Strona 6 z 203

: 07 sie 2006, 20:35
autor: Bastian
Ja dziś jechałem 440 (na 118) - strach jechać po prostu. Wnętrze jak z trzeciego świata. A kierowców to chyba na niego muszą dawać tylko przygłuchawych, bo normalnie słyszący może w połowie zmiany choroby nerwowej dostać od skrzypienia fotela... :/

: 07 sie 2006, 20:55
autor: Frencher
Ostatnio jeździł na 718 taki jeden MAN ze Stalowej – w silniku coś tak walił na przemian z odgłosami tarcia że siedząc na siedzeniach w sekcji A zaraz za przegubem ledwo słyszałem muzykę w słuchawkach – taki był łomot.
Kierowca sobie tak przejeździł beztrosko cały dzień, bo widziałem ten autobus jako rozkładowy zjazd z Marek po trasie do zajezdni późnym wieczorem. Ale już chyba silnik odmawiał posłuszeństwa to autobus jechał ze 30km\h.

A potem ktoś powie że MANy są złe bo nie wytrzymują tyle co Ikarusy
Przy takim gospodarowaniu taborem to nic się nie nadaje do użytkowania la MZA bo oni wszystko zniszczą.

Zresztą tak samo jest z Neoplanami – tak je wiele osób krytykuje, a identyczne autobusy w identycznym wieku jeżdżą po całej Polsce i wcale nie widać po nich tego wieku.
A te Neoplany z MZA dzięki takiej eksploatacji wyglądają jakby już miały ze 20 lat.

: 07 sie 2006, 23:41
autor: dzidek
po Szwajcarii tez jezdza stare Neoplany...

: 09 sie 2006, 14:24
autor: Proboszcz
W złym stanie technicznym są wozy 3330, 3335 i 5432.
3330 przy większych prędkościach "spada" ze skrzyni, włącza się czerwona kontrolka o awarii sterownia przyspieszenia i o braku oleju i trzeba sie zatrzymać, wyłączyć go, ponownie włączyć i dopiero wcisnąć bieg
W 3335 silnik przy dodaniu gazu pracuje tak jakby ciągle obroty przekraczały 2000. Mułowaty strasznie
W przedziale pasażerskim 5432 podczas jazdy wszystko skrzypi i trzeszczy, a wóz jest mułowaty (niedawno po CWS). Był to pierwszy autobus w którym naprawdę bałem się o swoje zdrowie

: 10 sie 2006, 1:53
autor: ZaciszaniN
Grzechem byłoby nie wspomnieć od #3381 i #5314. Ten pierwszy, bardzo awaryjny, po złamaniu się na Pl. Bankowym w trakcie wyjazdu na trasę kilka miesięcy temu, nie ma w zasadzie dnia bez ujawnienia się jakiejś usterki. Kilka dni temu po awarii na 509 zjeżdżał do zajezdni przez dwie godziny :shock: Drugi - muł niecodzienny, "wjeżdżając" na Most Poniatowskiego w mękach silnika osiąga "niewiarygodną" prędkość 40km/h. Na prostej drodze nie pojedzie więcej niż 50km/h :-s

: 10 sie 2006, 8:30
autor: mobil one
PoChamskie 4793 :arrow: nieodpowiednio działające wspomaganie układu kierownicznego (a właściwie jego brak) szczególnie przy wykonywaniu manewru skręcania.
:arrow: NIE działające wycieraczki
:arrow: schodzące powietrze z zaworków
:arrow: słabo domykająca się "trójka"(trzecie drzwi),właśnie z powodu uciekającego powietrza.
Ten i jemu podobne szroty fajansiarskie,przyszły na "WORONICZA" z "Chełmskiej".
Czy na "Chełmskiej' tak jak na "Inflanckiej",przed jej likwidacją kładziono na wszystko lachę? Czy kierowców i personel techniczny tamtej bazy,"walił" stan techniczny i przygotowanie do ruchu tych pojazdów? Odnoszę NIESTETY wrażenie-że TAK.

: 10 sie 2006, 12:08
autor: ZaciszaniN
mobil one pisze:[...]na "Chełmskiej' tak jak na "Inflanckiej",przed jej likwidacją kładziono na wszystko lachę [...] kierowców i personel techniczny tamtej bazy,"walił" stan techniczny i przygotowanie do ruchu tych pojazdów
Gdy się wytnie wyrazy "czy" oraz znaki zapytania - można uznać, że sam sobie odpowiedziałeś na własne pytanie =P~

: 10 sie 2006, 12:29
autor: mobil one
=D> O-) Widzę że nie tylko mnie razi stan poChamskich wozów.
Milo że się ze mną zgadzasz.

: 10 sie 2006, 13:34
autor: Santos
mobil one pisze:PoChamskie 4793 :arrow: nieodpowiednio działające wspomaganie układu kierownicznego (a właściwie jego brak) szczególnie przy wykonywaniu manewru skręcania.
:arrow: NIE działające wycieraczki
:arrow: schodzące powietrze z zaworków
:arrow: słabo domykająca się "trójka"(trzecie drzwi),właśnie z powodu uciekającego powietrza.
Ten i jemu podobne szroty fajansiarskie,przyszły na "WORONICZA" z "Chełmskiej".
Czy na "Chełmskiej' tak jak na "Inflanckiej",przed jej likwidacją kładziono na wszystko lachę? Czy kierowców i personel techniczny tamtej bazy,"walił" stan techniczny i przygotowanie do ruchu tych pojazdów? Odnoszę NIESTETY wrażenie-że TAK.
eee troche nieprawdy wkradło sie w wypowiedz kolegi co do poChełmskich gniotów na r7 [-X z tego co wiem dylizansy 4794,4797 i 4798 nie grzeszą złym stanem technicznym :dance:

: 10 sie 2006, 13:36
autor: mobil one
4793 wczoraj na 4/193- Byłem przy tym.Więc z łaski swojej ,nie neguj tego co piszę!

: 10 sie 2006, 13:38
autor: Santos
mobil one pisze:4793 wczoraj na 4/193- Bylem przy tym.Więc z laski swojej nie neguj tego co piszę!
nie neguje :D tylko napisałes ze podobne szroty przyszły z Chełmskiej :D Moze w większosci tak,ale jednak znajdzie sie kilka porządnych wozów z R9 na R7... :P

: 10 sie 2006, 13:40
autor: mobil one
Santos pisze:znajdzie sie kilka porządnych wozów z R9
Policzyć je można na palcach jednej ręki.I to nie na wszystkich palcach...

: 10 sie 2006, 13:41
autor: Santos
mobil one pisze:
Santos pisze:znajdzie sie kilka porządnych wozów z R9
Policzyć je można na palcach jednej ręki.I to nie na wszystkich palcach...
e tam :D raczej do tego policzenia i byłyby potrzebne palce i drugiej ręki :D

: 10 sie 2006, 13:44
autor: mobil one
"Polecam" Ci więc niektóre fajansowe-szrotowate solówki lewary.PoChamskie.Niektóre w gorszym stanie od legendarnego tu 411...

: 10 sie 2006, 13:48
autor: Santos
mobil one pisze:"Polecam" Ci więc niektóre fajansowe-szrotowate solówki lewary.PoChamskie.Niektóre w gorszym stanie od legendarnego tu 411...
no chyba nie masz na mysli 220 :D Porządna solówka zadbana przez właścicieli...