Wyobraź sobie, że nie tylko Jelonki zapełniają komunikację na Wolskiej, czego w swoim pędzie do tworzenia z 506 superekspresa mogłeś nie zauważyćR-11 Kleszczowa pisze:
Co do 46 - pięknie, szkoda tylko, że nie jedzie na Jelonki skąd ani tramwaje, ani tym bardziej autobusy (także 125) puste nie jadą [/color]
SieÄ tramwajowa - kilka pytaĹ
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Tego w Warszawie już nie odwrócimy, przyzwyczajeni jesteśmy do innego modelu. Teraz chodzi głównie o to, aby szyna powstawała. Tramwaje miały dobra/bardzo dobra częstotliwość, a pośpieszne obsługiwały relacje nie obsługiwane szyną. Wybacz, ale żaden warszawiak (mówię o mentalności) śpiesząc się na Rondzie ONZ nie wsiądzie w 10, ale w 506 w drodze do Ciepłowni.inż. Glonojad pisze: Chociaż ja osobiście wolałbym linie tramwajowe zatrzymujące się tam, gdzie trzeba (a nie "co krok") i uzupełnienie czarnymi "co krok" właśnie. Pamiętajmy, że podróż odbywa się nie przystanek-przystanek, lecz drzwi-drzwi i wprowadzanie linii przyspieszonych może, paradoksalnie, podróż wydłużyć.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Miło, ale prawdę mówiąc - ten model jest zupełnie inny niż TwójR-11 Kleszczowa pisze:[
Tutaj mogę się z Tobą zgodzić. Wreszcie
[ Dodano: 2007-09-11, 20:33 ]
Nie byłbym taki pewien. Rozkład, który wisi na stronie 10ki, jest w zasadzie pewien. Rozkład 506 to ryzyko - może dojedzie od 10 szybciej, a może nie.Colony pisze: Wybacz, ale żaden warszawiak (mówię o mentalności) śpiesząc się na Rondzie ONZ nie wsiądzie w 10, ale w 506 w drodze do Ciepłowni.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Colony pisze:Tego w Warszawie już nie odwrócimy, przyzwyczajeni jesteśmy do innego modelu. Teraz chodzi głównie o to, aby szyna powstawała. Tramwaje miały dobra/bardzo dobra częstotliwość, a pośpieszne obsługiwały relacje nie obsługiwane szyną. Wybacz, ale żaden warszawiak (mówię o mentalności) śpiesząc się na Rondzie ONZ nie wsiądzie w 10, ale w 506 w drodze do Ciepłowni.inż. Glonojad pisze: Chociaż ja osobiście wolałbym linie tramwajowe zatrzymujące się tam, gdzie trzeba (a nie "co krok") i uzupełnienie czarnymi "co krok" właśnie. Pamiętajmy, że podróż odbywa się nie przystanek-przystanek, lecz drzwi-drzwi i wprowadzanie linii przyspieszonych może, paradoksalnie, podróż wydłużyć.
Doskonale zdaje sobie z tego sprawę. 46 jako uzupełnienie na Jelonkach mogłoby po części być dobrym uzupełnieniem układu przepłnionych do granic możliwości autobusów i tramwajów w tym rejonie miasta.inż. Glonojad pisze:Wyobraź sobie, że nie tylko Jelonki zapełniają komunikację na Wolskiej, czego w swoim pędzie do tworzenia z 506 superekspresa mogłeś nie zauważyćR-11 Kleszczowa pisze:
Co do 46 - pięknie, szkoda tylko, że nie jedzie na Jelonki skąd ani tramwaje, ani tym bardziej autobusy (także 125) puste nie jadą [/color]
506 zapełniają Jelonki i Ciepłownia Wola (rozumiana jako ZP)...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7826
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z Kolegi oceną stanu zapełnienia tramwajów na osiedlu Jelonki nie do końca mogę się zgodzić. Bywa tłoczno, ale od tego terminu do "zapełnienia do granic możliwości" co nieco jeszcze brakuje.
Aczkolwiek przdłużenie na Górczewską połączone z wycięciem 27 i wzmocnieniem 26 do .../7,5 byłoby także opcją.
[ Dodano: 2007-09-11, 20:36 ]
Aczkolwiek przdłużenie na Górczewską połączone z wycięciem 27 i wzmocnieniem 26 do .../7,5 byłoby także opcją.
[ Dodano: 2007-09-11, 20:36 ]
Przepraszam, że uraziłem uczucia wybitnego wszechfachowca.R-9 Chełmska pisze:Jeżeli drogie dziecko polepszy to Twoje samopoczucie, to sobie klaszcz, jak radzi nasz jedyny słuszny wszechwiedzącyR-11 Kleszczowa pisze:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
O tym mówię.inż. Glonojad pisze:Z Kolegi oceną stanu zapełnienia tramwajów na osiedlu Jelonki nie do końca mogę się zgodzić. Bywa tłoczno, ale od tego terminu do "zapełnienia do granic możliwości" co nieco jeszcze brakuje.
Aczkolwiek przdłużenie na Górczewską połączone z wycięciem 27 i wzmocnieniem 26 do .../7,5 byłoby także opcją.
Co do zapełnienia to znam moc osób z Włoch, które ledwo (często z mizernym skutkiem) usiłują się rano dobić do tramwajów przy Ciepłowni...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
NIe wydaje mi się, by przy tramwaju z Wolskiej na Jelonki co 2,5 minuty było na Wolskim 27 potrzebne. Zwłaszcza, że cenne sloty Kercelaka bardziej przydadzą się 1ce czy 46 właśnie.Colony pisze:Znaczy skrócenie do Wolskiego, dobrze rozumiem?inż. Glonojad pisze:Aczkolwiek przdłużenie na Górczewską połączone z wycięciem 27
[ Dodano: 2007-09-11, 20:41 ]
Każdego? Zawsze? Czy może wystarczy 1 kurs przepuścić? To, że w krytycznym kwadransie szczytu porannego jest źle nie znaczy, że cały układ jest zły, a już na pewno nie, że wymaga to tworzenia nowej linii.R-11 Kleszczowa pisze: Co do zapełnienia to znam moc osób z Włoch, które ledwo (często z mizernym skutkiem) usiłują się rano dobić do tramwajów przy Ciepłowni...[/color]
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Obawiam się, że zabranie jeszcze jednego trama z Okopowej, bez perspektyw polepszenia pozostałych już teraz owocuje strasznym czekaniem, a to w końcu podstawa transportu tam. Podobnie z przepchanym 17 na Popiełuszki. Solówkowe 27 jednak dobrze spełnia swą rolę.inż. Glonojad pisze:NIe wydaje mi się, by przy tramwaju z Wolskiej na Jelonki co 2,5 minuty było na Wolskim 27 potrzebne. Zwłaszcza, że cenne sloty Kercelaka bardziej przydadzą się 1ce czy 46 właśnie.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To już lepiej, by to 27 jechało na Narutowicza zamiast 32.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Tak. Ale to wszystko z jednoczesnym skierowaniem 46 na OSG.inż. Glonojad pisze:To już lepiej, by to 27 jechało na Narutowicza zamiast 32.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O takim wariancie rozmawialiśmy. Chętniej bym zrobił jednak 26 co 3/5/7,5, tyle, że ta nieszczęsna nadpodaż na Grochowskiej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Koordynacja linii co 5/7,5 i co 10/15 uważam za bardzo, bardzo, bardzo nienajlepszy pomysł. Chyba, że byś chciał to 32 z częstotliwością obecnego 46 puścić...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.