Strona 6 z 60

Tramwaje Hyundai Rotem

: 20 kwie 2021, 17:30
autor: KwZ
123 szt. na ~500 brygad to jakaś 1/4, nie tak mało.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 20 kwie 2021, 17:55
autor: Glonojad
jak pisałem, na istniejące 525 składów na wymianę będzie około 60, a więc - bliżej 1/8, a tramwaje z nowych tras będą na nich właśnie skoncentrowane.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 20 kwie 2021, 18:17
autor: KwZ
Ale będą jeździć też gdzie indziej :huh:

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 9:21
autor: Piotrek_2274
Glonojad pisze:
20 kwie 2021, 11:19
Długich dwukierunków, uwzględniając opcję, może być nawet 130 sztuk w związku z czym musi być to zakres dłuższy. Nie ma też raczej sensu wypełniać zakresu już istniejącego - z tego co słyszałem, numerowanie swingów od 3116 w górę (zamiast od 32xx) okazało się niepraktyczne.

Długość krawędzi potrzebna dla hyundaia nie jest dłuższa, niż dla Swinga - hyundai nie ma drzwi pasażerskich na zwisach (bo i samych zwisów nie ma).
Bardziej chodzi o sytuację, gdzie za Hyundaiem podjeżdża Swing/Jazz i ostatnie (a być może nawet przedostatnie) drzwi drugiego składu lądują poza platformą przystankową. Istnieją też przystanki typu Metro Ratusz-Arsenał na północnym wlocie skrzyżowania, czy peron dla skróconej 9 na Wiatracznej, gdzie już teraz ledwo mieszczą się dwa Swingi i z obu stron mamy przejście dla pieszych. Nie wspominam o peronie dla 9 na Okęciu, gdzie 3 Swingi mieszczą się na styk i zaczyna się problem gdy pojawi się stara pesa.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 9:41
autor: fik
Jak jest przejście dla pieszych to trzeba puszczać dwukierunki i otwierać drzwi po obu stronach. ;-)

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 10:03
autor: Autobus Czerwon
Za każdym razem będąc na dawnej pętli Okęcie jestem pod wrażeniem jak bardzo koncertowo skopano jej przebudowę która była zaledwie kilka lat temu.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 10:42
autor: Glonojad
To nie była przebudowa, to był remont. Przebudowa to tam być może dopiero będzie, ale bez odważnych decyzji politycznych co do całego ciągu nic więcej się tam nie wciśnie. Niemniej przyjmuję do wiadomości, że może być problem z Hyundaiami na 9.
fik pisze:
21 kwie 2021, 9:41
Jak jest przejście dla pieszych to trzeba puszczać dwukierunki i otwierać drzwi po obu stronach. ;-)
A w środku kanar i kontrola biletów :p

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 10:49
autor: Stary Pingwin
Za to na Broniewskiego wysepki przystankowe są skrojone pod Hultaja. Jednego, nawet solówka się nie zmieści na drugiego.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 10:57
autor: fik
Glonojad pisze:
21 kwie 2021, 10:42
fik pisze:
21 kwie 2021, 9:41
Jak jest przejście dla pieszych to trzeba puszczać dwukierunki i otwierać drzwi po obu stronach. ;-)
A w środku kanar i kontrola biletów :p
Przejrzałeś mój chytry plan!

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 11:20
autor: Piotrek_2274
Autobus Czerwon pisze:
21 kwie 2021, 10:03
Za każdym razem będąc na dawnej pętli Okęcie jestem pod wrażeniem jak bardzo koncertowo skopano jej przebudowę która była zaledwie kilka lat temu.
Przy okazji budowy P+R powinno się całą pętlę z węzłem przesunąć o przystanek dalej i objąć obsługą tramwajową centrum handlowe, ale do tego potrzeba choć cienia perspektywicznego myślenia.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 11:44
autor: Glonojad
Ale jak to? Z pieniędzy na P+R tory budować? To się nie godzi!

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 12:31
autor: fraktal
Glonojad pisze:
21 kwie 2021, 10:42
To nie była przebudowa, to był remont. Przebudowa to tam być może dopiero będzie, ale bez odważnych decyzji politycznych co do całego ciągu nic więcej się tam nie wciśnie. Niemniej przyjmuję do wiadomości, że może być problem z Hyundaiami na 9
Nie tylko na 9. Rondo Radosława przystanek na przeciwko Arkadii kierunek Żoliborz, tam często drugi Swing wystaje tyłem na przejście dla pieszych, a ostatnie drzwi są poza przystankiem. Jeśli Hyundaie miałyby jeździć na 17, to może być problem.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 13:24
autor: Glonojad
Spokojnie, wiem, ile metrów ma dokładnie każdy peron.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 13:56
autor: Kelly
fraktal pisze:
21 kwie 2021, 12:31
Glonojad pisze:
21 kwie 2021, 10:42
To nie była przebudowa, to był remont. Przebudowa to tam być może dopiero będzie, ale bez odważnych decyzji politycznych co do całego ciągu nic więcej się tam nie wciśnie. Niemniej przyjmuję do wiadomości, że może być problem z Hyundaiami na 9
Nie tylko na 9. Rondo Radosława przystanek na przeciwko Arkadii kierunek Żoliborz, tam często drugi Swing wystaje tyłem na przejście dla pieszych, a ostatnie drzwi są poza przystankiem. Jeśli Hyundaie miałyby jeździć na 17, to może być problem.
Bo połowa ludzi boi się dojechać jak należy na przystanku i staje z dużym odstępem od końca wysepki. Jak się dojedzie tam na równo, albo nawet wyciągnie 1 człon (i tak się drzwi nie otwiera) to dwie stare pesy zmieścisz. Ale wiesz, jak niektórzy na włościańskiej stają tak, by mieć sygnalizator przez lewe okno i solówka za swingiem się nie mieścisz, to co tu więcej pisać.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 21 kwie 2021, 19:51
autor: Glonojad
Punkty postoju chodzą mi po głowie od dawna, przy czym o ile stopiatki, stoszesnastki i pesy wszelakie miały dość podobny zwis (uwzględniajac niedostępność dla pasażerow pierwszego skrzydła konstali), o tyle hyundai zaczyna się od wózka i na dobrą sprawę mógłby, w zależności od widoczności sygnalizatora, na początku pochylni stawać.