Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2025
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5978
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przypomnijcie mi, kto BARDZO, ale to BARDZO, chciał zaorać pętlę na Placu Narutowicza????
Gdyby plany się udało zrealizować, to.........
Gdyby plany się udało zrealizować, to.........
miłośnik 13N
Ten pan już nikomu żadnych torów tramwajowych z terenu ani planów nie wytnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5978
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mam nadzieję, że nie będzie naśladowców.
miłośnik 13N
Przecież tramwaju na DW.Zachodni nie będą robić wiecznie. Nie wiem, czy Banacha będą jakoś od początku budować przy okazji łącznika przez Pole Mokotowskie i czy długo będzie zamknięta, ale jak nie, to będą 2 pętle (Zachodni i Banacha) w bliskiej odległości. Teraz to wiadomo, że Narutowicz potrzebny, więc to kwestia odpowiedniej koordynacji.Stary Pingwin pisze:Przypomnijcie mi, kto BARDZO, ale to BARDZO, chciał zaorać pętlę na Placu Narutowicza????
Gdyby plany się udało zrealizować, to.........
ŁK
Banacha będzie całkowicie nowe także w geometrii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 782
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Zawsze jest jakiś remont do zrobienia - teraz to co teraz, kiedyś Okęcie, innym razem Towarowa i pl. Zawiszy. Albo Filtrowa.
Do tego awarie i zdarzenia nagłe.
Nie ma żadnego merytorycznego powodu żeby likwidować lub zmniejszać pętlę na placu Narutowicza.
Przecież się nie da, bo na 25 jeżdżą 105tki, a żeby zrobić kursy skrócone 3, trzeba byłoby puścić swingi. To tłumaczył pawcio. Gdyby nie 25, to 1 byłaby jeszcze bardziej wysoka pewnie (choć też ma kursy skrócone, co niejako ratuje kursy niskopodłogowe). Sprawdźcie 1 z Okęcia w porannym szczycie. 3 wysokie kursy z rzędu już dawno nie miały miejsca na tej linii.
Skoro będzie robione z Polem Mokotowskim w latach 2028+, to zapewne tak. Teraz granica robót jest w okolicach przejazdu ukośnego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Teraz nie będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak btw to może można by jeszcze może dorzucić kilka pociągów ze Służewca do Głównego, oczywiście pod kątem Rakowca? Przy częstotliwości 7minut to może ktoś by nawet jeździł w stronę centrum… Jasne, że nie wypełni się całkowicie 6-wagonowego pociągu, ale gdyby jedyny przejazd miał być Pawińskiego, to może byłby jakiś argument za sprawdzeniem trasy alternatywnej.
ŁK