Ooo, to KM-y też mają swoją numerację obiegów?tomstak pisze:Tylko ciekawostką przyrodniczą pozostanie przemiana Elfa na Firta w Modlinie (Skład z obiegu 25 przechodzi na obieg 26).
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Moderator: JacekM
Ooo, to KM-y też mają swoją numerację obiegów?tomstak pisze:Tylko ciekawostką przyrodniczą pozostanie przemiana Elfa na Firta w Modlinie (Skład z obiegu 25 przechodzi na obieg 26).
Aha... Popatrz kiedyś na opóźnionego Impulsa, na którym maszynista "się stara" i zmierz czas.Przy wykorzystaniu możliwości technicznych pociągów SKM powinno się jechać z Falenicy do Śródmieścia w 20 minut, a nie 35.
Każda spółka jakoś musi się łapać w tym, gdzie i na co dany skład przechodzi. Numeracja obiegów to podstawa.Ooo, to KM-y też mają swoją numerację obiegów?
Której Warszawy... Jeżeli chodzi o pojazdy SKM, to PLK trasuje pod to, pod co SKM zamówi. Charakterystyki trakcyjne każdego pojazdu są PLK znane (jeden z dokumentów przy rejestracji pojazdu w systemie). Resztę pytań kieruj do SKM i PLK, bo skąd zachowawcze rozkłady - nie wiem. Ale nie spodziewaj się, że 2x19We pociągnie na tej trasie więcej niż 0,9m/s/s/.Starsi twierdzą że pociągi kiedyś z Falenicy do Warszawy dojeżdżały w 20 minut,
Chyba piętrusy. W ogóle chyba jeden obieg zwykłych osobowych na Siedlce będzie na piętrusach, tak by wynikało z Infopasażera. Ale czy temu wierzyć?zofey pisze:Jakim taborem będą obsługiwane poranne pociągi przyspieszone na KM2?
Zwłaszcza ciekawi mnie ten pierwszy (przed Łukowianką), ma bardzo krótki czas przejazdu.
W trzecim (po Łukowiance) przydałoby się z kolei dużo miejsca dla pasażerów. Mam nadzieję, że nie wpadną tu na pomysł puszczenia jednej jednostki.
Cóż, akurat gdy ktoś jeździ tylko na odcinku DWW — DWZ, to raczej wsiada do pierwszego pociągu jaki przyjedzie, nie bacząc, czy jest opóźniony czy nieJacek Z. pisze:No cóż, bardzo atrakcyjne i szybkie połączenie, zapraszamy