O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2007, 11:14

A ile tego do tych Siemiatycz będzie? Tylko tyle, co w miejsce PRów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 lip 2007, 11:16

Nie, 3 pary. Z Siedlec 5.13, 12.55, 15.35d; z Siemiatycz 6.25, 14.05, 18.17d

d - kursuje w dp. PRy (3 pary + sezonowy Żubr) pozostają bez zmian. W sumie 7 par.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 25 lip 2007, 11:27

bohun pisze:Na stronie KM pojawiły się rozkłady korekty sierpniowej.
I szlag mnie zaraz trafi. Juz dwukrotnie rozmawiałem z D. Nowakowską że na stronie nie ma aktualnych rozkładów na linii skierniewickiej (zmienionych ze względu na remont torów Łodz F- Wawa i linii siedleckiej)
Otwieram plik z oznazceniem od 1.08 i co widze? znowu stary rozkład. no żesz k..... mać
PURA VIDA!

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 25 lip 2007, 11:28

no i mamy teraz tak, że do Siedlec najlepiej rano jechać KM, a z pracy wracać PR
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 lip 2007, 11:31

Tak, przydała by się jakaś integralność taryfowa na tym odcinku (wzajemne honorowanie miesięcznych choćby)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2007, 11:35

Czemu wyjazd na pierwsze kółko jest z Mińska, a powrót z ostatniego (i to nie codziennie, na ile dobrze rozumiem) do Tłuszcza przez Wschodnia?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 lip 2007, 11:37

Szynobusy stacjonują w Tłuszczu - bez sensu jest robić pociąg o 2 z Tłuszcza. Dlatego zaczyna dopiero w Mińsku (o 4.15). a powrót za dnia, więc cały zjazd ujawniony.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2007, 11:37

Ale wyjazd też jest przez Wschodnią? I czy to oznacza, że pociąg dwa razy trafia do Rembertowa?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 lip 2007, 11:39

ZTCW wyjazd zawraca technicznie na Rembertowie, nie zachacza o Wschodnia, choc moze też jechać linią towarową p. Kędzierak.
pawcio pisze:I czy to oznacza, że pociąg dwa razy trafia do Rembertowa?
Tak.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2007, 11:40

Kędzierak to linia Tłuszcz-Mińsk, którą na drodze 637 przecina się pomiędzy Stanisławowem a Pustelnikiem?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 lip 2007, 11:41

Tak.

[ Dodano: 2007-07-25, 12:25 ]
pawcio pisze:(i to nie codziennie, na ile dobrze rozumiem)
Z Siedlec codziennie. Nie robi ostatniego kółka Siedlce - Siemiatycz - Siedlce w ds.

[ Dodano: 2007-07-25, 12:40 ]
O, i jeszcze jedna para do Wieliszewa...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 25 lip 2007, 13:01

Fikander pisze:Chodzą ploty, że osobówki do Działdowa mają zostać skrócone do Mławy. W zamian Warmińsko-Mazurska Mieszalnia Betonu Regionalnego ma przedłużyć relację pociągów z Iławy i Olszyna kończących bieg w Działdowie do (hit sezonu) Iłowa.
Mazowieckie dały już info o skróceniu, czy może ktoś wie czy PR wejdzie na ten odcinek, czy też należy sobie darować kolej i jechać samochodem ?
A tak w ogóle to czy to jest powtórka z rozrywki pod hasłem granica województwa, czy kryje się pod tym coś innego, i kto nie chciał za coś zapłacić ?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lip 2007, 13:30

bohun pisze:ZTCW wyjazd zawraca technicznie na Rembertowie, nie zachacza o Wschodnia, choc moze też jechać linią towarową p. Kędzierak.
Nie bardzo może, musiałby aż do Grzebowilka chyba jechać, żeby czoło zmienić i manewrować solidnie w MMaz, żeby w perony wjechać.

[ Dodano: 2007-07-25, 13:36 ]
bohun pisze:O, i jeszcze jedna para do Wieliszewa...
Jeszcze trzy - były cztery, jest siedem.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 lip 2007, 21:51

Nie bardzo może, musiałby aż do Grzebowilka chyba jechać, żeby czoło zmienić i manewrować solidnie w MMaz, żeby w perony wjechać.
hmm.. po MMz to tylko wyjechać za stację i wrócić w perony. Z Kędzierakiem/Grzebowilkiem nie wiem.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 lip 2007, 21:56

bohun pisze:Z Kędzierakiem/Grzebowilkiem nie wiem.
Plan stacji - brak tarcz manewrowych = brak jazdy manewrowej. :P
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ