Zmiany od grudnia 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czy poza stawką za wzkm czymś się w grudniu będą różniły kontrakty Grodzia?
Sami w Mobilisie nie wiedzą, cisza jak makiem zasiał. Mój znajomy tam planistą jest i też nic nie wie, grafiki ułożył na grudzień tylko.Krzysiek_S pisze: ↑27 lis 2024, 19:4734 brygady przejmuje R6/R14,a nie 35[ 134 4 brygada to już nie całka] + 4 wspomniane już nocne.
134 04 i 05 na przeguba i po południu.
256 Stalowa 2+1
142 całość PKS
147 całość Ostra
179 całość PKS [ znika poranna brygada].
157 11 brygad z 12m na przeguba Stalowa 6+1, a Kleszczowa 4 brygady. Ilość brygad bz.
166 całość na przeguba [ 8 brygad z 12 m na 18m].
319 06-09 z 18m na 12m.
173 z 12m na 18m 2+1. Łącznie 7 z 12 brygad na przeguba.
PKS według nowego kontraktu przejmuje 40 brygad [ A8/ A82], a 9 brygad zostaje na starym kontrakcie - linie 356 i 739 [ G1/G12]. Pewnie od stycznia 49 brygad na A8/A12 ?.
Łącznie PKS[ przetasowania 142, 147 i 179] oraz Mobilis 9m[ 133] przejęli po dodatkowej brygadzie.
Pytanie teraz. Co z Mobilisem 9m od stycznia i jego 9m.
W porannym szczycie Stalowa przejmuje 10 dodatkowych brygad, Ostra jedną, Kleszczowa i Woro tracą po jednej. Więc MZA przejmuje łącznie 43 dodatkowe brygady, PKS i Mobilis po jednej. A było 46 brygad Relobusa. Wspomniane 179 traci jedną brygadę... I wsio.
O co chodzi z tymi przegubami na 166? Na którym odcinku jest takie obłożenie?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
No trudno żeby w listopadzie układał grafiki na styczeńKR88 pisze: ↑27 lis 2024, 20:10Sami w Mobilisie nie wiedzą, cisza jak makiem zasiał. Mój znajomy tam planistą jest i też nic nie wie, grafiki ułożył na grudzień tylko.Krzysiek_S pisze: ↑27 lis 2024, 19:4734 brygady przejmuje R6/R14,a nie 35[ 134 4 brygada to już nie całka] + 4 wspomniane już nocne.
134 04 i 05 na przeguba i po południu.
256 Stalowa 2+1
142 całość PKS
147 całość Ostra
179 całość PKS [ znika poranna brygada].
157 11 brygad z 12m na przeguba Stalowa 6+1, a Kleszczowa 4 brygady. Ilość brygad bz.
166 całość na przeguba [ 8 brygad z 12 m na 18m].
319 06-09 z 18m na 12m.
173 z 12m na 18m 2+1. Łącznie 7 z 12 brygad na przeguba.
PKS według nowego kontraktu przejmuje 40 brygad [ A8/ A82], a 9 brygad zostaje na starym kontrakcie - linie 356 i 739 [ G1/G12]. Pewnie od stycznia 49 brygad na A8/A12 ?.
Łącznie PKS[ przetasowania 142, 147 i 179] oraz Mobilis 9m[ 133] przejęli po dodatkowej brygadzie.
Pytanie teraz. Co z Mobilisem 9m od stycznia i jego 9m.
W porannym szczycie Stalowa przejmuje 10 dodatkowych brygad, Ostra jedną, Kleszczowa i Woro tracą po jednej. Więc MZA przejmuje łącznie 43 dodatkowe brygady, PKS i Mobilis po jednej. A było 46 brygad Relobusa. Wspomniane 179 traci jedną brygadę... I wsio.
Ale zapotrzebowanie może mieć, nie wiem czy wiesz ale są ludzie którzy pracują u dwóch lub i nawet trzech przewoźników i nie problem jest zaplanować sobie pracę łącznie z dniami wolnymi na dwa lub więcej miesięcy do przodu. Wystarczy odrobina chęci i wola współpracy.
- AdamKlocusky
- Posty: 680
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Ponieważ ta literka R ma swoje konkretne znaczenie, podobnie jak T przy T-04 Wydział Włościańska.fraktal pisze: ↑27 lis 2024, 18:59A dlaczego dla zajezdni autobusowej nie może być innego id niż dla zajezdni tramwajowej? Dlaczego zajezdnie są oznaczane tylko literą R zamiast na przykład R dla tramwajowej, a A dla autobusowej? I wtedy byłoby R-01 i A-01?AdamKlocusky pisze: ↑27 lis 2024, 18:16
Tu nie o cyfry się rozchodzi. Chodzi o spełnienie podstawowego warunku istnienia prawidłowej bazy danych, jaką jest niepowtarzalność wartości klucza podstawowego, przekładając na nasze - czteroznakowe id zespołu przystankowego nie może się powtarzać (przypomnę, że dla zajezdni id zespołu to R-0x/R-xx, np. R-07 to ZEA WORONICZA itd.). Z tego też powodu nie można mieć jednocześnie R-04 ZET ŻOLIBORZ i R-04 ZEA STALOWA.
No cóż
Jeśli pracuje się u dwóch lub nawet trzech przewoźników jednocześnie ,to chyba zamiast dni wolnych na dwa lub trzy miesiące do przodu, będzie chyba prościej znaleźć sobie miejscówkę na Wólce Węglowej.
Jeśli pracuje się u dwóch lub nawet trzech przewoźników jednocześnie ,to chyba zamiast dni wolnych na dwa lub trzy miesiące do przodu, będzie chyba prościej znaleźć sobie miejscówkę na Wólce Węglowej.
Nadwyżka taboru przegubowego, który gdzieś trzeba upchnąć...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To że zajezdnia nie funkcjonuje, nie znaczy że jej nie ma.michael112 pisze: ↑27 lis 2024, 17:29No to właśnie Płochocińska powinna być R-5, a Redutowa po dawnemu R-6.ZielonyJamnik pisze: ↑27 lis 2024, 14:39@michael112 ale oficjalnie na ten moment Redutowa ma być przywrócona, więc nie zabiorą numeru
R-5 jest obowiązującą nomenklaturą dla oddziału "Redutowa" więc następne w kolejce jest R-6
A Wawer ma już na wszystkim przeguby tam gdzie chciał?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Nie Tobie to oceniać. Zajmij się swoim życiem a nie tym co robią kierowcy.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Może i tak ale to jest prywatna sprawa każdego co robi i jakie to może mieć konsekwencje.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1