Strona 6 z 7

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 12:28
autor: TranslatorPS
De facto miasto z reguły płaci za wszystkie wykonywane kilometry (liniowe i dojazdowe), tylko po prostu ich koszta są bardzo ukryte w przypadku ajentów. @Glonojad ma rację, koszta ewentualnych PT są po prostu doliczane do ceny w trakcie kalkulacji oferty; na szczęście stanowią niewielki odsetek w skali całego kontraktu.
Jak to kierownik przewozów w radomskim MZDiK stwierdził - owszem, można by było zrobić dojazdy/zjazdy niepłatne (obecnie w Radomiu płaci się "od bramy do bramy"), tylko wtedy Operatorzy wnieśliby o podniesienie stawek wzkm, i oszczędności pewnie by zniknęły mimo wszystko. Dopóki kilometr jest wykonywany to się od niego i jego zapłaty naprawdę nie da uciec.

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 12:50
autor: person
Czy brak takich dojazdów/zjazdów/włączeń na trasie nie jest też drogą do uelastycznienia RJ? Dojazd/zdjazd wynika (najczęściej?) z przypisania do konkretnej zajezdni. Bez tego można rotować zajezdniami i operatorami bez większych zmian w samych tabliczkach rozkładowych. Dobrze myślę?

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 12:57
autor: bartoni722
Tak. I ten kontrowersyjny przykład ze 138 to potwierdza.

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 13:52
autor: KR88
2 lata temu 176 posiadało zjazd do bazy, wg rozkładu. Po którejś aktualizacji kurs zniknął z rozkładu, bez żadnej informacji "z góry".

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 17:41
autor: Jurand
KR88 pisze:
16 lut 2021, 13:52
2 lata temu 176 posiadało zjazd do ibazy, wg rozkładu. Po którejś aktualizacji kurs zniknął z rozkładu, bez żadnej informacji "z góry".
Było coś takiego.
Stalowa miała zjazd z N64 z Choszczówki jako 176 i to jeszcze do pl.Hallera.
Kurs zapewne zniknął po skróceniu 176 do Budowlanej i przejęciu obsługi N64 przez Arrive.

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 18:40
autor: KR88
Jurand pisze:
16 lut 2021, 17:41
KR88 pisze:
16 lut 2021, 13:52
2 lata temu 176 posiadało zjazd do ibazy, wg rozkładu. Po którejś aktualizacji kurs zniknął z rozkładu, bez żadnej informacji "z góry".
Było coś takiego.
Stalowa miała zjazd z N64 z Choszczówki jako 176 i to jeszcze do pl.Hallera.
Kurs zapewne zniknął po skróceniu 176 do Budowlanej i przejęciu obsługi N64 przez Arrive.
Jeszcze podczas obsługi przez Arrivę był zjazd do bazy. Szczególik.

Pozdrawiam

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 19:05
autor: man1956
bartoni722 pisze:
16 lut 2021, 12:57
Tak. I ten kontrowersyjny przykład ze 138 to potwierdza.
A właściwie dlaczego 138 obsługuje Ostra, a nie Stalowa?

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 19:49
autor: pawcio
Bo przebito Strażacką.

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 19:53
autor: SławekM
pawcio pisze:
16 lut 2021, 19:49
Bo przebito Strażacką.
I dlatego musi jeździć nią autobus, nawet tylko jako przejazd techniczny?

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 19:54
autor: man1956
A Ostra dojeżdża Strażacką na Utratę?

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 20:02
autor: bartoni722
Nie i chyba nigdy nie dojeżdżała. Ja mam inne hipotezy: pierwsza że to zaszłość historyczna z czasów gdy lepiej było zastąpić Grodzia wolnymi deskorolkami z Ostrobramskiej niż szukać dawcy dla uwolnienia stalowych przegubów. A druga że nie bardzo jest co dać na wymianę ze Stalową.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 20:58
autor: man1956
Bo ja wiem? Może większe udziały Stalowej w 145, 162, 185, 509.

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 21:00
autor: fraktal
Ale po co to zmieniać na siłę, skoro Ostrobramska na 138 ma zjazdy do Ronda Waszyngtona?

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 22:11
autor: SławekM
Może mi ktoś wyjaśnić logikę w rozkładzie 114 czy 122? W dni powszednie poza szczytem kursuje co 20 minut, w dni wolne co 15.

Zmiany obsługowe - luty 2021

: 16 lut 2021, 22:18
autor: reserved
SławekM pisze:
16 lut 2021, 22:11
Może mi ktoś wyjaśnić logikę w rozkładzie 114 czy 122? W dni powszednie poza szczytem kursuje co 20 minut, w dni wolne co 15.
To bardzo proste. W dni powszednie w ciągu dnia wielu jest w pracy, wieczorem miasto zamiera. W weekend ludzie wychodzą na miasto w różnych sprawach (zarówno rekreacji, jak i spraw codziennych i spożywczych). Zresztą to było widać swego czasu na linii 522, kiedy to w międzyszczycie jeździło to co 30 minut, a w weekendy co 15. :)