Solówki TW
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
To są wtyczki?Aleksander2634 pisze:041/13 zm. A: 06:39 - 08:29 ZET R-2
041/23 zm. A: 04:01 - 07:24 zm. B: 19:13 - 00:28 ZET R-3
042/23 zm. B: 19:24 - 23:27 ZET R-2
043/23 zm. B: 19:46 - 23:47 ZET R-2
044/28 zm. B: 18:58 - 00:16 ZET R-2
045/28 zm. B: 19:03 - 23:46 ZET R-2
041/46 zm. A: 06:39 - 09:19 ZET R-2
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wagonów na składy nie starczyło po wyprodukowaniu trójskładow na 26 tudzież zasileń na 25.MeWa pisze:te solówki na 13 i 46 genialne - po co to komu
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To 041/23 to zupełne kuriozum (delikatnie mówiąc). O 4:01 wyrusza toto z R-3 aby przez Pl. Narutowicza dostać się na Nowe Bemowo, stamtąd robi kółeczko na Czynszową i z powrotem aby o 6:31 założyć dechy zjazdowe i znowu przez Pl. Narutowicza o 7:24 zjechać na R-3. Naprawdę nie może tego realizować Wola, Żoliborz, nawet Praga? I wieczorem znowu podobna szopka ze zjazdem na R-3 ok. 0:30.Solaris U10 pisze:Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To prawda, ale sens to traci wówczas, gdy wagon cały dzień na zajezdni stoi nieużywany by wieczorem wyjechać na podmiankę.Solaris U10 pisze:Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Częstochowa coś takiego stosujeGlonojad pisze:To prawda, ale sens to traci wówczas, gdy wagon cały dzień na zajezdni stoi nieużywany by wieczorem wyjechać na podmiankę.Solaris U10 pisze:Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.
Zastanawiam się, czy te solówki w szczycie nie zrobią przypadkiem więcej szkód...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mają szansę na żywot Achillesa. TW się podobno trochę postawiły...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Oni mają tylko 2 wagony solo na nockę.MeWa pisze: Częstochowa coś takiego stosuje
Pewnie zrobią, bo to to niezależnie ile ma wagonów, i tak zajmuje całą długość blokady zwrotnicowej.MeWa pisze:Zastanawiam się, czy te solówki w szczycie nie zrobią przypadkiem więcej szkód...
A tak w ogóle, to niedałosię już podmieniać solówkami kończącymi pracę na 5 i 27?
[ Dodano: |13 Paź 2009|, 2009 23:25 ]
R-2 ma tylko 3 solówki. Czyli na jedną "podmianke" wyjeżdża skład??Aleksander2634 pisze: 042/23 zm. B: 19:24 - 23:27 ZET R-2
043/23 zm. B: 19:46 - 23:47 ZET R-2
044/28 zm. B: 18:58 - 00:16 ZET R-2
045/28 zm. B: 19:03 - 23:46 ZET R-2
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
To ciekawe. Mają tylko jeden wagon nie do pary, więc skąd im się nagle wzięły 4. Chyba że rozpięli znowu 1424. Jest jeszcze skład 1234+1233, który mozna rozpiąć od razu na 2 sola, ale jego rozpinanie na takie brygady to byłby chyba szczyt bezsensu.pawcio pisze:W planie ma zgłoszonych 4 sztuki. Póki co.piotram pisze:R-2 ma tylko 3 solówki.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej