Strona 6 z 29

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 30 kwie 2024, 9:54
autor: karmat
A ta 6 to będzie zawracać po godzinie 20 przez zajezdnię, czy będzie sobie jechać na pusto na Młociny i wracać?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 30 kwie 2024, 10:00
autor: pawcio
person pisze:
30 kwie 2024, 9:09
Wysiadać pewnie będzie się na MM09, ale oby nie uruchomili 08, bo to marnotrawstwo czasu i bezsens...
(szkoda, że ten węzeł nie został jakkolwiek przebudowany w czasie budowy stacji metra - w kierunku północnym jest wybitnie niefunkcjonalny)
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... rymont.pdf
Będzie i 09, i 08.

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 30 kwie 2024, 10:09
autor: AdamKlocusky
karmat pisze:A ta 6 to będzie zawracać po godzinie 20 przez zajezdnię, czy będzie sobie jechać na pusto na Młociny i wracać?
Przez teren zajezdni.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 30 kwie 2024, 13:06
autor: person
Wjechało info o remoncie torów na rondzie Czterdziestolatka w relacji NS:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/3 ... estolatek/
W komunikacie informacja o zawieszeniu linii 13 (oraz 10 i 11) xD

Kosmiczny objazd Z17 w rejonie DWC. Szkoda, że trasa na północ nie została wytyczona do Feminy, gdzie wysiada zawsze sporo osób, a przy okazji przesiadki (szczególnie na południe) byłyby łatwiejsze (bo przy Hali). Przesiadek z 73 do Z17 w stronę DWC chyba nic nie uratowałoby...


BTW: wg schematu węzła 33 kursuje na... Nowe Bemowo:
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... /m_onz.pdf

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 30 kwie 2024, 18:06
autor: AdamKlocusky

person pisze:Wjechało info o remoncie torów na rondzie Czterdziestolatka w relacji NS:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/3 ... estolatek/
W komunikacie informacja o zawieszeniu linii 13 (oraz 10 i 11) xD
Pomyłka przepisywacza. W zleceniu występuje prawidłowe info o zawieszeniu linii 10, 11 i 33.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 17:04
autor: Georg
Czy w związku z remontem Filtrowej ciąg Grójecka - Ale. Krakowska dostanie coś za 15?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 17:28
autor: Bywalec
Tak. Możliwość bliższych relacji ze współpasażerami w 7 i 9 😅

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 18:54
autor: Stary Pingwin
Wyobraźnia podsuwa mi różne opcje zjazdu i dojazdu na R3.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 19:11
autor: Paweł D.
Wersja na bogato to przez Targową, W-Z i Marszałkowską. Wersja ekonomiczna Kercelak i Femina.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 20:32
autor: Stary Pingwin
Pamiętam pełne gwiazdy przy Centralnym i w Centrum. Chyba mam za dobrą pamięć.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 20:34
autor: pawcio
Bywalec pisze:
15 maja 2024, 17:28
Tak. Możliwość bliższych relacji ze współpasażerami w 7 i 9 😅
Będzie zasilenie 9 Narutowicza-Okęcie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 21:25
autor: primoż
Biorąc pod uwagę, że jednak to 15 służy jako dojazd do M1 (Polibuda) I też do centrum (zawsze to jakieś odciążenie 7 i 9), to zasilenie powinno być do al. Zielenieckiej albo dociągnięcie banachowego 1 do Okęcia🤔

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 22:11
autor: Paweł D.
Dokładnie. Co mają zrobić pasażerowie ze składów kończących na Naruta? Przesiąść się? To w takie skrócone 9 nie wsiądą nawet. Może nie Zieleniecka ale chyba 1 czy 25 to już lepiej?
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 15 maja 2024, 23:54
autor: Krzysztof_J
primoż pisze:
15 maja 2024, 21:25
dociągnięcie banachowego 1 do Okęcia🤔
Jak już to chyba lepiej by było wydłużyć na Okęcie kursy z Narutowicza, a nie Banacha.
Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?
Tak.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 16 maja 2024, 2:02
autor: primoż
Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Dokładnie. Co mają zrobić pasażerowie ze składów kończących na Naruta? Przesiąść się? To w takie skrócone 9 nie wsiądą nawet.
Mnie jednak zastanawia sens urywania tych kursów przed dość istotnymi węzłami i atraktorami podróży, co pokazuje frekwencja w 7/9/15.
Paweł D. pisze:Może nie Zieleniecka ale chyba 1 czy 25 to już lepiej?
Napisałem o Zielenieckiej, bo to najbliższy na wschód od Alej Jerozolimskich kraniec dla tego ciągu po likwidacji torowiska tramwajowego na placu Trzech Krzyży, a plac Starynkiewicza dałby podobny efekt jak Naruciak.

O 25 nie pisałem, bo skoro jest przeznaczone do wygaszenia popytu, to lepiej, żeby nie było wydłużane. Chociaż fakt, że współgrałoby z 7 i 9 na Krakowskiej - Grójeckiej niż para-dziewiątka do Naruciaka.
Krzysztof_J pisze:
15 maja 2024, 23:54
Jak już to chyba lepiej by było wydłużyć na Okęcie kursy z Narutowicza, a nie Banacha.
Moim idałem jest, żeby pojechało całe 1 do Okęcia w wyniku reformy sieci linii tramwajowych, bo nieśmiało przypomnę, że w nieco podobnej relacji po obwodzie zachodnim miasto planuje budowę wysokowydajnego środka transportu w postaci M4, więc wychodzi na to, że jest zapotrzebowanie na takie połączenie wśród ludu.

Tak, wydłużenie naruciakowego 1 do Okęcia byłoby lepsze niż wydłużenie 1 banachowego, bo już od ZP Bitwy Warszawskiej 1920 r. byłoby silne 1. Napisałem o wydłużeniu banachowego 1 ze względu na miłość Organizatora do oszczędności brygadowo-kilometrowych i (nie)realności takiego pomysłu :wink:
Krzyszot_J pisze:
Paweł D. pisze:
15 maja 2024, 22:11
Czy dobrze myślę, że 15 pojedzie jako połowa 33?
Tak.
Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30 :term:

No i co z Okęciem: w końcu choć część 1 pojedzie za wycofane 15 czy ZTM skorzysta z okazji do oszczędzenia wozokilometrów i zetnie jeden slot w al. Krakowskiej i części Grójeckiej? (chociaż faktem jest, że po rozbudowie Rakowa byłoby to niewskazane) Co z Filtrową? Samo 14? Jakoś to się mi nie widzi, bo zadaje się, że 14 to miało pojechać przez Rostafińskich w przyszłości, a z resztą byłaby to marginalizacja Filtrowej, gdyż pasażerowie przesiądą się do linii na ciągach alternatywnych (TŁ i Raszyńska). Generalnie z 15 na Sobieskiego to zaczyna wychodzić galimatias :-k 8-(