Zakazy taborowe - 2006/2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Szczególnie wczoraj #2048 , a dzisiaj faktycznie "lepszy" #2070R-9 Chełmska pisze:Dlaczego więc nie można mieć optimum - SU18 - i ciepło i bez sprzeczności z zakazami taborowymi. Zresztą z przegubami nie jest chyba tak źle, jak ciągle coraz to lepsze lewary na 08/185 wychodzą, (...)Colony pisze:. Ludzie zresztą wolą ciepłą solarke od makabrycznie zimnych lewarów.
nic dodać , nic ująć.Proboszcz pisze:Tak, to jest naprawde bardzo śmieszne. Ja również wolę jechać starym, zimnym Ikarusem (w końcu po coś się ciepło ubieram) niż patrzeć jak ciepły, niezgodny z planem Solaris odjeżdża, a ja muszę czekać na następny...Santos pisze:pewnie,że wolą ciepłą solarkę,tylko z tym,że muszą poczekać kilka minut na następna
do czasu aż się gdzieś nie wyrobisz i ciekawe czy wtedy też będziesz tak uwielbać jazdy sztywniakamiColony pisze:Ech, wolę nowoczesne autobusy niż starę rzęchy. Ja się tam mieszczę zawsze, nawet jak jest bardzo tłoczno.
Mi na szczęście się to nie zdarzyło i zawsze, przede wszystkim w zimie wybieram jeśli mogę nowocześniejsze busy No chyba, że jest pieroński tłok, a zaraz za nim jedzie puściutki Ikdzidek pisze:do czasu aż się gdzieś nie wyrobisz i ciekawe czy wtedy też będziesz tak uwielbać jazdy sztywniakami
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
i właśnie o to nam chodzi.Piotrek pisze:Mi na szczęście się to nie zdarzyło i zawsze, przede wszystkim w zimie wybieram jeśli mogę nowocześniejsze busy No chyba, że jest pieroński tłok, a zaraz za nim jedzie puściutki Ikdzidek pisze:do czasu aż się gdzieś nie wyrobisz i ciekawe czy wtedy też będziesz tak uwielbać jazdy sztywniakami
cóż,koleżko niky nie powiedział,że będzie tak łatwo i cały czas na brygadach P będą jeździć przeguby z regułu życie jest trudne,więc i z czasem trzeba się przyzwyczaić do deskorolek a także do dłuższego czekania na nastepny autobus w chwili gdy nie dało się wejsc do autobusuProboszcz pisze:Tak, to jest naprawde bardzo śmieszne. Ja również wolę jechać starym, zimnym Ikarusem (w końcu po coś się ciepło ubieram) niż patrzeć jak ciepły, niezgodny z planem Solaris odjeżdża, a ja muszę czekać na następny...Santos pisze:pewnie,że wolą ciepłą solarkę,tylko z tym,że muszą poczekać kilka minut na następna
[ Dodano: 2007-01-09, 20:48 ]
może dasz sobie siana i nie będziesz pisał takich bzdur Jakby dyspozytor miał nadmiar przegubów,to on bi ci nawet na takie 108 dał przeguba Ale sytuacja jest jaka jest i nie nalezy z tego robić dużego dramatu.Pozatym trzeba się cieszyć z tego ze na brygady P Woronicza nie daje tak jak Redutowa gniotówColony pisze:Czyli problem dyspozytorów, którzy na R-7 wyjątkowo często świrują.
to niech sztywniaki wysyłają np. na dodatek 185 gdzie wg rozkładu ma jeździć przegub. Chyba lepiej jak sztywniak pojawi się na 185 a Ikarus zamiast na 185 pojawi się np. na 186 czy E2. No ale cóż to zależy jak dyspozytor wcześniej zaplanuje tak tabor wyjedzie.Santos pisze:cóż,koleżko niky nie powiedział,że będzie tak łatwo i cały czas na brygadach P będą jeździć przeguby z regułu życie jest trudne,więc i z czasem trzeba się przyzwyczaić do deskorolek a także do dłuższego czekania na nastepny autobus w chwili gdy nie dało się wejsc do autobusuProboszcz pisze:Tak, to jest naprawde bardzo śmieszne. Ja również wolę jechać starym, zimnym Ikarusem (w końcu po coś się ciepło ubieram) niż patrzeć jak ciepły, niezgodny z planem Solaris odjeżdża, a ja muszę czekać na następny...
co ty piszesz? Przecież wiesz dobrze, że nawet gdyby dyspozytor miał nadmiar przegubów i wg. własnego uznania wysłał przeguba na 108 mimo, że na zajezdni miałby któtsze wozy to on ponosiłby odpowiedzialność za straty paliwa zajezdni.Santos pisze:Jakby dyspozytor miał nadmiar przegubów,to on bi ci nawet na takie 108 dał przeguba
no właśnie problem jest i to spory bo jeśli np. na 185 wyjeżdżają Ikarusy a na zapchane 186 czy 189 sztywniak to coś nie jest tak jak być powinno.Santos pisze:Ale sytuacja jest jaka jest i nie nalezy z tego robić dużego dramatu.
to tak napisałem z przekąsemdzidek pisze:co ty piszesz? Przecież wiesz dobrze, że nawet gdyby dyspozytor miał nadmiar przegubów i wg. własnego uznania wysłał przeguba na 108 mimo, że na zajezdni miałby któtsze wozy to on ponosiłby odpowiedzialność za straty paliwa zajezdni.
no właśnie,to też ma duży udział w obsłudze taborowejdzidek pisze:No ale cóż to zależy jak dyspozytor wcześniej zaplanuje tak tabor wyjedzie.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Oczywiście, pytanie co robi przegub na 505 gdy ludzie nie mieszczą się do 710? Co robi sztywniak na 165 gdy ludzie wariują w solówce na 503.Santos pisze:może dasz sobie siana i nie będziesz pisał takich bzdur Jakby dyspozytor miał nadmiar przegubów,to on bi ci nawet na takie 108 dał przeguba
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
a wiesz kolego co to są podmiany zachodzące sukcesywnie(w razie awarii/wypadku) w ciągu dnia...zdaję sobie sprawę,że o tym nie pomyślałesColony pisze:Oczywiście, pytanie co robi przegub na 505 gdy ludzie nie mieszczą się do 710? Co robi sztywniak na 165 gdy ludzie wariują w solówce na 503.Santos pisze:może dasz sobie siana i nie będziesz pisał takich bzdur Jakby dyspozytor miał nadmiar przegubów,to on bi ci nawet na takie 108 dał przeguba
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Przeguba na 505 widuję regularnie. A co do podmian to dziękuję za dobre chęci, ale wiem co to są owe i z czego wynikają.Santos pisze: a wiesz kolego co to są podmiany zachodzące sukcesywnie(w razie awarii/wypadku) w ciągu dnia...zdaję sobie sprawę,że o tym nie pomyślałes
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)