Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

ITS A 218
Posty: 3193
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 03 cze 2007, 12:52

Dzisiaj widziałem kilka wozów na N01 przy Żwirki i Wigury w stronę Wilanowa i frekwencja była dobra. Dużo miejsc było zajętych w pojeździe więc linia się rozkręca już. Z tego co tu czytam to spodziewałem się że wóz będzie pusty a zobaczyłem że sporo osób jeździ jednak N01 (przynajmniej na odcinku Hynka- Marynarska)
MZA R-4 "STALOWA"

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 03 cze 2007, 14:11

dzidek pisze:
Andrzej pisze: ale to był piątek. razem z sobotą - nocne z wiadomych względów łapią wtedy największe opóźnienia. przez pozostałych 5 dni w tygodniu może być ok.. zresztą zobaczy się po pewnym czasie.
Tylko, że N75 łapie zbyt duże opóźnienia! Około 10 min. na starcie z pętli Błota to za dużo a nie ma gdzie tego odrobić jak na trasie jest pełno przystanków gdzie kierowca musi przejechać w ciągu jednej minuty dwa przystanki.
N75 wczoraj druga część nocy, Przystanek Rozbrat > Centrum, Solaris U15 przyjazd 5 min przed czasem.

Zastanawiam sie nad postrefowaniem wszyskich linii w nocy.

[ Dodano: 2007-06-03, 14:13 ]
ITS A 218 pisze:Dzisiaj widziałem kilka wozów na N01 przy Żwirki i Wigury w stronę Wilanowa i frekwencja była dobra. Dużo miejsc było zajętych w pojeździe więc linia się rozkręca już. Z tego co tu czytam to spodziewałem się że wóz będzie pusty a zobaczyłem że sporo osób jeździ jednak N01 (przynajmniej na odcinku Hynka- Marynarska)
z moich obserwacji frekwencji na Dw. Centralnym wynika, że obwodami MUSI jeździc masa ludzi. Bo niby gdzie ci ludzie poginęli? Na Bródno, a nawet na Gocław wozy wyjeżdżają puste :shock:

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 03 cze 2007, 14:31

No dobra.

Wstępny pogląd na problemy wystepujące na liniach podstawowych mamy.
Pierwszy weekend za nami, teraz może byc tylko lepiej, niemniej parę niedociągnięć wymaga dopieszczenia. Poobserwujemy sobie najwazniejsze sprawy przez najbliższe dwa tygodnie i pewnie za miesiąc będą pierwsze korekty rozkladów.

Bardzo Was teraz proszę (w ramach nudzenia), o zebranie informacji na temat pracy obwodów, funkcjonalności przesiadek tempa jazdy jak i miejsc (np. sygnalizacja świetlna) gdzie występuja problemy.

Obchodzą mnie w szczegolności:
:arrow: N02 na Żeraniu obukierunkowo
:arrow: oraz miejsca strat czasu na N01 w kierunku Ursynowa

Wypisujcie mądrzejsze, czy głupsze, ale rzetelne obserwacje. Z dokładna informacją o ktorej godzinie jechaliście, oraz co zaobserwowaliście.

Krzysiek_S
Posty: 5143
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 03 cze 2007, 14:48

Co do N72 to kurs 22:56 na przystanku Lucerny[ w stronę Centralnego] 0 osób, przy czym zjazdowe 142 miało prawie wszystkie miejsca zajęte, może kwestia przyzwyczajenia :-k . Po za tym w czwartek owe N72 było spóźnione około 12 minut z Aleksandrowa , w tym kursie , a w piątek tylko 2 minuty. Kurs o 23:56 był bardziej punktualnieszy , ale z podobną frekwencją.Kurs z Centralnego o 0:14 ładnie wykorzystywany, wszystkie miejsca zajęte kilka osób stało, nawet w piątek. Więc jakie wnioski:
Może nie warto puszczać te dwa kursy N72 z Aleksandrowa, tylko od zajezdni po trasie do Centralnego. Za to uruchomić kurs o 4:56 [Lucerny] jako zjazdowy do zajedni Ostrobramska , z Aleksandrowa. Idealnie by było go nie co opóźnić, aby nastąpiło skoordynowanie z 142/702. Po za tym czas przejazdu jest nie co krótki.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 03 cze 2007, 15:15

Dot. 611 Dw. Centr. - Iwicka: Potwierdzam. Tam ciężko było się wyrobić. Za dużo świateł, zawsze któreś złapało, do tego tłok...

[ Dodano: 2007-06-03, 15:33 ]
dzidek pisze:Gdyby tak N35 i N85 na przystanek Ryżowa w kierunku Centralnego przyjeżdżały chociaż 2 min wcześniej to możliwa stałaby się przesiadka w N01 w kierunku Ursynowa.
Dokładnie. Poza tym nie jest możliwa przesiadka z N38/88 :arrow: Okęcia na N01 :arrow: Wilanowa. N38/88 jest tam 7 minut po N01. A takie opóźnienie jak na razie na N01 nie są spotykane... Przesiadka w tamtym miejscu umożliwiłaby szybki dojazd z Centralnego na Ursynów (a co za tym idzie kolejny punkt przesiadkowy) i Wilanów.

[ Dodano: 2007-06-03, 15:34 ]
ITS A 218 pisze:Z tego co tu czytam to spodziewałem się że wóz będzie pusty a zobaczyłem że sporo osób jeździ jednak N01 (przynajmniej na odcinku Hynka- Marynarska)
Oby tak było! W końcu linia powstała po to, by mieć dobra frekwencje O-) :!:

[ Dodano: 2007-06-03, 15:36 ]
Szamot pisze:Zastanawiam sie nad postrefowaniem wszyskich linii w nocy.
To jest chyba niegłupi pomysł. Jeśli masz doświadczenie/ wiedzę na temat frekwencji w poszczególnych częściach nocy, można to zrobić.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5445
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 03 cze 2007, 16:40

A dlaczego N81 nie ma przystanku Andrutowa w stronę centrum :-s :?:

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 03 cze 2007, 19:23

Czy jest ktoś z was zorientowany jak wygląda zawrotka linii N01 na krańcu Zajezdnia Żoliborz? O ile linie N44 i N46 mają przyjazd na przystanki 01 i 02 to odjazd mają z przystanku 05 czyli zawracają na zajezdni tramwajowej. Natomiast N01 przyjazd ma na przystanek 01 a odjazd w nowy półkurs z przystanku 02. Przy takim układzie przystanków nie da się zawrócić na zajezdni , chyba że na wstecznym.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 03 cze 2007, 21:41

Moja obserwacja z piątku (noc 1 na 2) ale wczesniej nie miałem jak napisac

Przychodzę tuż przed 24 na przystanek na Emilii Plater i zajezdza N85, po czym zaraz odejzdza - okazało sie ze spoznił sie prawie 15 min - dziwne w sumie bo to jego 1 kurs

Przejazd do Ursusa duzo szybszy oczywiscie niz 605 :)). W sumie jakies 19 min mimo ze rozkłądowo 23 ale mimo ze piatek bus był w sumie pusty i mało przystanków zaliczał.

I ten rewelacyjny czas mimo pewnego zdarzenia. A mianowicie kierowca chyba nie wiedział o robotach na Popularnej bo skrecił w nią a potem na wysokosci wyjazdu z Castoramy zawracał...

No i chyba ze dwa razy pojechał juz na czerwonym ....
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 03 cze 2007, 23:09

levar pisze:Przesiadka w tamtym miejscu umożliwiłaby szybki dojazd z Centralnego na Ursynów (a co za tym idzie kolejny punkt przesiadkowy) i Wilanów.
Przecież z Centralnego na Ursynów masz dwie bezpośrednie linie, nie licząc jeszcze nocnego metra. Po co tam jechać przez Okęcie??? :shock:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

dzidek
Posty: 7768
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 03 cze 2007, 23:15

Na przystanku Hynka to puknt przesiadkowy w kierunku Bemowa jest bardziej istotni niż w kierunku Ursynowa. Ale z przesiadką z nocnego z Ursusa w N01 w str Ursynowa mógłby ZTM coś zrobić.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 cze 2007, 0:36

Bastian pisze:
levar pisze:Przesiadka w tamtym miejscu umożliwiłaby szybki dojazd z Centralnego na Ursynów (a co za tym idzie kolejny punkt przesiadkowy) i Wilanów.
Przecież z Centralnego na Ursynów masz dwie bezpośrednie linie, nie licząc jeszcze nocnego metra. Po co tam jechać przez Okęcie??? :shock:
Z Ursynowem to może masz rację (choć nie wiem, czy metodą N38/88 + N01 nie byłoby trochę szybciej), ale al. Wilanowskiej ta przesiadka by się przydała. A IMHO nie jest to trudne.

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 04 cze 2007, 0:40

levar pisze:Dokładnie. Poza tym nie jest możliwa przesiadka z N38/88 :arrow: Okęcia na N01 :arrow:
ale kto jeździ do Wilanowa N38+ N01|????????????????????

[ Dodano: 2007-06-04, 00:42 ]
Sadek pisze:Czy jest ktoś z was zorientowany jak wygląda zawrotka linii N01 na krańcu Zajezdnia Żoliborz? O ile linie N44 i N46 mają przyjazd na przystanki 01 i 02 to odjazd mają z przystanku 05 czyli zawracają na zajezdni tramwajowej. Natomiast N01 przyjazd ma na przystanek 01 a odjazd w nowy półkurs z przystanku 02. Przy takim układzie przystanków nie da się zawrócić na zajezdni , chyba że na wstecznym.
A ochroniarze nei wpuszczali N01 bo oni wpuszcząja tylko 604- ręce opadają.
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 cze 2007, 0:43

Gacek pisze:ale kto jeździ do Wilanowa N38+ N01????????????????????
Po pierwsze to była tylko moja propozycja teoretycznej przesiadki, a po drugie zauważ, że al. Wilanowska (tysiące mieszkań, w przeciwieństwie do "traktu 189", czyli Hynka-Sasanki-Marynarska) nie ma żadnego innego nocnika.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8639
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 04 cze 2007, 0:48

Gacek pisze:A ochroniarze nie wpuszczali N01 bo oni wpuszcząja tylko 604 - ręce opadają.
:arrow: Jak to nie wpuszczali? To jak autobusy zawracały? Cofały przed bramą? :shock:

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 cze 2007, 0:55

Ci ochroniarze są dzicy jacyś... ](*,) Nasłuchałem się o nich legend. Wpuszczają 604, zamykają bramę, jakby zaraz miało się zlecieć stado wilków i ich zjeść niczym Czerwonego Kapturka, a potem jeszcze ukraść autobus. O tym, żeby z kierowcą wjechała osoba obca nie ma mowy, choć raz i tak mi się udało, bo kierowca ściemnił, że mnie szkoli :D .

ODPOWIEDZ