Wyjazdy i zjazdy przez caĹe miasto... (d. Zjaaaaaaazd)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Tudzież Marynarską i Sasanki.Szczególnie 165 oraz kiedyś,jeszcze nie tak dawno-504.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
No raczej sztywniaków nie da się wykombinować na 407. Można by spróbować dać z Kleszczowej Neosie ale to zbyt długie zjazdy/wyjazdy. Wyglądać by mogły tak: Krańcowa- Kleszczowa- Al. Jerozolimskie- Al. Jana Pawła II- CH ARKADIA. Ale to chyba trochę głupie by było bo długie wyjazdy i zjazdy jako PT.
RELOBUS A38 ESTRADY
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Pewnie że tak, tylko pisanie o sztywniakach na 407, czyli sprawie nie do zrealizowanie przy obecnym rozlokowaniu taboru w zajezdniach jest totalną bzdurą8205 pisze:No raczej sztywniaków nie da się wykombinować na 407. Można by dać z Ostrobramskiej np. SU15 czy z Kleszczowej Neosie ale to zbyt długie zjazdy/wyjazdy. Ale chyba lepiej jest jechać w autobusie gdzie będzie więcej miejsca (Lionsy z ITSu) niż w takim gdzie będzie tłok (solówki z R13).
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
- Kontakt:
Moim zdaniem nie jest. Skoro ajenci dojeżdżają na krańce przez całe miasto, to czemu MZA ma mieć inne obowiązki?jacek pisze:Pewnie że tak, tylko pisanie o sztywniakach na 407, czyli sprawie nie do zrealizowanie przy obecnym rozlokowaniu taboru w zajezdniach jest totalną bzdurą
MZK Warszawa 1964-1994
Nie no można spojrzeć na to z innej strony. Np. R6 czy R13 dojeżdża też spory kawałek na Wilanowską aby zacząć pracę na 186 więc R11 do Arkadii też mogło by dojechać ale nie uważam żeby to było potrzebne. A co do taboru to każda zajezdnia powinna mieć i duży i mały i średni tabor (12-metrowe, 15-metrowe i 18-metrowe). Gdyby SU15 czy kilka Neoplanów zostało na R13 to dzisiaj by nie było problemu co dać na 407.
RELOBUS A38 ESTRADY
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Pewnie by był problem, bo gdyby to było faktycznie kilka wozów, to by były pewnie wysylane na bardziej potrzebne trasy , a nie na dodatki 407.8205 pisze:Gdyby SU15 czy kilka Neoplanów zostało na R13 to dzisiaj by nie było problemu co dać na 407.
Problemu by nie było gdyby nie było ujednolicenia taboru i likwidacji zajezdni.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
- Kontakt:
Jeżeli zmniejszenie magazynów części zamiennych daje większe oszczędności niż długie dojazdy, to ja jestem za ujednoliceniem. Ale nie wiem czy tak jest, bo nie znam się na ekonomii. Natomiast znaczne wydłużenie dojazdów nastąpiło po likwidacji zajezdni na Inflanckiej.jacek pisze:Tu się kłania znów ujednolicenie taboru w poszczególnych zakładach, które się sprawdza tak jak widać na załączonych obrazkach z życia dnia codziennego
MZK Warszawa 1964-1994
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Długie dojazdy są teraz,ale nie do końca sensowne np:stalowa na Wilanowska do linii 1862828 pisze: Jeżeli zmniejszenie magazynów części zamiennych daje większe oszczędności niż długie dojazdy, to ja jestem za ujednoliceniem.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Natomiast wyjazdy przez całe miasto ze względu na odpowiedni tabor wystepują głównie u ajentów.
[ Dodano: 2007-01-20, 18:31 ]
Głównie Redutowej.2828 pisze: Natomiast znaczne wydłużenie dojazdów nastąpiło po likwidacji zajezdni na Inflanckiej.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
- Kontakt:
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Dlategoż napisałem głównie.inflancka2828 pisze:Innych zakładów również. Spójrz na Stalową, Kleszczową... Pewnie niewielu użytkowników forum pamięta te zmiany.jacek pisze:Głównie Redutowej.
Nie wiem czy wielu pamieta te zmiany, ale gdyby nie likwidacje zajezdni ( w tym też R8,R12), to by też tylu ajentów mniejszych, lub wiekszych nie pojawilo się na naszych ulicach.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
- Lokalizacja: R-5 Inflancka
- Kontakt:
Ajenci mi nie przeszkadzają. Likwidacja R-8 i R-12 też. Ale jak zlikwidowali Inflancką, to w północnej części miasta nie ma żadnej zajezdni. Nie ma też zajezdni blisko centrum, a Inflancka zawsze wyjeżdżała na różne linie zastępcze, zatramwaje itp.jacek pisze:tylu ajentów mniejszych, lub wiekszych nie pojawilo się na naszych ulicach
MZK Warszawa 1964-1994