Strona 6 z 10
Przewoźnicy - warunki i atmosfera pracy
: 11 paź 2016, 20:15
autor: Emyl
Prewencyjnie...
Atmosfera i zatrudnienie u przewoźników
: 17 sty 2019, 18:10
autor: ashir
Jurand pisze: ↑14 sty 2019, 10:22
Toc to teoria tylko że ma 4 wtyczki
Już nie, kilka dni temu przybyło kierowców u Michalczewskiego i już nie ma problemów z wystawieniem wszystkich 25 brygad (w tym oczywiście 4 wtyczek na
500).
Kto i czym to obsługuje?
: 17 sty 2019, 21:16
autor: Szeregowy_Równoległy
Aż tak dobrze nie jest. Będzie się czasem zdarzało, że coś nie pojedzie. Po feriach dopiero standardem będzie 100% obsady.
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 7:37
autor: ashir
Szeregowy_Równoległy pisze: ↑17 sty 2019, 21:16
Aż tak dobrze nie jest. Będzie się czasem zdarzało, że coś nie pojedzie. Po feriach dopiero standardem będzie 100% obsady.
To jak Michalczewski planuje grafik dla swoich kierowców, że wczoraj (i chyba w środę też) wystawili wszystko, a dziś na 6 z 25 brygad potrzebne było zastępstwo? Weekend się zaczął to jeżdżą w FlixBusie czy co?
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 9:07
autor: vernalisadonis
Grafik na dany miesiąc jest robiony z góry, a później na bieżąco uzupełniane są dziury. Przecież tak w każdej firmie jest robione.
Owszem są takie dni, że szybciej da się to uzupełnić, a w inne jest ciut większy problem.
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 9:38
autor: beni
To tylko w TW jest na odwrót czasem ludzie przychodzą na dodatek B a tu woza brak.
Grafiki są w TW 7 dni przed początkiem danego miesiąca. Są dwie lub wcale zmiany grafików w miesiącu na ogół 3 dni przed zmianami. Można planować można łącznie z GDP czy przecierakiem.
Grudzień specyficzny braki jak zawsze to Wolaki weekendy z wolnego przychodzili na Pingwinowo i dostawali 23 i 24 do obstawienia bo braki w ludziach chwilowe.
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 10:06
autor: pawcio
To nie było z powodu braków w ludziach.
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 10:35
autor: vernalisadonis
beni pisze: ↑18 sty 2019, 9:38
To tylko w TW jest na odwrót czasem ludzie przychodzą na dodatek B a tu woza brak.
Na starych kontraktach u Michała czasami wychodziły podwójne obsady na daną brygadę. To patrzyło się kto jest w karcie, a drugi szedł na rezerwę.
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 21:44
autor: drobert
beni pisze: ↑18 sty 2019, 9:38
To tylko w TW jest na odwrót czasem ludzie przychodzą na dodatek B a tu woza brak.
Grafiki są w TW 7 dni przed początkiem danego miesiąca. Są dwie lub wcale zmiany grafików w miesiącu na ogół 3 dni przed zmianami. Można planować można łącznie z GDP czy przecierakiem.
Grudzień specyficzny braki jak zawsze to Wolaki weekendy z wolnego przychodzili na Pingwinowo i dostawali 23 i 24 do obstawienia bo braki w ludziach chwilowe.
Ostatnio od nas motorowy z dyżuru na Pragę jechał by dodatkiem wyjechać.
Kto i czym to obsługuje?
: 18 sty 2019, 23:36
autor: Szeregowy_Równoległy
ashir pisze: ↑18 sty 2019, 7:37
To jak Michalczewski planuje grafik dla swoich kierowców, że wczoraj (i chyba w środę też) wystawili wszystko, a dziś na 6 z 25 brygad potrzebne było zastępstwo? Weekend się zaczął to jeżdżą w FlixBusie czy co?
Dwóch na żądanie, dwóch na zwolnieniu lekarskim, jeden dowiedział się, że kończy karierę w Michalczewskim, ponieważ nie dostanie nowej umowy i nagle pięciu osób zabrakło. Ostatni poinformował, że nie przyjdzie na zmianę A jakoś po 3 rano. Ludzie z dodatków zostali przerzuceni na całki, żeby minimalizować straty. A ludzi jest na styk (chociaż szkolą się nowi), więc każda nieplanowana absencja to problem.
Do wtorku włącznie nie powinno być żadnych zawieszeń, o ile znowu nie spadnie grad nieobecności. Nawet jacyś rezerwowi są przewidywani.
Kto i czym to obsługuje?
: 19 sty 2019, 8:30
autor: ashir
Rozumiem, czyli jak Michalczewski wszystko wystawia to tylko
kwestia szczęścia. A co do minimalizowania strat to nieporozumieniem jest dla mnie to, że ZTM tak poszedł na rękę i zamienił całki na dodatki (i to bardzo krótkie). Struktura brygad jest zawsze określona w przetargu i nie ma powodu do takiego zaniżania. A po 1,5 kółka na szczyt na krótkiej trasie
500 to jest zdecydowanie za mało, aby ajent to odczuł mocno po kieszeni. Na
178 też niektóre dodatki są króciutkie. Szkoda.
Kto i czym to obsługuje?
: 19 sty 2019, 9:34
autor: pawcio
Nie ma określonej struktury planu brygadowego. Są tylko założenia.
Kto i czym to obsługuje?
: 19 sty 2019, 9:43
autor: ashir
pawcio pisze: ↑19 sty 2019, 9:34
Nie ma określonej struktury planu brygadowego. Są tylko założenia.
I te założenia określają właśnie przewidywaną strukturę planu brygowego (z widełkami) - o to mi chodzi. Nie mam na myśli, że musi być 18+7, ale że te wartości będą zbliżone. Nie rozumiem jaki interes ZTM ma w tym, że z 20+5 zrobiło się 15+10 i minimalizuje straty dla ajenta.
Kto i czym to obsługuje?
: 19 sty 2019, 9:54
autor: pawcio
Nie ma żadnych widełek. Jest tylko orientacyjne założenie.
A wysłanie ajenta z problemami kadrowymi na wtyczki ma dla ZTM jeden sens. Jak się wysypie, to szkody dla pasażerów będą najmniejsze.
Kto i czym to obsługuje?
: 19 sty 2019, 10:20
autor: fraktal
Dzięki temu, że teraz Michalczewski zrobi mniej kilometrów na wtyczkach, pod koniec roku zostanie więcej do wyjeżdżenia. A postęp jest, tak czy inaczej, coraz mniej jest niezrealizowanych kursów i z tego co pisze Szeregowy, jest szansa na stabilizację.