Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Budowa rozjazdu tramwajowego jest odmienna od kolejowego, głównie chodzi o bebechy i sposób ryglowania. Najprościej mówiąc, rozjazd tramwajowy łatwiej rozpruć, zarówno z włosem, jak pod włos. Tramwaje jako pojazdy komunikacji miejskiej nie mają potrzeby jeździć z prędkościami 200km/h, bo mają za często przystanki.
miłośnik 13N
Gdyby na rok nie rozkopano Puławskiej (też ewenement dużego kalibru) byłoby którędy puścić na objazd, a na zamknięcie puścić Zetki. A tak teoretyzujemy o dość karkołomnych zmianach, które pasażerom średnio by pomogły. Bo kończenie trasy przy Kieleckiej, to średnio dobry pomysł.
Z Kieleckiej metro jest w strefie dojścia. Natomiast ja mówię ogólnie, o systemowym rozwiązaniu.Paweł D. pisze:Gdyby na rok nie rozkopano Puławskiej (też ewenement dużego kalibru) byłoby którędy puścić na objazd, a na zamknięcie puścić Zetki. A tak teoretyzujemy o dość karkołomnych zmianach, które pasażerom średnio by pomogły. Bo kończenie trasy przy Kieleckiej, to średnio dobry pomysł.
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Bo polscy zarządcy infrastruktury tramwajowej do tego nie dorośli i dopiero się to rozwiązanie testuje.
Przy 30 km/h zważywszy na konstrukcję krzyżownicy płytkorowkowej to prosisz się tylko o wykolejenie.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Czyli TW budują zaje*iste systemy priorytetów, żeby następnie jeździć 15 km/h przez każdy krzyżak. Mądre to?
ŁK
Póki masz 105N to tak.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tylko prawie 200 m do metra, które z ciągiem Al. Niepodległości - JPII ma dość średnie pokrycie. Przesiadki są dobre dla młodych i zdrowych. Wolałbym aby systemowym rozwiązaniem była Z, która będzie miała maksymalne pokrycie z wyłączonym odcinkiem.
Była. Stała wzdłuż całej trasy.Paweł D. pisze:Tylko prawie 200 m do metra, które z ciągiem Al. Niepodległości - JPII ma dość średnie pokrycie. Przesiadki są dobre dla młodych i zdrowych. Wolałbym aby systemowym rozwiązaniem była Z, która będzie miała maksymalne pokrycie z wyłączonym odcinkiem.
ŁK
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
W związku z ćwiczeniami w zakresie reagowania w sytuacjach kryzysowych, w poniedziałek wieczorem zamknięty będzie bielański odcinek M1. W związku z powyższym, WTP podaje, że pojawią się kursy wariantowe linii 2 na trasie Winnica - Plac Wilsona. Ktoś źle zredagował komunikat, czy dwójka będzie zawracać od Placu Wilsona jadąc pod prąd przez Marymont-Potok na kolizję z 15?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/04/14 ... i-m1-i-m2/
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/04/14 ... i-m1-i-m2/
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
Technicznie do Zoo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Znowu? No nie wierzę…pawcio pisze:Technicznie do Zoo.
ŁK
Co znowu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No już coś tak jeździło, że pół trasy to był PT. Pewnie na kilka godzin nie było sensu wymyślać niczego typu 17bis.pawcio pisze:Co znowu?
ŁK