Solówki TW

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 paź 2009, 18:52

Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 paź 2009, 19:01

MeWa pisał o 13 i 46...

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 12 paź 2009, 19:23

:oops: Poprawiłem na bardziej sensowny.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 13 paź 2009, 20:44

Aleksander2634 pisze:041/13 zm. A: 06:39 - 08:29 ZET R-2

041/23 zm. A: 04:01 - 07:24 zm. B: 19:13 - 00:28 ZET R-3
042/23 zm. B: 19:24 - 23:27 ZET R-2
043/23 zm. B: 19:46 - 23:47 ZET R-2

044/28 zm. B: 18:58 - 00:16 ZET R-2
045/28 zm. B: 19:03 - 23:46 ZET R-2

041/46 zm. A: 06:39 - 09:19 ZET R-2
To są wtyczki?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 paź 2009, 20:47

MeWa pisze:te solówki na 13 i 46 genialne - po co to komu ](*,)
Wagonów na składy nie starczyło po wyprodukowaniu trójskładow na 26 tudzież zasileń na 25.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 paź 2009, 21:09

Solaris U10 pisze:Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.
To 041/23 to zupełne kuriozum (delikatnie mówiąc). O 4:01 wyrusza toto z R-3 aby przez Pl. Narutowicza dostać się na Nowe Bemowo, stamtąd robi kółeczko na Czynszową i z powrotem aby o 6:31 założyć dechy zjazdowe i znowu przez Pl. Narutowicza o 7:24 zjechać na R-3. Naprawdę nie może tego realizować Wola, Żoliborz, nawet Praga? I wieczorem znowu podobna szopka ze zjazdem na R-3 ok. 0:30.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 paź 2009, 21:30

Solaris U10 pisze:Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.
To prawda, ale sens to traci wówczas, gdy wagon cały dzień na zajezdni stoi nieużywany by wieczorem wyjechać na podmiankę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 paź 2009, 22:06

Glonojad pisze:
Solaris U10 pisze:Również uważam, że oprócz br. 041 jest to sensowny pomysł. W nocy o północy nie trzeba wozić całego drugiego wagonu powietrza.
To prawda, ale sens to traci wówczas, gdy wagon cały dzień na zajezdni stoi nieużywany by wieczorem wyjechać na podmiankę.
Częstochowa coś takiego stosuje ;)

Zastanawiam się, czy te solówki w szczycie nie zrobią przypadkiem więcej szkód...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 paź 2009, 22:07

Mają szansę na żywot Achillesa. TW się podobno trochę postawiły...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 13 paź 2009, 23:18

MeWa pisze: Częstochowa coś takiego stosuje ;)
Oni mają tylko 2 wagony solo na nockę.
MeWa pisze:Zastanawiam się, czy te solówki w szczycie nie zrobią przypadkiem więcej szkód...
Pewnie zrobią, bo to to niezależnie ile ma wagonów, i tak zajmuje całą długość blokady zwrotnicowej.
A tak w ogóle, to niedałosię już podmieniać solówkami kończącymi pracę na 5 i 27?

[ Dodano: |13 Paź 2009|, 2009 23:25 ]
Aleksander2634 pisze: 042/23 zm. B: 19:24 - 23:27 ZET R-2
043/23 zm. B: 19:46 - 23:47 ZET R-2

044/28 zm. B: 18:58 - 00:16 ZET R-2
045/28 zm. B: 19:03 - 23:46 ZET R-2
R-2 ma tylko 3 solówki. Czyli na jedną "podmianke" wyjeżdża skład??
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 paź 2009, 23:14

piotram pisze:R-2 ma tylko 3 solówki.
W planie ma zgłoszonych 4 sztuki. Póki co.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 15 paź 2009, 20:35

pawcio pisze:
piotram pisze:R-2 ma tylko 3 solówki.
W planie ma zgłoszonych 4 sztuki. Póki co.
To ciekawe. Mają tylko jeden wagon nie do pary, więc skąd im się nagle wzięły 4. Chyba że rozpięli znowu 1424. Jest jeszcze skład 1234+1233, który mozna rozpiąć od razu na 2 sola, ale jego rozpinanie na takie brygady to byłby chyba szczyt bezsensu.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

ODPOWIEDZ