Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2016
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ano właśnie. Byłby taki problem kosztowy, żeby 737 jeździło na Wilanowską?
Kiedyś już było tak, że wszystko jechało do Wilanowskiej, tylko 715 na Ursynów. Na szczęście to się zmieniło.
Kiedyś już było tak, że wszystko jechało do Wilanowskiej, tylko 715 na Ursynów. Na szczęście to się zmieniło.
Niechby chociaż robiło ucho przez Herbsta, wtedy byłby podjazd pod stację Stokłosy.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zauważcie, że w układzie podstawowym wszystko jest pomieszane: obie linie do Dawidów Bankowych jadą skądinąd i obie linie na Jeziorki jadą skądinąd. Wybitne osiągnięcie.Poc Vocem pisze:Niechby chociaż robiło ucho przez Herbsta, wtedy byłby podjazd pod stację Stokłosy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Z pętli Ursynów Płd. nie jest wcale daleko na stację metra Stokłosy.Poc Vocem pisze:Niechby chociaż robiło ucho przez Herbsta, wtedy byłby podjazd pod stację Stokłosy.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Powiedzmy, że nie jest daleko. Teraz taka odległość jest jak najbardziej OK, ale zasuwanie taki kawał w -20 po śliskim, nieodśnieżonym chodniku tych 100 metrów w czasie przesiadki (która z założenia powinna być komfortowa, jeśli ma funkcjonować w systemie) fajne nie jest.
Obawiam się, że to po prostu realizacja nowej polityki komunikacyjnej miasta, czyli budowy układu relacyjnego, która jest już od kilku lat prowadzona wbrew temu, co się mówi. Albo i nawet nie, bo dyrektor Witek po objęciu stołka w ZTM-ie jawnie zapowiedział przecież, że nie zlikwiduje żadnej linii (wówczas chodziło o likwidacje przy okazji cięć, ale jak widać po cięciach zwyczaj został)...fik pisze:Zauważcie, że w układzie podstawowym wszystko jest pomieszane: obie linie do Dawidów Bankowych jadą skądinąd i obie linie na Jeziorki jadą skądinąd. Wybitne osiągnięcie.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Nikomu nie przeszkadza takiego samego odcinka iść z Metra Wilanowskiej do pętli autobusowej. Wiem, więcej linii. Wielokrotnie korzystałem z dojścia do Metra Stokłosy z pętli Ursynów Płd. i nie jest to odcinek dłuższy od wielu innych stacji gdzie wyjście z metra jest podobnie zlokalizowane. Było zapowiadane że pętla Ursynych Płd. będzie obsługiwała coraz więcej linii.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na Wilanowskiej jest 150m i i to i tak jest za dużo. Na Stokłosach jest 250m i to jest do chuja niepodobne, a nie dogodna przesiadka.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Którędy?fik pisze: Na Stokłosach jest 250m i to jest do chuja niepodobne, a nie dogodna przesiadka.
Przy PLotniku też jest tyle, do tego przez 4 jezdnie i 3 fazy świateł, co nie przeszkadza licznym użytkownikom forum w lansowaniu zastąpienia 188 przez przesiadkę.
Nie wiem jak to liczyłeś, ale dzisiaj na spacerze z małą specjalnie dla Ciebie zmierzyłem tą odległość i wyszło 215 metrów a zajęło mi to okropne trzy minuty, tak się nie da żyć.fik pisze:Na Wilanowskiej jest 150m i i to i tak jest za dużo. Na Stokłosach jest 250m i to jest do chuja niepodobne, a nie dogodna przesiadka.
Dla większości z tych licznych użytkowników jest oczywiste, że organizacja przesiadki przy PLotniku powinna oznaczać wytyczenie przejścia dla pieszych przez Wawelską po wschodniej stronie skrzyżowania.MichalJ pisze:Przy PLotniku też jest tyle, do tego przez 4 jezdnie i 3 fazy świateł, co nie przeszkadza licznym użytkownikom forum w lansowaniu zastąpienia 188 przez przesiadkę.
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ze środka peronu metra na stanowisko 737? Z chęcią poznam metodykę tego badaniaFlash8222 pisze:Nie wiem jak to liczyłeś, ale dzisiaj na spacerze z małą specjalnie dla Ciebie zmierzyłem tą odległość i wyszło 215 metrów a zajęło mi to okropne trzy minuty, tak się nie da żyć.fik pisze:Na Wilanowskiej jest 150m i i to i tak jest za dużo. Na Stokłosach jest 250m i to jest do chuja niepodobne, a nie dogodna przesiadka.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A autobusy to wrócą na przystanek przy cerkwi kiedyś?
A tam nie miał być uruchomiony wspólny przystanek autobusów i tramów? W sensie autobusy na niego nie wjeżdżają? To gdzie się zatrzymują?
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)