Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 07 mar 2012, 20:32

Nieprawda.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 mar 2012, 22:09

Zabierać łopatki i sio do piaskownicy!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 07 mar 2012, 22:37

fik pisze:Absolutnie i całkowicie nie zgadzam się, aby jedynym połączeniem Ochoty z Ursynowem było 504, które przez Ochotę przemyka się wstydliwie boczkiem, a z północnym Ursynowem nie łączy właściwie w ogóle.
Przecież 136 w obecnej formie przejeżdża Ochotę wzdłuż i wszerz. Na Ursynowie zalicza pół osiedlowych uliczek, a nie dociera właściwie tylko do Kabat i Natolina Południowego.

[ Dodano: |7 Mar 2012|, 2012 22:40 ]
pawcio pisze:czy więcej straci 504 na potencjalnym zatrzymaniu na Bartłomieja
Straci dużo. To jedna z ostatnich linii przyspieszonych, które istotnie są przyspieszone (a mimo to nadają się jeszcze do odprzystankowienia), a nie są parodią linii typu 4XX i 5XX.
pawcio pisze:czy więcej zyska 136, które pojechałoby przez Al. Lotników
136 obecnie jeździ bardzo ładnie zapełnione.
Nie bardzo widzę te ogromne korzyści po puszczeniu tej linii przez Lotników.
Ok, ZP Bełdan i ZP Al. Lotników zyskałyby połączenie z Ochotą, ale mimo wszystko nadal nie można zapominać o ZP Bartłomieja, ZP Gotarda i ZP Cybernetyki, którym ostatnio bezsensownie zabrano 165 (165 nie tyczy się Bartłomieja, rzecz jasna).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 mar 2012, 22:42

BJ pisze: Przecież 136 w obecnej formie przejeżdża Ochotę wzdłuż i wszerz. Na Ursynowie zalicza pół osiedlowych uliczek, a nie dociera właściwie tylko do Kabat i Natolina Południowego.
No i dlatego musi zostać na Ursynowie, a nie wylecieć na Wilanów.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 07 mar 2012, 22:42

Lukasz436 pisze:Tak się zastanawiałem - że może i 136 przez Lotników to nie jest głupi pomysł. Na tej zmianie może zyskać dużo pasażerów.
To jest sztuka dla sztuki.
Ktoś zyskałby, że nie musi podjeżdżać dwóch przystanków pod GM (a oferta w relacji W-Z na ZP Bełdan i ZP Al. Lotników jest bardzo bogata), a inni straciliby sporo więcej - z Bartłomieja nie mając w ogóle podwózki pod GM, a z Gotarda mając super punktualne i super częste 138 + 504 tylko z Gotarda (na szczęście!).
Niemniej, oferty na podjechanie dwa przystanki z Gotarda czy Bartłomieja w żaden sposób nie można porównać z ofertą z Lotników.

[ Dodano: |7 Mar 2012|, 2012 22:43 ]
fik pisze:No i dlatego musi zostać na Ursynowie, a nie wylecieć na Wilanów.
A, ok, nie zrozumieliśmy się.


Podsumowując - nie uważam, aby otwarcie skrawka bądź co bądź nieco zbędnej ulicy powinno być pretekstem do zrobienia kolejnej rewolucji w komunikacji Ursynowa Północnego i Mokotowa Południowego.
WRESZCIE od kilku lat jest jakkolwiek ustabilizowany układ linii w tych rejonach i - co najważniejsze - jest to układ naprawdę dobry. Ja jako mieszkaniec Ursynowa i codzienny "wizytator" Mokotowa cieszę się, że wreszcie nie muszę sprawdzać za każdym razem, gdy jadę 136, czy akurat puszczono je Marynarską, czy może choooy wie którędy.
504 i 136 w obecnej formie się zakorzeniły i cieszą się bardzo dużą popularnością.
210 jeździ sobie, bo jeździć musi i też jest dobrze.

210 przez KEN - Wałbrzyską, ew. puścić tak też N37 i to wszystkie zmiany, które powinny nastąpić.

[ Dodano: |7 Mar 2012|, 2012 22:52 ]
dzidek pisze:hahaha a skargi przy skraceniu 186 brały się z kosmosu.
Sam głośno krzyczałem, gdy zmieniano trasę 186, ale po pewnym czasie widzę, że nie była to zła decyzja.
Na Ochotę z 709 i innych burakowozów (pozdrawiam współpasażerów) można się przesiąść do miliarda linii, które wymienił Fik.
Nic tu po 186.
dzidek pisze:136 potrzebuje jak najszybciej modyfikacji bo poniżej przystanku Metro Ursynów jest muchowozem jak mało która linia!
Mylisz się. W 136 bywa tłoczno nawet do ZP Metro Imielin.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 mar 2012, 0:17

Bastian pisze:Nie daje? :>
Pomyliło mi się z Konstancinem #-o
BJ pisze:Ktoś zyskałby, że nie musi podjeżdżać dwóch przystanków pod GM (a oferta w relacji W-Z na ZP Bełdan i ZP Al. Lotników jest bardzo bogata)
Ale przecież nie chodzi o dołożenie podaży na al. Lotników - to najwyżej przy okazji. U mnie na Rzymowskiego jest cały czas 210 osłonowo do 504.

Niemniej widzę, że 136 łączące Ochotę z płn. Ursynowem jest ważniejsze niż (takie) cięcie 117, więc mój projekt pada.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 08 mar 2012, 0:19

BJ pisze: W 136 bywa tłoczno nawet do ZP Metro Imielin.
136 jest najsłabiej wykorzystywane na odcinku Gotarda-Metro Ursynów. Oznacza to, że pełni głównie funkcje: dowozową Ochota-Służewiec i lokalka ursynowska, w relacji Ochota-Ursynów jest wygryzana przez inne połączenia... A jak na ursynowską lokalkę, to ma trochę przydługą trasę i mało przewidywalną regularność :D
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 mar 2012, 1:09

W szczycie B przy Domaniewskiej wsiada 30-40 osób, które w większości wysiadają właśnie na M Ursynów, bądź na pętli przez Surowieckiego.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 08 mar 2012, 9:11

dzidek pisze:136 kursujące z Woli na Ursynów najdalej ma sens w okolicach Ursynowa Północnego dalej już ładny muchowóz
Jeśli jesteś kierowcą, to pracodawca powinien skierować Cię na kontrolne badania wzroku. Ewentualnie może przetrzyj lusterka wewnętrzne i jako jeden z forumowych miłośników odgradzania się od "mięsa", zdejmij nieco oklein z kabin, dojrzysz tych pasażerów.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1601
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 08 mar 2012, 13:17

136 dość dobrze pracuje odcinkowo CO - Imielin - Cynamonowa i bardzo dobrze na odcinku Surowieckiego - M Ursynów. "Dobrze jest, nie trza psuć".
W relacji na Służewiec optymalne są: metro+189 dla Kabat, 504 dla Natolina/CO, 136 dla "bliskiego" Ursynowa. Jakiekolwiek łączenie 504 ze 136 jest bez-sen-su z powodu oberka przez Surowieckiego.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 08 mar 2012, 13:44

Daniel_FCB pisze:bardzo dobrze na odcinku Surowieckiego - M Ursynów
Tutaj to bardzo dobrze pracuje to, co pierwsze podjedzie :)
Daniel_FCB pisze:W relacji na Służewiec optymalne są: metro+189 dla Kabat, 504 dla Natolina/CO, 136 dla "bliskiego" Ursynowa.
I dlatego pewnie zostanie po staremu, bo nieprzypadkiem właśnie 504 (436) i 136 zachowały zasadnicze elementy swojej tożsamości od czasów prehistorycznych
Popatrz, jaka franca!

Budzisz
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2012, 16:00
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Budzisz » 21 mar 2012, 12:30

Na Płaskowickiej prawie przy samym Rosoła ustawili przystanek (jak na razie tym odcinkiem Płaskowickiej liniowo nic nie jeździ), czy ktoś ma jakieś przecieki co tam ma się zatrzymywać?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 21 mar 2012, 12:51

N37?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 mar 2012, 15:21

Ale wycofujesz je z Cynamonowej czy Lanciego? :>
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Budzisz
Posty: 9
Rejestracja: 08 sty 2012, 16:00
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Budzisz » 21 mar 2012, 18:26

Sorry, to moja skleroza zapomniałem, że był już tam przystanek tylko po prostu założyli pokrowiec na słupek, że przystanek czasowo skasowany. Myślałem, że tylko po stronie salonu Alfy Romeo był przystanek ale sobie przypomniałem, że na przeciwko też faktycznie był. Przepraszam za zamieszanie.

ODPOWIEDZ