Zmiany obsługowe - grudzień 2013
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czy znalazłby się ktoś tak miły, żeby napisać zmiany dot. Woronicza? Z informacji wyżej zawartych dowiedziałem się tylko o utracie brygad na 116, ale czy to wszystko? Z góry bardzo, bardzo dziękuję
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159
Samemu przeanalizować maximum to nie łaska?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pawciu czy czasem nie wymagasz za dużo ?
Ty nie wiesz, ile ja mogę wymagać. I nie chcesz tego wiedzieć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
zapewne kłopoty na linii 500 są tymczasowe i z chwilą dostawy nowych wozów, wszystkie brygady będą znów przegubowe. Chociaż żeby wyglądało to mniej spektakularnie to mogli pozdejmować po jednej brygadzie z innych linii zeby nie dostalo się tak 500 np, zdjąc jedna wielkopolejmna brygade ze 145, ze 112 po jednej, coś ze 114 np a nie wszystko ucinac z jednej linii.
500 nie było jedyną linią, której się dostało po tyłku.marko80 pisze:zapewne kłopoty na linii 500 są tymczasowe i z chwilą dostawy nowych wozów, wszystkie brygady będą znów przegubowe. Chociaż żeby wyglądało to mniej spektakularnie to mogli pozdejmować po jednej brygadzie z innych linii zeby nie dostalo się tak 500 np, zdjąc jedna wielkopolejmna brygade ze 145, ze 112 po jednej, coś ze 114 np a nie wszystko ucinac z jednej linii.
Jesteś pewien? Przy takiej częstotliwości nawet osiołki bywały zapełnione, a w weekend kiedy jest mniej ludzi to zostaje grodzio.Domas pisze:Na 176 Mobilis wyśle Jelcze.
jeżeli chodzi o stalową to tylko 500, przestudiowałem maxa i na zadnej wiecej linii obsługiwanej przez ten zakład nie pozabierali przegubów zastepujac je solówkami. Wtyczka solowa na 512 sie nie liczy. Na 723 jeden dodatek w A juz chyba jakis czas jest krótki.
A tak trudno sprawdzić, że Mobilis wyśle w DP na 2 brygady Jelcze Libero, a 3 brygadę wystawi Grodziową swoją Scanią OmniCity? Natomiast w weekendy bez zmian wszystkie 3 brygady nadal obsługuje PKS Grodzisk Mazowiecki.MJ pisze:Jesteś pewien? Przy takiej częstotliwości nawet osiołki bywały zapełnione, a w weekend kiedy jest mniej ludzi to zostaje grodzio.Domas pisze:Na 176 Mobilis wyśle Jelcze.
ups przepraszam jeszcze sie dostało 162 3 dodatki w A są na solówki.
To źle przestudiowałeś, bo na 181 też nastąpiła degradacja z przegubów na solówki, zresztą tutaj to w całości linia będzie obsługiwana solówkami w dni robocze. A zarówno D9(A)/512, jak i 011(A)/723 było już wcześniej na solówki.marko80 pisze:jeżeli chodzi o stalową to tylko 500, przestudiowałem maxa i na zadnej wiecej linii obsługiwanej przez ten zakład nie pozabierali przegubów zastepujac je solówkami. Wtyczka solowa na 512 sie nie liczy. Na 723 jeden dodatek w A juz chyba jakis czas jest krótki.
Dodatki na 162 również były wcześniej na solówki. Jedyna zmiana to 023(A)/162 obsłuży nie Mobilis (swoim SU12-2), a Stalowa. A po południu to nawet jest poprawa, bo 2 solowe wtyczki z Mobilisu zastępują 2 przegubowe z Ostrobramskiej.marko80 pisze:ups przepraszam jeszcze sie dostało 162 3 dodatki w A są na solówki.
a rozwiązane moim zdaniem jest proste, zmniejszyć o te kilka wozów rezerwy na zakładach lub podnieść lekko plan brygadowy. Przecież sprawne przeguby stoją w zajezdniach, ale formalnie ich nie ma, bo stoją jako rezerwa, czy nie za duża? Oto jest pytanie.
Nowe wozy do tego nic nie mają. Przecież nagle nie wzrośnie na Stalowej liczba przegubówców kosztem solówek.marko80 pisze:zapewne kłopoty na linii 500 są tymczasowe i z chwilą dostawy nowych wozów, wszystkie brygady będą znów przegubowe.
To ja może podsumuję wszystko...
102: Nowy rozkład i podział: 3 całki i dodatek z R-3 (1, 2, 6 i 07) oraz wschodniej grupy PKS-u (3, 4 i 5)
103: Poranne wtyczki dla R-2 (D9 i D1)
108: Zamiast Liber z Mobilisu będą midi-Solbusy z R-1
111: 3 całki w DŚ dla R-2
114: BWL 114+116 dla ITS-u
116: 6 całek z R-1, 4 z R-2, 3 z R-3, 1 z Mobilisu i 4 z ITS-u
117: Dodatek (05) wędruje z Mobilisu na R-3
131: Poranny dodatek wędruje z R-3 do R-1
141: 4 całki i dodatek przechodzi z R-2 do R-1
154: 2 całki do Mobilisu na stare dwunastki
159: 3 całki i dodatek dla R-2 oraz 2 całki i dodatek dla R-3, z czego jednak to BWL-ka
162: Poranny dodatek 023 przechodzi z Mobilisu do R-4, a 2 popołudniowe wtyczki z Mobilisu do R-3 na przeguby (D30 i D31)
171: R-1 wraca na 3 całki, R-3 przejmuje 3 całki, a R-4 będzie mieć w sumie 9 całek
174: Całka (1) i dodatek (09) w DP z Mobilisu do R-4.
176: Z linii całkowicie znika MZA na rzecz dwóch Liber i Scanii w DP
178: W DP pojawi się 1 brygada z R-4 i 3 z R-2
181: ITS przekaże 2 całki do M22, a poza tym wszystkie brygady w DP będą na 12-metrowce
197: Całość dla R-4
303: Jedyna całka niełączona wędruje na R-4, pozostałe dwie, łączone ze 122 obsłuży Mobilis - jedną starszym U12, drugą nowszym
317: PKS dołoży wtyczkę
345: ITS oddaje dwie brygady do Mobilisu na nowsze U12
500/b] 2 całki i 3 dodatki zostają zdegradowane do obsługi solówką
509/b] 4 całki odda R-4 do R-3 (13) oraz ITS-u (6, 8 i 9)
518/b] R-3 pojawi się w weekendy na jedne całce
520/b] Scheda po R-5 dla R-2
523: Zmiana rozkładu i nowy podział brygad - 4 dodatki dla R-2 (015, 016, 018 i 019), 4 całki i 4 dodatki dla R-3 (3, 5, 6, 7, 012, 013, 014 i 020) oraz 6 całek i 3 dodatki rano i 2 popołudniu dla Mobilisu (1, 2, 4, 8, 9 i 10, 011, 017 i 021A)
701/b] 3 całki i dodatek z R-5 do R-2
708/b] Wchodzi ITS w sile 2 całek i dodatku, resztę w postaci 3 całek obsłuży Mobilis
719/b] 4 dodatki po R-5 przejmie Mobilis
102: Nowy rozkład i podział: 3 całki i dodatek z R-3 (1, 2, 6 i 07) oraz wschodniej grupy PKS-u (3, 4 i 5)
103: Poranne wtyczki dla R-2 (D9 i D1)
108: Zamiast Liber z Mobilisu będą midi-Solbusy z R-1
111: 3 całki w DŚ dla R-2
114: BWL 114+116 dla ITS-u
116: 6 całek z R-1, 4 z R-2, 3 z R-3, 1 z Mobilisu i 4 z ITS-u
117: Dodatek (05) wędruje z Mobilisu na R-3
131: Poranny dodatek wędruje z R-3 do R-1
141: 4 całki i dodatek przechodzi z R-2 do R-1
154: 2 całki do Mobilisu na stare dwunastki
159: 3 całki i dodatek dla R-2 oraz 2 całki i dodatek dla R-3, z czego jednak to BWL-ka
162: Poranny dodatek 023 przechodzi z Mobilisu do R-4, a 2 popołudniowe wtyczki z Mobilisu do R-3 na przeguby (D30 i D31)
171: R-1 wraca na 3 całki, R-3 przejmuje 3 całki, a R-4 będzie mieć w sumie 9 całek
174: Całka (1) i dodatek (09) w DP z Mobilisu do R-4.
176: Z linii całkowicie znika MZA na rzecz dwóch Liber i Scanii w DP
178: W DP pojawi się 1 brygada z R-4 i 3 z R-2
181: ITS przekaże 2 całki do M22, a poza tym wszystkie brygady w DP będą na 12-metrowce
197: Całość dla R-4
303: Jedyna całka niełączona wędruje na R-4, pozostałe dwie, łączone ze 122 obsłuży Mobilis - jedną starszym U12, drugą nowszym
317: PKS dołoży wtyczkę
345: ITS oddaje dwie brygady do Mobilisu na nowsze U12
500/b] 2 całki i 3 dodatki zostają zdegradowane do obsługi solówką
509/b] 4 całki odda R-4 do R-3 (13) oraz ITS-u (6, 8 i 9)
518/b] R-3 pojawi się w weekendy na jedne całce
520/b] Scheda po R-5 dla R-2
523: Zmiana rozkładu i nowy podział brygad - 4 dodatki dla R-2 (015, 016, 018 i 019), 4 całki i 4 dodatki dla R-3 (3, 5, 6, 7, 012, 013, 014 i 020) oraz 6 całek i 3 dodatki rano i 2 popołudniu dla Mobilisu (1, 2, 4, 8, 9 i 10, 011, 017 i 021A)
701/b] 3 całki i dodatek z R-5 do R-2
708/b] Wchodzi ITS w sile 2 całek i dodatku, resztę w postaci 3 całek obsłuży Mobilis
719/b] 4 dodatki po R-5 przejmie Mobilis