Wyjazdy i zjazdy przez całe miasto... (d. Zjaaaaaaazd)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 sie 2006, 8:26

a jakiś czas temu widzialem na zwirkach 139 zjazd do zajezdni

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 08 sie 2006, 10:52

djmc100 pisze:a jakiś czas temu widzialem na zwirkach 139 zjazd do zajezdni
no i co z tego #-o wszystkie brygady mobilisowe zjeżdzają na zakład tamtymi rejonami(107,139,163,164,165,166,179,319,725)...

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 08 sie 2006, 10:53

Tudzież Marynarską i Sasanki.Szczególnie 165 oraz kiedyś,jeszcze nie tak dawno-504.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 sty 2007, 17:50

Piotrek pisze:Najlepsze w takiej sytuacji byłyby sztywniaki
Z której zajezdni?

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 20 sty 2007, 18:03

No raczej sztywniaków nie da się wykombinować na 407. Można by spróbować dać z Kleszczowej Neosie ale to zbyt długie zjazdy/wyjazdy. Wyglądać by mogły tak: Krańcowa- Kleszczowa- Al. Jerozolimskie- Al. Jana Pawła II- CH ARKADIA. Ale to chyba trochę głupie by było bo długie wyjazdy i zjazdy jako PT.
RELOBUS A38 ESTRADY

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 sty 2007, 18:06

8205 pisze:No raczej sztywniaków nie da się wykombinować na 407. Można by dać z Ostrobramskiej np. SU15 czy z Kleszczowej Neosie ale to zbyt długie zjazdy/wyjazdy. Ale chyba lepiej jest jechać w autobusie gdzie będzie więcej miejsca (Lionsy z ITSu) niż w takim gdzie będzie tłok (solówki z R13).
Pewnie że tak, tylko pisanie o sztywniakach na 407, czyli sprawie nie do zrealizowanie przy obecnym rozlokowaniu taboru w zajezdniach jest totalną bzdurą ](*,)

inflancka2828
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
Lokalizacja: R-5 Inflancka
Kontakt:

Post autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 18:10

jacek pisze:Pewnie że tak, tylko pisanie o sztywniakach na 407, czyli sprawie nie do zrealizowanie przy obecnym rozlokowaniu taboru w zajezdniach jest totalną bzdurą
Moim zdaniem nie jest. Skoro ajenci dojeżdżają na krańce przez całe miasto, to czemu MZA ma mieć inne obowiązki?
MZK Warszawa 1964-1994

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 sty 2007, 18:14

2828 pisze:to czemu MZA ma mieć inne obowiązki?
Powinna mieć, a niestety nie ma?
Tu się kłania znów ujednolicenie taboru w poszczególnych zakładach, które się sprawdza tak jak widać na załączonych obrazkach z życia dnia codziennego :-k

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 20 sty 2007, 18:14

Nie no można spojrzeć na to z innej strony. Np. R6 czy R13 dojeżdża też spory kawałek na Wilanowską aby zacząć pracę na 186 więc R11 do Arkadii też mogło by dojechać ale nie uważam żeby to było potrzebne. A co do taboru to każda zajezdnia powinna mieć i duży i mały i średni tabor (12-metrowe, 15-metrowe i 18-metrowe). Gdyby SU15 czy kilka Neoplanów zostało na R13 to dzisiaj by nie było problemu co dać na 407.
RELOBUS A38 ESTRADY

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 sty 2007, 18:20

8205 pisze:Gdyby SU15 czy kilka Neoplanów zostało na R13 to dzisiaj by nie było problemu co dać na 407.
Pewnie by był problem, bo gdyby to było faktycznie kilka wozów, to by były pewnie wysylane na bardziej potrzebne trasy , a nie na dodatki 407.
Problemu by nie było gdyby nie było ujednolicenia taboru i likwidacji zajezdni.

inflancka2828
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
Lokalizacja: R-5 Inflancka
Kontakt:

Post autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 18:23

jacek pisze:Tu się kłania znów ujednolicenie taboru w poszczególnych zakładach, które się sprawdza tak jak widać na załączonych obrazkach z życia dnia codziennego
Jeżeli zmniejszenie magazynów części zamiennych daje większe oszczędności niż długie dojazdy, to ja jestem za ujednoliceniem. Ale nie wiem czy tak jest, bo nie znam się na ekonomii. Natomiast znaczne wydłużenie dojazdów nastąpiło po likwidacji zajezdni na Inflanckiej.
MZK Warszawa 1964-1994

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 sty 2007, 18:31

2828 pisze: Jeżeli zmniejszenie magazynów części zamiennych daje większe oszczędności niż długie dojazdy, to ja jestem za ujednoliceniem.
Długie dojazdy są teraz,ale nie do końca sensowne np:stalowa na Wilanowska do linii 186 ](*,) ,wyjazdy takie nie mają nic wspólnego z ujednoliceniem taboru.
Natomiast wyjazdy przez całe miasto ze względu na odpowiedni tabor wystepują głównie u ajentów.

[ Dodano: 2007-01-20, 18:31 ]
2828 pisze: Natomiast znaczne wydłużenie dojazdów nastąpiło po likwidacji zajezdni na Inflanckiej.
Głównie Redutowej.

inflancka2828
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
Lokalizacja: R-5 Inflancka
Kontakt:

Post autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 18:40

jacek pisze:Głównie Redutowej.
Innych zakładów również. Spójrz na Stalową, Kleszczową... Pewnie niewielu użytkowników forum pamięta te zmiany.
MZK Warszawa 1964-1994

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 20 sty 2007, 18:43

inflancka2828 pisze:
jacek pisze:Głównie Redutowej.
Innych zakładów również. Spójrz na Stalową, Kleszczową... Pewnie niewielu użytkowników forum pamięta te zmiany.
Dlategoż napisałem głównie.
Nie wiem czy wielu pamieta te zmiany, ale gdyby nie likwidacje zajezdni ( w tym też R8,R12), to by też tylu ajentów mniejszych, lub wiekszych nie pojawilo się na naszych ulicach.

inflancka2828
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2007, 17:55
Lokalizacja: R-5 Inflancka
Kontakt:

Post autor: inflancka2828 » 20 sty 2007, 18:56

jacek pisze:tylu ajentów mniejszych, lub wiekszych nie pojawilo się na naszych ulicach
Ajenci mi nie przeszkadzają. Likwidacja R-8 i R-12 też. Ale jak zlikwidowali Inflancką, to w północnej części miasta nie ma żadnej zajezdni. Nie ma też zajezdni blisko centrum, a Inflancka zawsze wyjeżdżała na różne linie zastępcze, zatramwaje itp.
MZK Warszawa 1964-1994

ODPOWIEDZ