: 19 wrz 2012, 11:57
Zapewne Park Moczydło w obie strony i kolejny wspaniały przystanek dla czerwonych linii.
Myślę że chodziło o wydłużenie zatoki.michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
Poszerzać nie, natomiast wydłużenie by nie zaszkodziło.michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
Przypuszczasz czy wiesz?Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.Szeregowy_Równoległy pisze:Przypuszczasz czy wiesz?Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
To, że coś jest głupotą nie oznacza, że ZTM z pomysłu zrezygnuje.Maciek pisze:Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.Szeregowy_Równoległy pisze:Przypuszczasz czy wiesz?
W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka. Manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas jest dużo łatwiejszy w przypadku, gdy przystanek jest bliżej Centrum, a dalej od skrzyżowania. W stosunku do tego co jest teraz na pewno będzie trudniej, ale da możliwość przesiadki jednoperonowej.ctl83 pisze:W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
A były takie propozycje? Bo mam nadzieję że nie, to byłoby ciężkie do wykonania.Maciek pisze:Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka.ctl83 pisze: W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.