Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 19 wrz 2012, 11:57

Zapewne Park Moczydło w obie strony i kolejny wspaniały przystanek dla czerwonych linii. ](*,)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

no_remorse
Posty: 7
Rejestracja: 06 kwie 2007, 19:22
Lokalizacja: Leszno

Post autor: no_remorse » 19 wrz 2012, 13:32

W takim razie, przystanek Ciołka 02 powinien zostać zlikwidowany, a przystanek Jana Olbrachta 02, na którym obecnie zatrzymuje się tylko 154, powinien być poszerzony, i tam powinni przenieść wszystkie linie. Problem w tym, że chyba tam nie ma miejsca za bardzo na poszerzenie zatoki :-k

michael112
Posty: 2849
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 wrz 2012, 14:16

Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 19 wrz 2012, 15:08

michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
Myślę że chodziło o wydłużenie zatoki.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 wrz 2012, 15:11

michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
Poszerzać nie, natomiast wydłużenie by nie zaszkodziło.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

michael112
Posty: 2849
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 wrz 2012, 15:45

Wszystko jedno. Jak się da, to chwała. A jak nie, to myślę, że autobusy i tak by sobie dały radę.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 19 wrz 2012, 19:37

Jak już wspominałem na facebookowym funpage'u ZTM najprawdopodobniej powstający przystanek to Park Moczydło, który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać). Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa. Pozbywamy się w tym rejonie przystanków w jednym kierunku.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 wrz 2012, 20:39

Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
Przypuszczasz czy wiesz?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 19 wrz 2012, 22:02

Szeregowy_Równoległy pisze:
Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
Przypuszczasz czy wiesz?
Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 wrz 2012, 22:06

Maciek pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Przypuszczasz czy wiesz?
Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.
To, że coś jest głupotą nie oznacza, że ZTM z pomysłu zrezygnuje.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 20 wrz 2012, 20:41

Swoją drogą ten nowy przystanek można było wybudować nieco bliżej skrzyżowania z Deotymy.

ctl83
Posty: 274
Rejestracja: 24 mar 2006, 19:49
Lokalizacja: Wola

Post autor: ctl83 » 22 wrz 2012, 8:51

Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 23 wrz 2012, 14:41

ctl83 pisze:
Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.
Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka. Manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas jest dużo łatwiejszy w przypadku, gdy przystanek jest bliżej Centrum, a dalej od skrzyżowania. W stosunku do tego co jest teraz na pewno będzie trudniej, ale da możliwość przesiadki jednoperonowej.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ctl83
Posty: 274
Rejestracja: 24 mar 2006, 19:49
Lokalizacja: Wola

Post autor: ctl83 » 24 wrz 2012, 7:29

Maciek pisze:
ctl83 pisze: W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.
Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka.
A były takie propozycje? Bo mam nadzieję że nie, to byłoby ciężkie do wykonania.

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 24 wrz 2012, 11:51

Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.

ODPOWIEDZ