Strona 50 z 181

: 20 mar 2008, 19:25
autor: Glonojad
Bastian pisze:A to inna sprawa :D
A więc de facto wysyłasz mnie na Berdyczów :p - ale to Ty pouczasz spółki miejskie o zasadach promocji :p

: 20 mar 2008, 21:23
autor: Bastian
Nie zauważyłem, bym dyskutował tu z jakimikolwiek spółkami miejskimi :>

: 20 mar 2008, 21:55
autor: ja0306
No Limit Biker pisze:nie mówie, że jest zbędna, jednak, na 80% trasy po prostu nikt nią nie jeździ. wg mnie powinna być ona połączona ze 133 i stworzyć coś na wzór 179 na Usrsynowie.
Aha, ale to dopiero jak bedzie tramwaj na Nowodwory i Winnicę, wtedy nie bedzie potrzebna linia z Choszczówki do Żerania.

: 21 mar 2008, 2:01
autor: R10
No Limit Biker pisze:R10 o Myśliborskiej, a Bastian o Modlińskiej ;)

Myśle, że postawiona kilka postów wcześniej tez nt. autobusów Milenijną, czy innymi zadupiami, jest po prostu próbą przypodobania się nowemu elektoratowi. 516 jak dla mnie to pierwszej klasy muchowóz, a jego koncepcja opierała się właśnie na przeprowadzeniu linii przez nowe osiedla.
jest dokładnie tak jak piszesz

: 21 mar 2008, 8:32
autor: Glonojad
Bastian pisze:Nie zauważyłem, bym dyskutował tu z jakimikolwiek spółkami miejskimi :>
No właśnie, mimo braku ich obecności je pouczasz :p

A tak serio, to klasyczny przykład belki w oku własnym :-$

[ Dodano: 2008-03-21, 08:33 ]
ja0306 pisze:
No Limit Biker pisze:nie mówie, że jest zbędna, jednak, na 80% trasy po prostu nikt nią nie jeździ. wg mnie powinna być ona połączona ze 133 i stworzyć coś na wzór 179 na Usrsynowie.
Aha, ale to dopiero jak bedzie tramwaj na Nowodwory i Winnicę, wtedy nie bedzie potrzebna linia z Choszczówki do Żerania.
To jeszcze zależy od tego, skąd tramwaj na te Nowodwory będzie - bo jeśli tylko z mostu (a na to się zanosi), to nijak to połączeń z Żeraniem nie załatwia.

: 21 mar 2008, 8:40
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:No właśnie, mimo braku ich obecności je pouczasz
A ty co, adwokat? Tobie wolno krytykować ZTM i metro? :>

: 21 mar 2008, 8:44
autor: Glonojad
Cicho :p ;-)

A tak serio - nikomu w ZTM po prostu nie zależy na takiej informacji. Podobnie jak na informowaniu o priorytetach na Bemowie.

: 21 mar 2008, 13:20
autor: No Limit Biker
ja0306 pisze:
No Limit Biker pisze:nie mówie, że jest zbędna, jednak, na 80% trasy po prostu nikt nią nie jeździ. wg mnie powinna być ona połączona ze 133 i stworzyć coś na wzór 179 na Usrsynowie.
Aha, ale to dopiero jak bedzie tramwaj na Nowodwory i Winnicę, wtedy nie bedzie potrzebna linia z Choszczówki do Żerania.
a teraz linia z Choszczówki na Żerań (stricte Żerań) jest niezbędna?? od Ekspresowej 133 i tak jeździ puste. najwięcej ludzi wsiada i wysiada na Tarchominie. Ćmielowska, lub Tarchomin Płn.

: 21 mar 2008, 17:51
autor: Staad
No Limit Biker pisze:
ja0306 pisze: Aha, ale to dopiero jak bedzie tramwaj na Nowodwory i Winnicę, wtedy nie bedzie potrzebna linia z Choszczówki do Żerania.
a teraz linia z Choszczówki na Żerań (stricte Żerań) jest niezbędna?? od Ekspresowej 133 i tak jeździ puste. najwięcej ludzi wsiada i wysiada na Tarchominie. Ćmielowska, lub Tarchomin Płn.
Dokladnie, wiec zastanawia mnie czemu nie skroca 133 do petli Tarchomin. Juz dawno temu powinni to zrobic.

: 20 kwie 2008, 22:32
autor: TGM

: 20 kwie 2008, 22:42
autor: Bastian
Bzdura wyssana z palca. To, czego trzeba Tarchominowi, to na pewno nie 5XX na Targówek.

: 01 maja 2008, 0:09
autor: tarantula01
Może wiecie, kiedy moge liczyć na odpowiedź w tej sprawie?
http://radny.com.pl/pisma/ztm/ztm-508-2 ... -skrot.doc

: 01 maja 2008, 0:16
autor: Bastian
30 dni na odpowiedź ;)

Ale albo poszło dzisiaj, albo pójdzie w piątek, tak mi się wydaje.

: 01 maja 2008, 3:03
autor: jacek
tarantula01 pisze:Może wiecie, kiedy moge liczyć na odpowiedź w tej sprawie?
http://radny.com.pl/pisma/ztm/ztm-508-2 ... -skrot.doc
Jak skrocą, to i tak zabiorą brygady, więc wyjdzie na to samo :sad:

: 13 maja 2008, 8:24
autor: pawcio
GW pisze:Najpierw ZTM chce tu skierować linie 508 i 511 z Tarchomina, które dziś dojeżdżają na pl. Wilsona. Planowane jest też nowe połączenie z tej dzielnicy ze stacją metra Marymont. Zyskają na tym mieszkańcy ulic Odkrytej, Ćmielowskiej, Milenijnej i Ordonówny na Tarchominie i w Nowodworach. Tu zmienią się też trasy linii 101, 126 i 144 - celem jest poprawa dojazdu na Pragę.
Może ktoś coś bliżej opowiedzieć na ten temat?
Przy okazji temat zmienił swój tytuł na bardziej ogólny.