Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 cze 2016, 22:27

A jest zainteresowanie, żeby w ogóle wracać o tej godzinie z Białołęki Dworskiej?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27762
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 cze 2016, 22:45

MisiekK pisze:
ashir pisze:Ale po co kurs o 0:45 z Białołęki Dworskiej na Tarchomin? :roll:
Do autobusu nocnego?
Nie prościej wprowadzić podjazdy dla N64?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25979
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 cze 2016, 22:59

A ma rezerwę czasu na kolejny podjazd?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7880
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 09 cze 2016, 23:13

ashir pisze:A jest zainteresowanie, żeby w ogóle wracać o tej godzinie z Białołęki Dworskiej?
Jak masz przepustkę od 24 to chcesz w całości wykorzystać ten czas :P
pawcio pisze:A ma rezerwę czasu na kolejny podjazd?
Niebałdzo.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9001
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 cze 2016, 13:43

Dobra zmiana! Tylko kursującej dłużej 2 brakuje...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 paź 2016, 14:48

TuStolica pisze:Idzie rewolucja. Likwidacja E-8, punktualne 518, tramwaj "co chwilę"
Tramwaje już niedługo dotrą na Nowodwory. Nawet Derby odczują zmiany w komunikacji miejskiej.


Po kilku miesiącach prac na Nowodworach stoją już słupy trakcyjne i wszystko wskazuje na to, że tramwaje pojadą nowym 1,5-kilometrowym odcinkiem torów jeszcze w tym roku. Mieszkańcy coraz częściej zastanawiają się, jakie zmiany w kursowaniu autobusów wprowadzi Zarząd Transportu Miejskiego. Dla osób znających prowadzoną w Warszawie politykę transportową oczywiste byłoby zastąpienie E-8 i 101 przedłużoną na Nowodwory "dwójką" oraz skierowanie "odzyskanych" autobusów na inne ulice Białołęki. Zmiany mają jednak iść znacznie dalej. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, ZTM pracuje nad nowymi rozkładami kilkunastu linii autobusowych.
Po otwarciu nowego fragmentu torowiska na Nowodwory zostanie przedłużona tylko linia 2. W godzinach szczytu tramwaje mają kursować na całej trasie co 4 minuty, ale na odcinek Mehoffera - Młociny będą wyjeżdżać w kluczowych godzinach dodatkowe składy. Na obecnej pętli pozostanie "siedemnastka". Linia E-8 ma zostać zlikwidowana. W sprawie 101 nie ma jeszcze decyzji, ale jego trasa na pewno zmieni się radykalnie.
ZTM chciałby wykorzystać odzyskane autobusy m.in. do zwiększenia częstotliwości 516 i 518. Druga z tych linii ma zostać skrócona na Marymont i kursować w szczycie co 6 minut. Wycofanie 518 z Żoliborza i Śródmieścia ma także zapewnić linii punktualność. Trwają także prace nad uruchomieniem linii z Tarchomina na osiedle Derby, kursującej m.in. Modlińską i Trasą Toruńską.

Źródło
W sumie nic nowego nie napisali, choć skrócenie 518 wydaje mi się dyskusyjne. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7044
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 paź 2016, 15:25

Bez sensu. Świdry i wszystko na północ do M1 jadą trabambajem, ewentualnie pewnie jakimś nowym wcieleniem 101 zaliczającym skraje osiedla. Szkoda wozów na to 518.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9001
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 paź 2016, 16:23

Na Modlińskiej nikt nie wsiada? Od czasu do czasu widzę, że dziwnym trafem tym 518 całkiem sporo osób dojeżdża na Marymont (i przesiada się do metra). Nawet w sobotę rano.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4858
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 11 paź 2016, 18:14

Eee linia z Derbów na Tarchomin, Modlińską i Trasą Toruńską? To miało by może sens gdyby oferta kolejowa była lepsza, ale i tak jakoś tego nie widzę.
Obrazek

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5445
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 paź 2016, 22:34

518 powinno zawracać na PTK a najlepiej nawet dalej (Plac Na Rozdrożu, zawrotka przez Bagatelę i Szucha). To co ZTM robi z komunikacją na trakcie to kpina :-? .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 12 paź 2016, 1:15

Szczegóły zmian, które będą poddane pod konsultacje, ZTM ogłosił dzisiaj na spotkaniu z radnymi, mieszkańcami i wiceprezydent Kaznowską: http://autobusczerwony.blox.pl/2016/10/ ... ymont.html

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7044
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 paź 2016, 1:41

Mam wrażenie, że na Żelaznej wyciągali karteczki ze szklanej kuli. Tylko w taki sposób można było zechcieć 511 zastąpić 101.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25979
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 paź 2016, 6:05

"Z uwagi na liczbę postulatu pasażerów w sprawie uruchomienia dodatkowych przystanków na trasie linii 511 i w związku z tym z zatraceniem przez nią charakteru linii przyspieszonej od dnia X przekształca się linię 511 w linię zwykłą 101". Może być?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5445
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 paź 2016, 7:58

A to jednak dobrze się domyślałem czemu 741 chcą wydłużyć :P .

Przy całkiem sporej liczbie pomijanych przystanków obecnie i bardzo dobrej planowanej częstotliwości to chyba mogliby z tego zrobić dwie linie, zwykłą i przyspieszoną albo ekspresową przynajmniej w g. szczytu.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7880
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 paź 2016, 8:06

TGM pisze:518 powinno zawracać na PTK a najlepiej nawet dalej (Plac Na Rozdrożu, zawrotka przez Bagatelę i Szucha). To co ZTM robi z komunikacją na trakcie to kpina :-? .
"101 skierował od Nowodworów nowym ciągiem przez ul. Stefanika i Myśliborską do mostu Północnego, żeby nie dublowało tramwajów"
Już się prezesi spółdzielni mieszkaniowych mających bloki przy Myśliborskiej postarają, żeby nie było tam żadnego stałego autobusu. Mieszkańcy nie chcą i koniec. A z innej beki - likwidacji 101 nie będzie.
Emyl pisze:Mam wrażenie, że na Żelaznej wyciągali karteczki ze szklanej kuli.
Pytanie co zostało przyjęte jako możliwość ustępstw.
TGM pisze:Przy całkiem sporej liczbie pomijanych przystanków obecnie i bardzo dobrej planowanej częstotliwości to chyba mogliby z tego zrobić dwie linie, zwykłą i przyspieszoną albo ekspresową przynajmniej w g. szczytu.
Po co? Różnica na przelocie będzie taka, że nie ma o co walczyć.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ODPOWIEDZ