Tylko po to, aby skrócic czas przejazdu o marne parę minut. Gra jest niewarta świeczki.przewoz pisze:U was trzebaby masę gruntów wykupić i wszystkie łuki przebudowąć na większy promień, a to nie takie hop-siup.
Modernizacja trasy Warszawa - Łódź
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poza tym, trasa na 160 oznacza 200 dla wychylnego pudła. Więcej na trasie Warszawa - Łódź nie potrzeba, a już na pewno nie miałaby sensu nowa linia na V=300-350. Pociągi by się dłużej rozpędzały i hamowały niż jechały...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W chwili obecnej jest to zupełnie nieuzasadnione z ekonomicznego punktu widzenia. Jakby wyremontować za znacznie mniejsza kasę trasę do Wrocławia, to by w zupełności wystarczyło.inż. Glonojad pisze:a już na pewno nie miałaby sensu nowa linia na V=300-350.
Budowa nowej linii to są lata, a przede wszystkim ogromne koszty. No i inny system zasilania (DC dobrze idzie w sumie tylko do 200, potem moce pobierane przez pojazdy są takie, że trzeba stosować na prawdę grubą i ciężką sieć trakcyjną co tylko podnosi koszty), nowe pociągi etc...
Zrobić modernizację na 160/200 (wychylne) i będzie spokój.
http://www.pr.pkp.pl/img_in//regiony/lo ... _10_12.pdf - Nowy zastępczy dla Łodzi
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Chwała dla PR, że wydrukowano dla Skierniewic duży żółty rozkład odjazdów i biały przyjazdów na 10 dni (tego "normalnego" nie zamieszczali) Pomyśleli...
Natomiast pociągi z Warszawy do Skierniewic nie robią już objazdu przez stację towarową.
Mogliby jeszcze do hafasu nanieść poprawki z linii do Łodzi
Natomiast pociągi z Warszawy do Skierniewic nie robią już objazdu przez stację towarową.
Mogliby jeszcze do hafasu nanieść poprawki z linii do Łodzi
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
PKP PR pisze:Trwa modernizacja linii kolejowej z Warszawy do Łodzi. Dzięki sprzyjającej pogodzie, prace remontowe potrwają jeszcze do 5 stycznia 2007r. Mimo wcześniejszych zapowiedzi, pociągi łączące Łódź i Warszawę do 5 stycznia kursują zatem według rozkładu jazdy wprowadzonego 10 grudnia. Na czas remontu ceny wszystkich biletów na trasie Warszawa – Łódź, z wyłączeniem odcinka Skierniewice – Warszawa, zostały obniżone o 10 %.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Dopiero miesiąc, a to i tak po kilku miesiącach utrudnień...ale to już od dosyć dawna jest
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Pociągi z Warszawy mają gigantyczne opóźnienia
Zdaniem pasażerów PKP wypuszcza pociągi do Łodzi nawet z godzinnym opóźnieniem. Tymczasem klienci coraz chętniej przesiadają się do autobusów.
- Jesteśmy w stanie furii - mówi Dominik Wolski, pasażer. - Pociąg Łodzianin odjeżdżający z Warszawy Centralnej w ostatnim tygodniu ani razu nie odjechał planowo o 17.15. W poniedziałek spóźnił się o ponad godzinę. Od dyspozytora PKP dowiedzieliśmy się, że musimy zaczekać na konduktorów. Minuty mijały, a kolejnym wyjaśnieniem był brak wagonów. Gdy w końcu pociąg się pojawił i ruszył, to konduktorzy wyjaśnili nam, że przez cały czas czekaliśmy na lokomotywę. Ręce opadają gdy się na to patrzy, tym bardziej że w kolejnych dniach pociągi też odjeżdżały spóźnione nawet o 20 minut.
W PKP starają się odpierać zarzuty. - Tak źle było tylko w pierwszym dniu nowego rozkładu jazdy. Teraz jest już dużo lepiej, choć zdarzają się opóźnienia rzędu 5-10 minut - mówi Łukasz Kurpiewski, rzecznik PKP Przewozy Regionalne. - To dlatego, że trwa remont tunelu średnicowego między Warszawą Zachodnią a Centralną. Dodatkowo Polskie Linie Kolejowe poinformowały, że przedłużają do 5 stycznia roboty na trasie Łódź - Warszawa.
Tymczasem od ponad miesiąca PKP ma konkurencję. MPK wysłało na trasę Łódź - Warszawa klimatyzowany autokar mercedesa ze stewardesami na pokładzie - Najwięcej klientów mamy pod koniec tygodnia, gdy ludzie wracają na weekend do Łodzi. Chociaż nadal zdarzają się nam kursy gdy podróżuje kilka osób. Jednak jak na tak krótki okres działania to jesteśmy bardzo zadowoleni - mówi Marcin Małek, rzecznik MPK. - Pracujemy nad lepszym oznaczeniem naszych przystanków. Chcemy, by wiedziało o nas jak najwięcej osób. Na będziemy raczej inwestować w duże banery, ale na przystankach umieścimy widoczne informacje. Od przyszłego roku poszerzymy ofertę o bilety okresowe, co sprawi, że przejazdy będą tańsze.
Od 27 grudnia 2006 roku uruchomione zostały 4 dodatkowe pociągi pospieszne kursujące od poniedziałku do piątku oprócz dni świątecznych w relacji Skierniewice - Warszawa - Skierniewice:
Kod: Zaznacz cały
33020 33022 Nr poc. / stacja 22021 22023
6.35 7.31 Skierniewice 16.53 17.44
6.53 7.49 Żyrardów 16.31 17.24
7.23 8.19 Warszawa Zach. 16.00 16.54
7.29 8.24 Warszawa Centr. 15.54 16.48
7.40 8.38 Warszawa Wsch. 15.41 16.36
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
No i tory w Rogowie już zrobione. Jechałem w pierwsze święto samochodem, ale oczywiście przejazd jak był w tragicznym stanie, tak jest
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Tory są zrobione od Rogowa do Koszulek - tam pociąg już osiąga maksymalną prędkość. Ale przejazdu to chyba nie ruszali jeszcze...R-11 Kleszczowa pisze:No i tory w Rogowie już zrobione. Jechałem w pierwsze święto samochodem, ale oczywiście przejazd jak był w tragicznym stanie, tak jest
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej