Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Zabierać łopatki i sio do piaskownicy!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Przecież 136 w obecnej formie przejeżdża Ochotę wzdłuż i wszerz. Na Ursynowie zalicza pół osiedlowych uliczek, a nie dociera właściwie tylko do Kabat i Natolina Południowego.fik pisze:Absolutnie i całkowicie nie zgadzam się, aby jedynym połączeniem Ochoty z Ursynowem było 504, które przez Ochotę przemyka się wstydliwie boczkiem, a z północnym Ursynowem nie łączy właściwie w ogóle.
[ Dodano: |7 Mar 2012|, 2012 22:40 ]
Straci dużo. To jedna z ostatnich linii przyspieszonych, które istotnie są przyspieszone (a mimo to nadają się jeszcze do odprzystankowienia), a nie są parodią linii typu 4XX i 5XX.pawcio pisze:czy więcej straci 504 na potencjalnym zatrzymaniu na Bartłomieja
136 obecnie jeździ bardzo ładnie zapełnione.pawcio pisze:czy więcej zyska 136, które pojechałoby przez Al. Lotników
Nie bardzo widzę te ogromne korzyści po puszczeniu tej linii przez Lotników.
Ok, ZP Bełdan i ZP Al. Lotników zyskałyby połączenie z Ochotą, ale mimo wszystko nadal nie można zapominać o ZP Bartłomieja, ZP Gotarda i ZP Cybernetyki, którym ostatnio bezsensownie zabrano 165 (165 nie tyczy się Bartłomieja, rzecz jasna).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No i dlatego musi zostać na Ursynowie, a nie wylecieć na Wilanów.BJ pisze: Przecież 136 w obecnej formie przejeżdża Ochotę wzdłuż i wszerz. Na Ursynowie zalicza pół osiedlowych uliczek, a nie dociera właściwie tylko do Kabat i Natolina Południowego.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
To jest sztuka dla sztuki.Lukasz436 pisze:Tak się zastanawiałem - że może i 136 przez Lotników to nie jest głupi pomysł. Na tej zmianie może zyskać dużo pasażerów.
Ktoś zyskałby, że nie musi podjeżdżać dwóch przystanków pod GM (a oferta w relacji W-Z na ZP Bełdan i ZP Al. Lotników jest bardzo bogata), a inni straciliby sporo więcej - z Bartłomieja nie mając w ogóle podwózki pod GM, a z Gotarda mając super punktualne i super częste 138 + 504 tylko z Gotarda (na szczęście!).
Niemniej, oferty na podjechanie dwa przystanki z Gotarda czy Bartłomieja w żaden sposób nie można porównać z ofertą z Lotników.
[ Dodano: |7 Mar 2012|, 2012 22:43 ]
A, ok, nie zrozumieliśmy się.fik pisze:No i dlatego musi zostać na Ursynowie, a nie wylecieć na Wilanów.
Podsumowując - nie uważam, aby otwarcie skrawka bądź co bądź nieco zbędnej ulicy powinno być pretekstem do zrobienia kolejnej rewolucji w komunikacji Ursynowa Północnego i Mokotowa Południowego.
WRESZCIE od kilku lat jest jakkolwiek ustabilizowany układ linii w tych rejonach i - co najważniejsze - jest to układ naprawdę dobry. Ja jako mieszkaniec Ursynowa i codzienny "wizytator" Mokotowa cieszę się, że wreszcie nie muszę sprawdzać za każdym razem, gdy jadę 136, czy akurat puszczono je Marynarską, czy może choooy wie którędy.
504 i 136 w obecnej formie się zakorzeniły i cieszą się bardzo dużą popularnością.
210 jeździ sobie, bo jeździć musi i też jest dobrze.
210 przez KEN - Wałbrzyską, ew. puścić tak też N37 i to wszystkie zmiany, które powinny nastąpić.
[ Dodano: |7 Mar 2012|, 2012 22:52 ]
Sam głośno krzyczałem, gdy zmieniano trasę 186, ale po pewnym czasie widzę, że nie była to zła decyzja.dzidek pisze:hahaha a skargi przy skraceniu 186 brały się z kosmosu.
Na Ochotę z 709 i innych burakowozów (pozdrawiam współpasażerów) można się przesiąść do miliarda linii, które wymienił Fik.
Nic tu po 186.
Mylisz się. W 136 bywa tłoczno nawet do ZP Metro Imielin.dzidek pisze:136 potrzebuje jak najszybciej modyfikacji bo poniżej przystanku Metro Ursynów jest muchowozem jak mało która linia!
Pomyliło mi się z KonstancinemBastian pisze:Nie daje?
Ale przecież nie chodzi o dołożenie podaży na al. Lotników - to najwyżej przy okazji. U mnie na Rzymowskiego jest cały czas 210 osłonowo do 504.BJ pisze:Ktoś zyskałby, że nie musi podjeżdżać dwóch przystanków pod GM (a oferta w relacji W-Z na ZP Bełdan i ZP Al. Lotników jest bardzo bogata)
Niemniej widzę, że 136 łączące Ochotę z płn. Ursynowem jest ważniejsze niż (takie) cięcie 117, więc mój projekt pada.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- R-9 Chełmska
- Posty: 7820
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
136 jest najsłabiej wykorzystywane na odcinku Gotarda-Metro Ursynów. Oznacza to, że pełni głównie funkcje: dowozową Ochota-Służewiec i lokalka ursynowska, w relacji Ochota-Ursynów jest wygryzana przez inne połączenia... A jak na ursynowską lokalkę, to ma trochę przydługą trasę i mało przewidywalną regularnośćBJ pisze: W 136 bywa tłoczno nawet do ZP Metro Imielin.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Jeśli jesteś kierowcą, to pracodawca powinien skierować Cię na kontrolne badania wzroku. Ewentualnie może przetrzyj lusterka wewnętrzne i jako jeden z forumowych miłośników odgradzania się od "mięsa", zdejmij nieco oklein z kabin, dojrzysz tych pasażerów.dzidek pisze:136 kursujące z Woli na Ursynów najdalej ma sens w okolicach Ursynowa Północnego dalej już ładny muchowóz
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1601
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
136 dość dobrze pracuje odcinkowo CO - Imielin - Cynamonowa i bardzo dobrze na odcinku Surowieckiego - M Ursynów. "Dobrze jest, nie trza psuć".
W relacji na Służewiec optymalne są: metro+189 dla Kabat, 504 dla Natolina/CO, 136 dla "bliskiego" Ursynowa. Jakiekolwiek łączenie 504 ze 136 jest bez-sen-su z powodu oberka przez Surowieckiego.
W relacji na Służewiec optymalne są: metro+189 dla Kabat, 504 dla Natolina/CO, 136 dla "bliskiego" Ursynowa. Jakiekolwiek łączenie 504 ze 136 jest bez-sen-su z powodu oberka przez Surowieckiego.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Tutaj to bardzo dobrze pracuje to, co pierwsze podjedzieDaniel_FCB pisze:bardzo dobrze na odcinku Surowieckiego - M Ursynów
I dlatego pewnie zostanie po staremu, bo nieprzypadkiem właśnie 504 (436) i 136 zachowały zasadnicze elementy swojej tożsamości od czasów prehistorycznychDaniel_FCB pisze:W relacji na Służewiec optymalne są: metro+189 dla Kabat, 504 dla Natolina/CO, 136 dla "bliskiego" Ursynowa.
Popatrz, jaka franca!