Zmiany od lutego 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 lut 2023, 10:34

Ale to też kwsetia geografii. Masz Metro, Miasteczko i dużo rozpiździawia. Którą część tego rozpiździawia docenić poteżnym rozkładem, a resztę zmusić do przesiadki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 13 lut 2023, 10:41

R-9 Chełmska pisze:
13 lut 2023, 10:19
Dramat z tym 141/172. Już teraz bardzo długo czeka się na coś z tej dwójcy, będzie tylko gorzej... A kiedyś na Racławickiej było 136, 141, 172 co 10 minut każde...
Pewnie już wiesz, że od czwartku 16.02.2023 dramat się pewnie jeszcze pogłębi, bo w popołudniowym szczycie oferta przewozowa na 141/172 spada w popołudniowym szczycie z częstotliwości 12 min. do 15 minut.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7828
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 13 lut 2023, 10:44

Właśnie do tego piję. Koszmar...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Molo
Posty: 658
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 13 lut 2023, 10:47

Ja bym nie wydłużał 217 ,263 tylko na trasie CO-Miasteczko jako siekiera, bez postoju na Sarmackiej. Z doświadczenie wiem, że opóźnienia na tym odcinku byłyby na tyle małe, ze linia byłaby całkowicie przewidywalna. Do tego 163 do Sarmackiej zawrotka na rondzie ,wtedy na Sytej jednoperonowa przesiadka do 164 skróconego tylko do Wilanowa( 15/20/30)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lut 2023, 11:10

pawcio pisze:
13 lut 2023, 10:34
Ale to też kwsetia geografii. Masz Metro, Miasteczko i dużo rozpiździawia. Którą część tego rozpiździawia docenić poteżnym rozkładem, a resztę zmusić do przesiadki?
Uważam, że wzmocnienie 263 do 10/15//15 na odcinku Syta (lub Oczyszczalnia) - :mewa: nie jest upotężnianiem rozkładu, a daje możliwość uniezależnienia od 319. Jeśli połączenie z dużego osiedla do najbliższej stacji metra opiera się na szczytowej linii o długości 20km, to coś jest BARDZO nie tak. Lepiej mieć jedną spełniającą minimum przyzwoitości, ale stabilną linię, niż dwie bylejakie w pseudokoordynacji bez szans powodzenia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Mateusz950
Posty: 767
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 15 lut 2023, 18:52

172 od 16 lutego:
R-1: 3, 4, 8, 9, 010, 011A
R-2: 1, 2, 5, 6, 7, 012A
Jak można zauważyć, znika BWL 63/N31+172, dlatego kurs linii N31 o 4:15 z Centralnego bierze nowy BWL 131/N32+N31. Na linii N32 owy BWL kursuje analogicznie jak dotychczasowe 1/N32.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 lut 2023, 19:16

10 brygad = 150 minut kółka, co oznacza bdb postoje na Stegnach - 37 minut przez cały szczyt, w miarę zmniejszania się czasów przejazdu nawet do 47' (20:00-20:47).

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Walas
Posty: 17255
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 16 lut 2023, 6:13

Mateusz950 pisze:
15 lut 2023, 18:52
172 od 16 lutego:
R-1: 3, 4, 8, 9, 010, 011A
R-2: 1, 2, 5, 6, 7, 012A
Jak można zauważyć, znika BWL 63/N31+172, dlatego kurs linii N31 o 4:15 z Centralnego bierze nowy BWL 131/N32+N31. Na linii N32 owy BWL kursuje analogicznie jak dotychczasowe 1/N32.
I dobrze że zniknęło te 63 BWL. Kierowcy tak nie lubili tego jeździć.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Robert 514
Posty: 2139
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 16 lut 2023, 21:58

Krzysiek_S pisze:
10 lut 2023, 17:32
Walas pisze:
10 lut 2023, 17:24
Na 173 będzie przegub z R-4
Na 173 będą przegubowe brygady 4,5,6,7, z tym 6 to Stalowa, a resztę Ostra.
Z ostrej wyjadą też brygady ZS2 3+2 na 18m.
Na ZS2 to powinny jeździć duo brygady. Z Rembertowa PKP nie mogą kierowcy odjechać o czasie . AUTOBUS 5 minut blokuje drogę. Drzwi nie można zamknąc . Ludzie nie mogą sie pomieścić . COdziennie to samo.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 17 lut 2023, 19:04

Trzaskowski przy okazji budowy tramwaju do Wilanowa mówi:
Zwiększamy częstotliwość odjazdów niektórych linii.
Których :-k :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1021
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 17 lut 2023, 19:18

TGM pisze:
17 lut 2023, 19:04
Trzaskowski przy okazji budowy tramwaju do Wilanowa mówi:
Zwiększamy częstotliwość odjazdów niektórych linii.
Których :-k :?:
5,8,12,16 i oczywiście 19 :wink:
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 11120
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 lut 2023, 20:13

X
ŁK

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 17 lut 2023, 21:29

29, 30, 32, 34.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 lut 2023, 23:38

Jak we wtorek i w środę będzie wyglądała obsługa skróconych linii (117, 507, 518, 521)? Ciekawy jestem ile brygad uda się uwolnić zakładając skrócenie tych autobusów.

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 21 lut 2023, 11:53

Od 27 lutego linia 165 w godzinach szczytu dosilona będzie czterema dodatkami, będą to bwl-ki 061, 062, 063, 064 (331+165).

Zablokowany