Zmiany obsługowe - grudzień 2013

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 30 lis 2013, 22:45

Czy znalazłby się ktoś tak miły, żeby napisać zmiany dot. Woronicza? Z informacji wyżej zawartych dowiedziałem się tylko o utracie brygad na 116, ale czy to wszystko? Z góry bardzo, bardzo dziękuję :-)
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25736
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 lis 2013, 22:47

Samemu przeanalizować maximum to nie łaska?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 gru 2013, 11:41

Pawciu czy czasem nie wymagasz za dużo ? ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25736
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 gru 2013, 13:36

Ty nie wiesz, ile ja mogę wymagać. I nie chcesz tego wiedzieć. ;)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 gru 2013, 15:20

zapewne kłopoty na linii 500 są tymczasowe i z chwilą dostawy nowych wozów, wszystkie brygady będą znów przegubowe. Chociaż żeby wyglądało to mniej spektakularnie to mogli pozdejmować po jednej brygadzie z innych linii zeby nie dostalo się tak 500 np, zdjąc jedna wielkopolejmna brygade ze 145, ze 112 po jednej, coś ze 114 np a nie wszystko ucinac z jednej linii.

ashir
Posty: 27939
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2013, 15:23

marko80 pisze:zapewne kłopoty na linii 500 są tymczasowe i z chwilą dostawy nowych wozów, wszystkie brygady będą znów przegubowe. Chociaż żeby wyglądało to mniej spektakularnie to mogli pozdejmować po jednej brygadzie z innych linii zeby nie dostalo się tak 500 np, zdjąc jedna wielkopolejmna brygade ze 145, ze 112 po jednej, coś ze 114 np a nie wszystko ucinac z jednej linii.
500 nie było jedyną linią, której się dostało po tyłku. :wink:

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2265
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 01 gru 2013, 15:28

Domas pisze:Na 176 Mobilis wyśle Jelcze. :D
Jesteś pewien? Przy takiej częstotliwości nawet osiołki bywały zapełnione, a w weekend kiedy jest mniej ludzi to zostaje grodzio.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 gru 2013, 15:28

jeżeli chodzi o stalową to tylko 500, przestudiowałem maxa i na zadnej wiecej linii obsługiwanej przez ten zakład nie pozabierali przegubów zastepujac je solówkami. Wtyczka solowa na 512 sie nie liczy. Na 723 jeden dodatek w A juz chyba jakis czas jest krótki.

ashir
Posty: 27939
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2013, 15:32

MJ pisze:
Domas pisze:Na 176 Mobilis wyśle Jelcze. :D
Jesteś pewien? Przy takiej częstotliwości nawet osiołki bywały zapełnione, a w weekend kiedy jest mniej ludzi to zostaje grodzio.
A tak trudno sprawdzić, że Mobilis wyśle w DP na 2 brygady Jelcze Libero, a 3 brygadę wystawi Grodziową swoją Scanią OmniCity? Natomiast w weekendy bez zmian wszystkie 3 brygady nadal obsługuje PKS Grodzisk Mazowiecki.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 gru 2013, 15:33

ups przepraszam jeszcze sie dostało 162 3 dodatki w A są na solówki.

ashir
Posty: 27939
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2013, 15:35

marko80 pisze:jeżeli chodzi o stalową to tylko 500, przestudiowałem maxa i na zadnej wiecej linii obsługiwanej przez ten zakład nie pozabierali przegubów zastepujac je solówkami. Wtyczka solowa na 512 sie nie liczy. Na 723 jeden dodatek w A juz chyba jakis czas jest krótki.
To źle przestudiowałeś, bo na 181 też nastąpiła degradacja z przegubów na solówki, zresztą tutaj to w całości linia będzie obsługiwana solówkami w dni robocze. A zarówno D9(A)/512, jak i 011(A)/723 było już wcześniej na solówki.
marko80 pisze:ups przepraszam jeszcze sie dostało 162 3 dodatki w A są na solówki.
Dodatki na 162 również były wcześniej na solówki. Jedyna zmiana to 023(A)/162 obsłuży nie Mobilis (swoim SU12-2), a Stalowa. A po południu to nawet jest poprawa, bo 2 solowe wtyczki z Mobilisu zastępują 2 przegubowe z Ostrobramskiej. :wink:

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 gru 2013, 15:40

a rozwiązane moim zdaniem jest proste, zmniejszyć o te kilka wozów rezerwy na zakładach lub podnieść lekko plan brygadowy. Przecież sprawne przeguby stoją w zajezdniach, ale formalnie ich nie ma, bo stoją jako rezerwa, czy nie za duża? Oto jest pytanie.

ashir
Posty: 27939
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2013, 15:47

marko80 pisze:zapewne kłopoty na linii 500 są tymczasowe i z chwilą dostawy nowych wozów, wszystkie brygady będą znów przegubowe.
Nowe wozy do tego nic nie mają. Przecież nagle nie wzrośnie na Stalowej liczba przegubówców kosztem solówek. :razz:

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 01 gru 2013, 16:03

Ostrobramska weszła na 4/518 w DŚ :)
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 gru 2013, 16:06

To ja może podsumuję wszystko...
102: Nowy rozkład i podział: 3 całki i dodatek z R-3 (1, 2, 6 i 07) oraz wschodniej grupy PKS-u (3, 4 i 5)
103: Poranne wtyczki dla R-2 (D9 i D1)
108: Zamiast Liber z Mobilisu będą midi-Solbusy z R-1
111: 3 całki w DŚ dla R-2
114: BWL 114+116 dla ITS-u
116: 6 całek z R-1, 4 z R-2, 3 z R-3, 1 z Mobilisu i 4 z ITS-u
117: Dodatek (05) wędruje z Mobilisu na R-3
131: Poranny dodatek wędruje z R-3 do R-1
141: 4 całki i dodatek przechodzi z R-2 do R-1
154: 2 całki do Mobilisu na stare dwunastki
159: 3 całki i dodatek dla R-2 oraz 2 całki i dodatek dla R-3, z czego jednak to BWL-ka
162: Poranny dodatek 023 przechodzi z Mobilisu do R-4, a 2 popołudniowe wtyczki z Mobilisu do R-3 na przeguby (D30 i D31)
171: R-1 wraca na 3 całki, R-3 przejmuje 3 całki, a R-4 będzie mieć w sumie 9 całek
174: Całka (1) i dodatek (09) w DP z Mobilisu do R-4.
176: Z linii całkowicie znika MZA na rzecz dwóch Liber i Scanii w DP
178: W DP pojawi się 1 brygada z R-4 i 3 z R-2
181: ITS przekaże 2 całki do M22, a poza tym wszystkie brygady w DP będą na 12-metrowce
197: Całość dla R-4
303: Jedyna całka niełączona wędruje na R-4, pozostałe dwie, łączone ze 122 obsłuży Mobilis - jedną starszym U12, drugą nowszym
317: PKS dołoży wtyczkę
345: ITS oddaje dwie brygady do Mobilisu na nowsze U12
500:[/b] 2 całki i 3 dodatki zostają zdegradowane do obsługi solówką
509:[/b] 4 całki odda R-4 do R-3 (13) oraz ITS-u (6, 8 i 9)
518:[/b] R-3 pojawi się w weekendy na jedne całce
520:[/b] Scheda po R-5 dla R-2
523: Zmiana rozkładu i nowy podział brygad - 4 dodatki dla R-2 (015, 016, 018 i 019), 4 całki i 4 dodatki dla R-3 (3, 5, 6, 7, 012, 013, 014 i 020) oraz 6 całek i 3 dodatki rano i 2 popołudniu dla Mobilisu (1, 2, 4, 8, 9 i 10, 011, 017 i 021A)
701:[/b] 3 całki i dodatek z R-5 do R-2
708:[/b] Wchodzi ITS w sile 2 całek i dodatku, resztę w postaci 3 całek obsłuży Mobilis
719:[/b] 4 dodatki po R-5 przejmie Mobilis

Zablokowany