KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 09 sie 2008, 14:54

Czyli pętla na Okęciu znów starci bezpośrednie połączenie na zachodni obwód. Suuuper #-o
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 09 sie 2008, 15:08

Teokryt pisze:154 out?
jaki out? raczej przedluzenie do nowej petli...
Krzysiek pisze:Pewnie 189 Nowe Bemowo baardzo często i 184 przez Conrada może na Młociny.
czestsze 112 i 189 i bedzie ok.
R-11 Kleszczowa pisze:Czyli pętla na Okęciu znów starci bezpośrednie połączenie na zachodni obwód.
Okecie ma bardzo czeste tramwaje do zachodniego obwodu (189)

[ Dodano: Sob 09 Sie, 2008 15:13 ]
Colony pisze:Oczywiście, jedyna linia na Białołęckiej albo Estrady do kasacji i co je zastąpi.
kasacja nie oznacza przeciez ze ulica zostanie bez KM, cos innego moze zostac zmienione/wydluzone w ramach ciec w zwiazku spadkiem planu MZA

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 sie 2008, 15:14

Czyli pętla na Okęciu znów starci bezpośrednie połączenie na zachodni obwód. Suuuper #-o
A jak czas pokazał, dużo ludzi jeździło i jeździ bezpośrednio z pętli Okęcie na zachodni obwód w postaci ulicy Powstańców Śląskich. Ogólnie rzecz biorąc uważam, że jak 106 poleci to będzie to już totalny brak jakiejkolwiek logiki i sensu. Ciekawe jakie będzie tłumaczenie - ze mało ludzi? że metro jest? ](*,)

Mam nadzieje, że mimo wszystko do tego nie dojdzie, bo wtedy inaczej niż o zarządzie tępych mózgów inaczej mówić już nie będzie można :/

Kasacja 104 czy też 110 to jakaś fantazja. Łączenie linii w jakieś tasiemce to kolejne nieporozumienie.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 09 sie 2008, 15:20

Piotrek pisze:
Czyli pętla na Okęciu znów starci bezpośrednie połączenie na zachodni obwód. Suuuper #-o
A jak czas pokazał, dużo ludzi jeździło i jeździ bezpośrednio z pętli Okęcie na zachodni obwód w postaci ulicy Powstańców Śląskich. Ogólnie rzecz biorąc uważam, że jak 106 poleci to będzie to już totalny brak jakiejkolwiek logiki i sensu. Ciekawe jakie będzie tłumaczenie - ze mało ludzi? że metro jest? ](*,)

Mam nadzieje, że mimo wszystko do tego nie dojdzie, bo wtedy inaczej niż o zarządzie tępych mózgów inaczej mówić już nie będzie można :/

Kasacja 104 czy też 110 to jakaś fantazja. Łączenie linii w jakieś tasiemce to kolejne nieporozumienie.
jaka znowu kasacja 104 i 110?, wszystko fantazje...

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 sie 2008, 15:21

Dęboszczak pisze:jaka znowu kasacja 104 i 110?, wszystko fantazje...
no to napisałem, że fantazja, ale 106 już nie i to mnie martwi!
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 09 sie 2008, 15:22

geograf_OSU pisze:
Dęboszczak pisze:E1 106 kasacja to wiadomo:)
156 112 101 103 132 będą sobie jeździć na innych trasach
leci jeszcze jedna 1xx
3xx ( to 1.09)
5xx
razem 5
czyli leca:
E-1
106
326
505
a to 1xx to moze 104, 110 albo 182?

trasy zmienia linie: 101, 103, 105, 110, 112, 114, 116, 121, 122, 126, 132, 154, 156, 157, 181, 185, 189, 195, 197, 409, 503, 516, 520, 701, 708, 726, cos zapomnialem?

a w takim razie ile bedzie nowych linii? E8 to wiadomo, a inne mozna sie spodziewac?
1.Gdzie jest kompletny Projekt tej zmiennotrasowości połowy linii miejskich?
2.Lista linii zmiennotrasowych znana mi ale nie mam pewności pełnej co i jak tylko jakąś 60%-ową:
101, 103?, 105, 106?, 110?, 112, 114, 116?, 121, 122, 126, 132?, 154?,156?, 157?, 167?, 181?, 182?, 184?, 185?, 189?, 192?, 195?.
3.Ja mam swój własny projekt zmian tras linii 100-525, czy go tutaj dać?
"Pomysł na KM ze stanem na dzisiaj i znanymi zmianami"
4.Może od razu pooszczędzac w numeracji 1xx w ilości-20-30 numerów łącząc linie 1xx ze sobą a i jakieś dostana się 5xx prawie zwykłym?

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 09 sie 2008, 15:23

ja0306 pisze:
geograf_OSU pisze: czyli leca:
E-1
106
326
505
a to 1xx to moze 104, 110 albo 182?

trasy zmienia linie: 101, 103, 105, 110, 112, 114, 116, 121, 122, 126, 132, 154, 156, 157, 181, 185, 189, 195, 197, 409, 503, 516, 520, 701, 708, 726, cos zapomnialem?

a w takim razie ile bedzie nowych linii? E8 to wiadomo, a inne mozna sie spodziewac?
1.Gdzie jest kompletny Projekt tej zmiennotrasowości połowy linii miejskich?
Lista linii zmiennotrasowych znana mi ale nie mam pewności pełnej co i jak tylko jakąś 60%-ową:
101, 103?, 105, 106?, 110?, 112, 114, 116?, 121, 122, 126, 132?, 154?,156?, 157?, 167?, 181?, 182?, 184?, 185?, 189?, 192?, 195?.
Ja mam swój własny projekt zmian tras linii 100-525, czy go tutaj dać?
"Pomysł na KM ze stanem na dzisiaj i znanymi zmianami"
Może od razu pooszczędzac w numeracji 1xx w ilości-20-30 numerów łącząc linie 1xx ze sobą a i jakieś dostana się 5xx prawie zwykłym?
daruj sobie swoje idiotyczne projekty

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 09 sie 2008, 15:26

Idee są po to by je sprawdzać, mam nowy pomysł na dzisiaj wymyślony, myślę że jest lepszy od poprzednich. Nie znasz nowego a z resztą wystarczy że ZTM go dostanie jak juz sie ułoży "nowy porządek" bo jeszcze nie wiem czy nie poulepszać jego częsci.
Z resztą wasze tez sa do niczego.

Gdzie jest pełny Projekt Zmiany Po Uruchomieniu całej Pierwszej Linii Metra do Stacji Młociny?

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 09 sie 2008, 15:47

geograf_OSU pisze:jaki out? raczej przedluzenie do nowej petli...
Minęło mi się w oczach że na zachodni chcą ja wyciągnąć...

106 zostać powinno lub jak za długo jeździ to przeciąć na pół tak by przesiadka była wygodna. Tramwaje tramwajami, ale przesiadka na Hynka do najwygodniejszych i najszybszych nie należy.

Odnośnie 182 i 301.
niech 182 nie szlaja się po Służewcu biurowym,
Zamiast tego niech 301 się tam kręci, zaliczając M. Wierzbno i kończąc na Spartańskiej. a owe 301 mocniej uszczytowić bo 182 około godziny 20 to jest mało potrzebne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 09 sie 2008, 16:34

Teokryt pisze:
przesiadka na Hynka do najwygodniejszych i najszybszych nie należy.
Przesiadka przy Hynka z zachodniego obwodu w bardzo częste tramwaje jest jeszcze do przeżycia. Problemem jest połączenie odwrotne - przesiadka z tramwaju jadącego z Okęcia do niepunktualnego i zasadniczo nie częstego 189 (a wydłużanie trasy tylko tą niepunktualność zwiększy).
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 09 sie 2008, 16:58

R-11 Kleszczowa pisze:Przesiadka przy Hynka z zachodniego obwodu w bardzo częste tramwaje jest jeszcze do przeżycia. Problemem jest połączenie odwrotne - przesiadka z tramwaju jadącego z Okęcia do niepunktualnego i zasadniczo nie częstego 189 (a wydłużanie trasy tylko tą niepunktualność zwiększy).
Z badań wyszło, że najbardziej niepunktualne jest na P.Śl. 184, potem 106, potem 189. Największa częstotliwość i regularność kursowania (a tym samym liczbę kursów realnie postrzeganych przez pasazera) można by uzyskać w przypadku połączenia linii.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 09 sie 2008, 17:02

Koniec świata :shock: Szczerze zdziwiły mnie wyniki tych badań :shock: Chyba, że 189 jest takie punktualne na Powstańców tylko w kierunku Sadyby ;-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 09 sie 2008, 17:20

R-11 Kleszczowa pisze:Koniec świata Szczerze zdziwiły mnie wyniki tych badań Chyba, że 189 jest takie punktualne na Powstańców tylko w kierunku Sadyby
kazde badanie mozna odpowiednio ukierunkowac :)

a co do wydluzania 189 to potwór z tego bedzie co nie miara .... poza tym przydałaby sie odrobina stałosci a nie ciagłe zmiany - ZTM juz naprawde oszalał na tym pukncie
PURA VIDA!

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 09 sie 2008, 17:25

mariow pisze:poza tym przydałaby sie odrobina stałosci a nie ciagłe zmiany - ZTM juz naprawde oszalał na tym pukncie
Moze jak przerobi 99% lini (bo metra się nie da) za jedną zmianą to już nie będzie co zmieniać?
Obrazek

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5302
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 sie 2008, 17:51

Że jak niby? 189 do Młocin? Coś kręcicie. Chyba chodzi o połączenie 106 i 184.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ODPOWIEDZ