Strona 50 z 154

: 09 lut 2010, 21:48
autor: michał1984
Dęboszczak pisze:
pawcio pisze:Nigdy się nie udało ustalić, czy powinna obowiązywać doktryna wyjazdu (o doktrynie zjazdu nigdy nie słyszałem), czy reguła przewagi pracy na linii. Raczej przeważa reguła przewagi pracy na linii, ale w przypadku BWL-ek łączących 722 i 730 rozstrzygnięcie tego sporu była nieraz mocno kłopotliwe.
Kwestia podejścia ja rozróżniam brygady po tym na co pierwsze wyjeżdża.
Jednak chyba długość na której jeździ jest ważniejsza,przykład 51/114+116 wyjeżdża na 114 a później przez cały dzień jeździ na 116 i też na tą linie jest ta brygada przypisana ;-) pojawiły się przekładańce pojawiły się też takie kwiatki

: 09 lut 2010, 22:08
autor: fraktal
A gdzie ta brygada zaczyna - na Bródnie, czy na Bielanach? A potem dojeżdża do UKSW i jako PT na Chomiczówkę, czy jest to jakiś kurs skrócony? Pytałem już o to kiedyś, ale zupełnie nie mogę sobie przypomnieć odpowiedzi.

: 09 lut 2010, 22:19
autor: pawcio
Przejazd ma z UKSW na Chomiczówkę jako kurs skrócony. Miejsca początku nie pamiętam, ale raczej są to Młociny, skoro to na Redutowej było.

: 09 lut 2010, 22:36
autor: fraktal
Dzięki za odpowiedź. ;-)

: 10 lut 2010, 1:21
autor: man1956
Jeszcze a propos 502 i brygad nocnych łączonych z liniami dziennymi. W zamierzchłych czasach (których większość uczestników tego forum zapewne nie pamięta) było tak, że brygady nocne "dorabiały sobie" do normatywnego czasu pracy jeżdżąc na dodatkach A linii dziennych. Nierzadko było to łącznie nawet ok. 10 godzin! Nie istniało pojęcie "BWL", a brygada np. 1/603 rano zamieniała się w brygadę 020/111 (przykład autentyczny), która do zajezdni zjeżdżała ok. 8.30.

Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.

: 10 lut 2010, 11:39
autor: NR
man1956 pisze:Obecnie jest niby inaczej (specjalna numeracja brygad nocnych, krótszy czas pracy, start na liniach dziennych), ale w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. Pojawienie się brygady nocnej na linii dziennej nie wiąże sie przecież np. ze zwiększeniem częstotliwości kursów na zasilanej linii. Brygada nocna "wpisuje się" niejako w rozkład całki, którą zastępuje. Gdyby nie było brygady nocnej, kursy przez nią realizowane wykonywałaby brygada całodzienna. W tej sytuacji traktowanie brygad nocnych na linii 502 jako dwóch dodatkowych brygad jest raczej nieporozumieniem. Większość czasu brygady te spędzają przecież na linii nocnej, nie są też w ogóle uwzględniane w Maximum.
Tamten system był wewnętrznym połączenie zakładu.
Z tym 502 masz rację
Dzień powszedni
4/502 20:31 do zakładu R-3
76/502 20:33 z zakładu R-2

3/502 21:31 do zakładu R-3
244/502 21:30 z zakładu R-4

Tyle ze brygady te mające zjazd płatny (np. powyższe 4/502 i 3/502) mają 4' postoju, co często powoduje jednoczesnego lub prawie jednoczesnego odjazdu zajazdowej brygady całodziennej i realizującej cały półkurs BWL z Dw. Centralnego

: 10 lut 2010, 11:59
autor: Paweł D.
NR pisze:Tyle ze brygady te mające zjazd płatny(...)
Może to ktoś przełożyć na zrozumiały język polski? A po drugie o jakim jednoczesnym zjeździe z ludźmi mówisz? Między brygadą zjazdową a rozkładową jest 5 minut różnicy. A na pusto, to wóz może odjeżdżać o której chce na dobrą sprawę.

: 10 lut 2010, 12:15
autor: Desert
Czyli z ludzmi ;-)

: 19 lut 2010, 11:58
autor: michał1984
Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?

: 19 lut 2010, 12:02
autor: drapka
Ja słyszałem, jak kierowcy przekazywali sobie informację, że teraz 8/107 juz od bardzo niedawna nie jest maratonem i ma zmianę ok. 14:30. Ale to chyba musiał być jakiś wewnętrzny maraton mobilisowy, bo oficjalnym był właśnie ten PKS-owy (chyba M10, o ile się nie mylę).

: 19 lut 2010, 12:13
autor: Walas
michał1984 pisze:Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?
Tak trudno wejść na Przegubowiec i przeczytać?
Przegubowiec pisze:107 - PKS zostaje już tylko symbolicznie na jeden poranny półkurs,

: 19 lut 2010, 12:22
autor: michał1984
Walas pisze:
michał1984 pisze:Chciałbym spytać czy na linii 107 został pks w postaci maratonu czy jakieś bwl z kimś?
Tak trudno wejść na Przegubowiec i przeczytać?
Przegubowiec pisze:107 - PKS zostaje już tylko symbolicznie na jeden poranny półkurs,
Racja przeoczyłem ale to bwl z dziennym czy z nocnym bo na półkurs chyba nie wyślą dodatka ;-)

: 22 lut 2010, 19:54
autor: altar
Zmienię trochę temat: Czy w Mobilisie jest sztywny podział obsługi linii między Ursusem a Żeraniem? Jeśli tak, to mógłbym prosić o wykaz?

: 23 lut 2010, 22:00
autor: ROZPOR
Kto i czym obsługuje kurs 108 o 00:10 z Placu trzech krzyży?

: 23 lut 2010, 22:44
autor: michał1984
r-7 woronicza w dp,w dś mobis u10