Rozkł‚ad jazdy KM i SKM 2013/14

Moderator: JacekM

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 14 gru 2013, 21:03

tomstak pisze:Tylko ciekawostką przyrodniczą pozostanie przemiana Elfa na Firta w Modlinie (Skład z obiegu 25 przechodzi na obieg 26).
Ooo, to KM-y też mają swoją numerację obiegów? :shock: Ciekaw jestem tego systemu, np. czy podzielony bardziej wg linii (KM2, KM7, "łączone") czy wg sekcji obsługujących (MNS, MNO, MNG)...

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 14 gru 2013, 21:34

Przy wykorzystaniu możliwości technicznych pociągów SKM powinno się jechać z Falenicy do Śródmieścia w 20 minut, a nie 35.

Skandal
Ale z drugiej strony... skm 8:20 w Józefowie do Pruszkowa. Wg rozkładu jedzie do Powiśla w 33 minuty. Niestety nigdy w tyle nie dojeżdża

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2013, 22:20

Przy wykorzystaniu możliwości technicznych pociągów SKM powinno się jechać z Falenicy do Śródmieścia w 20 minut, a nie 35.
Aha... Popatrz kiedyś na opóźnionego Impulsa, na którym maszynista "się stara" i zmierz czas.
Ooo, to KM-y też mają swoją numerację obiegów?
Każda spółka jakoś musi się łapać w tym, gdzie i na co dany skład przechodzi. Numeracja obiegów to podstawa.
Starsi twierdzą że pociągi kiedyś z Falenicy do Warszawy dojeżdżały w 20 minut,
Której Warszawy... Jeżeli chodzi o pojazdy SKM, to PLK trasuje pod to, pod co SKM zamówi. Charakterystyki trakcyjne każdego pojazdu są PLK znane (jeden z dokumentów przy rejestracji pojazdu w systemie). Resztę pytań kieruj do SKM i PLK, bo skąd zachowawcze rozkłady - nie wiem. Ale nie spodziewaj się, że 2x19We pociągnie na tej trasie więcej niż 0,9m/s/s/.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 gru 2013, 22:33

Po 19WE to 0,9 m/s2, ale po 35WE to mocne 1,0 m/s2, a po 27WE to nawet 1,2 m/s2.

Do której Warszawy ? Ano Śródmieścia.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2013, 23:00

Pojedynczym - tak, ale nie podwójnym.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2013, 23:06

zofey pisze:Jakim taborem będą obsługiwane poranne pociągi przyspieszone na KM2?
Zwłaszcza ciekawi mnie ten pierwszy (przed Łukowianką), ma bardzo krótki czas przejazdu.
W trzecim (po Łukowiance) przydałoby się z kolei dużo miejsca dla pasażerów. Mam nadzieję, że nie wpadną tu na pomysł puszczenia jednej jednostki.
Chyba piętrusy. W ogóle chyba jeden obieg zwykłych osobowych na Siedlce będzie na piętrusach, tak by wynikało z Infopasażera. Ale czy temu wierzyć?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 gru 2013, 11:51

Pojedynczym 19WE to ja się spodziewam 1,2 m/s2.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 15 gru 2013, 14:26

Na stronie KM próba ujrzenia rozkładu jazdy kończy się 404...

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 15 gru 2013, 17:53

Jeden z komunikatów na Śródmieściu w pierwszym dniu nowego rozkładu (przepraszam, jeśli nie dosłowny, ale chodzi o sens):
Pociąg osobowy Kolei Mazowieckich KM115 ze stacji Warszawa Wschodnia do stacji Warszawa Zachodnia przyjedzie opóźniony o czterdzieści minut. Opóźnienie pociągu może ulec zmianie.

No cóż, bardzo atrakcyjne i szybkie połączenie, zapraszamy :lol:

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 gru 2013, 18:11

Linia S0 reaktywacja :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 15 gru 2013, 18:41

Co się konkretnie zmieni (zmieniło) w rozkładach KM ? Patrząc na "nowe" rozkłady, to olbrzymich różnic nie widzę.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 15 gru 2013, 19:05

Jacek Z. pisze:No cóż, bardzo atrakcyjne i szybkie połączenie, zapraszamy :lol:
Cóż, akurat gdy ktoś jeździ tylko na odcinku DWW — DWZ, to raczej wsiada do pierwszego pociągu jaki przyjedzie, nie bacząc, czy jest opóźniony czy nie :P.

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 16 gru 2013, 10:56

:shock:
Odpowiedź na interpelację...
http://rozmaitosci.com/kiedy-ostatni-po ... ostroleki/ w szczególności polecam załącznik: Ruszczyk do Gawkowskiego

W załaczniku podane są plany zamknięć linii kolejowych na Mazowszu a także skrócenia relacji pociągów...
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2013, 11:06

Czytamy ze zrozumieniem (ja wiem, jest poniedziałek, to nie jest łatwe).

Napisane jest "Zarząd (...) zapoznał się z mozliwością dotyczącą możliwości ograniczenia wydatków (...) w rozkładzie jazdy pociągów 2013/14" oraz "omówione zostały propozycje (...), które wiązałyby się z ograniczeniem oferty handlowej w 2014 oraz 2013 roku (listopad-grudzień)".

Zatem, skoro mamy już ten grudzień i ten rozkład jazdy pociągów 2013/14, a pociągi do Ostrołęki wciąż jeżdżą, to wydaje się być rozsądną teza, że propozycja została przez Zarząd Województwa rozpatrzona negatywnie, więc robienie afery jest cokolwiek spóźnione.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 16 gru 2013, 12:32

Drogi... FIX

Tu nie chodzi tylko o Ostrołękę... z analizy obowiązującego rozkładu jazdy wynika, że od 9-go marca sytuacja ulegnie diametralnej zmianie... z 9-ciu par pociągów do Ostrołęki może pozostać tylko 3-y pary pociągów
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

ODPOWIEDZ