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Tak trudno wejść na Przegubowiec i przeczytać?michał1984 pisze:Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?
Przegubowiec pisze:107 - PKS zostaje już tylko symbolicznie na jeden poranny półkurs,
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Racja przeoczyłem ale to bwl z dziennym czy z nocnym bo na półkurs chyba nie wyślą dodatkaWalas pisze:Tak trudno wejść na Przegubowiec i przeczytać?michał1984 pisze:Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?Przegubowiec pisze:107 - PKS zostaje już tylko symbolicznie na jeden poranny półkurs,
Zmienię trochę temat: Czy w Mobilisie jest sztywny podział obsługi linii między Ursusem a Żeraniem? Jeśli tak, to mógłbym prosić o wykaz?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Kto i czym obsługuje kurs 108 o 00:10 z Placu trzech krzyży?
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno