: 16 cze 2013, 1:31
To się nazywa "To jak mam jechać, skoro tu się zepsuło, a tu nie wolno?" No i jak pogodzisz buspas z brakiem możliwości wydzielenia pasa dla samochodów? Dobra tylko dla zbiorkomu?
To gdzie te samochody miałyby jeździć? Rozumiem przywileje dla zbiorkomu, ale bez przesady, gdzieś osobówki poruszać się musząemyl pisze:Pewnie. I pozostawienie na niej 185.
Vilén pisze:Zawsze można cokolwiek zakrańcować na Placu Konstytucji, i tak każda linia z Trasy Łazienkowskiej do Politechnika musi tam dojechać by zawrócić, więc nie widzę większego problemu.
Aha, czyli wszystko jasne. Najpierw na bez wiedzy opierasz pomysly a potem je korygujesz na podstawie obserwacji. Najpierw poobserwujesz, pobierz pomiary, a potem "usprawniaj" komunikacji.Vilén pisze:A tak apropo Radzymińskiej, to myślę, że chyba jednak potencjału tej ulicy nie doceniłem, nie chcąc w moim projekcie zwiększać tam liczby autobusów – ostatnio jak jechałem tamtędy 190-ką, to był tam w tym autobusie całiem spory tłok. Może faktycznie winno się jedynie wzmocnić 190 do 5/7,5/7,5, a wtedy skrócić 171 do odcinka DWC — TORWAR, i podaż na Górczewskiej uzupełnić wydłużeniem (i uzwykleniem?) 512…?
Vilén pisze:Zawsze można cokolwiek zakrańcować na Placu Konstytucji, i tak każda linia z Trasy Łazienkowskiej do Politechnika musi tam dojechać by zawrócić, więc nie widzę większego problemu.
Aha, czyli wszystko jasne. Najpierw na bez wiedzy opierasz pomysly a potem je korygujesz na podstawie obserwacji. Najpierw poobserwujesz, pobierz pomiary, a potem "usprawniaj" komunikacji.Vilén pisze:A tak apropo Radzymińskiej, to myślę, że chyba jednak potencjału tej ulicy nie doceniłem, nie chcąc w moim projekcie zwiększać tam liczby autobusów – ostatnio jak jechałem tamtędy 190-ką, to był tam w tym autobusie całiem spory tłok. Może faktycznie winno się jedynie wzmocnić 190 do 5/7,5/7,5, a wtedy skrócić 171 do odcinka DWC — TORWAR, i podaż na Górczewskiej uzupełnić wydłużeniem (i uzwykleniem?) 512…?
Vilén pisze:Zawsze można cokolwiek zakrańcować na Placu Konstytucji, i tak każda linia z Trasy Łazienkowskiej do Politechnika musi tam dojechać by zawrócić, więc nie widzę większego problemu.
Aha, czyli wszystko jasne. Najpierw na bez wiedzy opierasz pomysly a potem je korygujesz na podstawie obserwacji. Najpierw poobserwujesz, pobierz pomiary, a potem "usprawniaj" komunikacji.Vilén pisze:A tak apropo Radzymińskiej, to myślę, że chyba jednak potencjału tej ulicy nie doceniłem, nie chcąc w moim projekcie zwiększać tam liczby autobusów – ostatnio jak jechałem tamtędy 190-ką, to był tam w tym autobusie całiem spory tłok. Może faktycznie winno się jedynie wzmocnić 190 do 5/7,5/7,5, a wtedy skrócić 171 do odcinka DWC — TORWAR, i podaż na Górczewskiej uzupełnić wydłużeniem (i uzwykleniem?) 512…?
Nie wiem, o co chodzi. 507 ktoś zabiera? Nawet 117 ma zostać, przynajmniej dla Gocławia.geograf_OSU pisze:czy za blisko i blokowisko (np. Goclaw).
I co by to miało dać?patryk148 pisze: Być może można pomyśleć o jednokierunkowym rowerobuspasie (3,25m)
410 chyba kiedyś to umiało.Georg pisze:Masz rację. Nie wpadłem na to. A jest możliwość skrętu z Miodowej w Kapucyńską? Poza tym MRA 55 jest przystankiem tymczasowym, a po zaliczeniu przystanku MRA 09 chyba nie da się wykonać skrętu w prawo w Bielańską.
To też nawet nie o to chodzi, tylko o to, że 171+131 na tak długiej trasie przy takiej częstotliwości to będzie siedlisko stad niczym kiedyś robiły wtyczki na 517.MichalJ pisze:Weź się odstosunkuj od 131.
Na razie to nie ma jak inaczej wjechać na Wisłostradę.Szeregowy_Równoległy pisze:To gdzie te samochody miałyby jeździć? Rozumiem przywileje dla zbiorkomu, ale bez przesady, gdzieś osobówki poruszać się musząemyl pisze:Pewnie. I pozostawienie na niej 185.
Przeczytałem "częste", zobaczyłem "10'" i umarłem ze śmiechuGeorg pisze:Stąd dałbym częste 184 (10/15/15)
A co na Przasnyskiej? Co w relacji Powązkowska-pl. Wilsona? Co na Gwiaździstej?Georg pisze: zlikwidować 122 i zastąpić je 114 jadącym ciągiem równoległym do Broniewskiego, czyli Powązkowską, Rudnickiego i Kochanowskiego.
W tym przypadku to już chyba rewolucja, a może i fala samobójstw...person pisze:A co na Przasnyskiej?(...)Georg pisze: zlikwidować 122 i zastąpić je 114 jadącym ciągiem równoległym do Broniewskiego, czyli Powązkowską, Rudnickiego i Kochanowskiego.
Może nie doprecyzowałem. Chodziło mi o to, żeby 114 od pl. Wilsona jechało: Krasińskiego - Powązkowską - Maczka - Rudnickiego - Kochanowskiego - Conrada i dalej własną trasą. W zastępstwie za 122 można na Gwiaździstą dać 157 (później Pl. Wilsona-Mickiewicza-Pl.Inwalidów - Al. WP - Pl. Grunwaldzki-R. Babka - Al. JP2 - Stawki - i dalej swoją trasą. I jakaś linia z Gwiaździstej do Metro Marymont po trasie 205 a potem po trasie 156 (oczywiście zamiast, a nie oprócz obecnej) do Młocin. Częstotliwość 20/20/20 (ew. 20/30/30)person pisze:A co na Przasnyskiej? Co w relacji Powązkowska-pl. Wilsona? Co na Gwiaździstej?
Nie no, chłopie, za mało kompleksowa ta wizja jest.