Strona 6 z 90

: 19 wrz 2012, 11:57
autor: Colony
Zapewne Park Moczydło w obie strony i kolejny wspaniały przystanek dla czerwonych linii. ](*,)

: 19 wrz 2012, 13:32
autor: no_remorse
W takim razie, przystanek Ciołka 02 powinien zostać zlikwidowany, a przystanek Jana Olbrachta 02, na którym obecnie zatrzymuje się tylko 154, powinien być poszerzony, i tam powinni przenieść wszystkie linie. Problem w tym, że chyba tam nie ma miejsca za bardzo na poszerzenie zatoki :-k

: 19 wrz 2012, 14:16
autor: michael112
Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?

: 19 wrz 2012, 15:08
autor: Piotrek_2274
michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
Myślę że chodziło o wydłużenie zatoki.

: 19 wrz 2012, 15:11
autor: Szeregowy_Równoległy
michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
Poszerzać nie, natomiast wydłużenie by nie zaszkodziło.

: 19 wrz 2012, 15:45
autor: michael112
Wszystko jedno. Jak się da, to chwała. A jak nie, to myślę, że autobusy i tak by sobie dały radę.

: 19 wrz 2012, 19:37
autor: Maciek
Jak już wspominałem na facebookowym funpage'u ZTM najprawdopodobniej powstający przystanek to Park Moczydło, który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać). Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa. Pozbywamy się w tym rejonie przystanków w jednym kierunku.

: 19 wrz 2012, 20:39
autor: Szeregowy_Równoległy
Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
Przypuszczasz czy wiesz?

: 19 wrz 2012, 22:02
autor: Maciek
Szeregowy_Równoległy pisze:
Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
Przypuszczasz czy wiesz?
Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.

: 19 wrz 2012, 22:06
autor: Szeregowy_Równoległy
Maciek pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Przypuszczasz czy wiesz?
Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.
To, że coś jest głupotą nie oznacza, że ZTM z pomysłu zrezygnuje.

: 20 wrz 2012, 20:41
autor: Piotrek_2274
Swoją drogą ten nowy przystanek można było wybudować nieco bliżej skrzyżowania z Deotymy.

: 22 wrz 2012, 8:51
autor: ctl83
Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.

: 23 wrz 2012, 14:41
autor: Maciek
ctl83 pisze:
Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.
Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka. Manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas jest dużo łatwiejszy w przypadku, gdy przystanek jest bliżej Centrum, a dalej od skrzyżowania. W stosunku do tego co jest teraz na pewno będzie trudniej, ale da możliwość przesiadki jednoperonowej.

: 24 wrz 2012, 7:29
autor: ctl83
Maciek pisze:
ctl83 pisze: W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.
Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka.
A były takie propozycje? Bo mam nadzieję że nie, to byłoby ciężkie do wykonania.

: 24 wrz 2012, 11:51
autor: drja
Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.