Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
: 30 kwie 2024, 9:54
A ta 6 to będzie zawracać po godzinie 20 przez zajezdnię, czy będzie sobie jechać na pusto na Młociny i wracać?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Będzie i 09, i 08.person pisze: ↑30 kwie 2024, 9:09Wysiadać pewnie będzie się na MM09, ale oby nie uruchomili 08, bo to marnotrawstwo czasu i bezsens...
(szkoda, że ten węzeł nie został jakkolwiek przebudowany w czasie budowy stacji metra - w kierunku północnym jest wybitnie niefunkcjonalny)
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... rymont.pdf
Przez teren zajezdni.karmat pisze:A ta 6 to będzie zawracać po godzinie 20 przez zajezdnię, czy będzie sobie jechać na pusto na Młociny i wracać?
Pomyłka przepisywacza. W zleceniu występuje prawidłowe info o zawieszeniu linii 10, 11 i 33.person pisze:Wjechało info o remoncie torów na rondzie Czterdziestolatka w relacji NS:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/3 ... estolatek/
W komunikacie informacja o zawieszeniu linii 13 (oraz 10 i 11) xD
Mnie jednak zastanawia sens urywania tych kursów przed dość istotnymi węzłami i atraktorami podróży, co pokazuje frekwencja w 7/9/15.
Napisałem o Zielenieckiej, bo to najbliższy na wschód od Alej Jerozolimskich kraniec dla tego ciągu po likwidacji torowiska tramwajowego na placu Trzech Krzyży, a plac Starynkiewicza dałby podobny efekt jak Naruciak.Paweł D. pisze:Może nie Zieleniecka ale chyba 1 czy 25 to już lepiej?
Moim idałem jest, żeby pojechało całe 1 do Okęcia w wyniku reformy sieci linii tramwajowych, bo nieśmiało przypomnę, że w nieco podobnej relacji po obwodzie zachodnim miasto planuje budowę wysokowydajnego środka transportu w postaci M4, więc wychodzi na to, że jest zapotrzebowanie na takie połączenie wśród ludu.Krzysztof_J pisze: ↑15 maja 2024, 23:54Jak już to chyba lepiej by było wydłużyć na Okęcie kursy z Narutowicza, a nie Banacha.
Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30