Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Dzisiaj widziałem kilka wozów na N01 przy Żwirki i Wigury w stronę Wilanowa i frekwencja była dobra. Dużo miejsc było zajętych w pojeździe więc linia się rozkręca już. Z tego co tu czytam to spodziewałem się że wóz będzie pusty a zobaczyłem że sporo osób jeździ jednak N01 (przynajmniej na odcinku Hynka- Marynarska)
MZA R-4 "STALOWA"
N75 wczoraj druga część nocy, Przystanek Rozbrat > Centrum, Solaris U15 przyjazd 5 min przed czasem.dzidek pisze:Tylko, że N75 łapie zbyt duże opóźnienia! Około 10 min. na starcie z pętli Błota to za dużo a nie ma gdzie tego odrobić jak na trasie jest pełno przystanków gdzie kierowca musi przejechać w ciągu jednej minuty dwa przystanki.Andrzej pisze: ale to był piątek. razem z sobotą - nocne z wiadomych względów łapią wtedy największe opóźnienia. przez pozostałych 5 dni w tygodniu może być ok.. zresztą zobaczy się po pewnym czasie.
Zastanawiam sie nad postrefowaniem wszyskich linii w nocy.
[ Dodano: 2007-06-03, 14:13 ]
z moich obserwacji frekwencji na Dw. Centralnym wynika, że obwodami MUSI jeździc masa ludzi. Bo niby gdzie ci ludzie poginęli? Na Bródno, a nawet na Gocław wozy wyjeżdżają pusteITS A 218 pisze:Dzisiaj widziałem kilka wozów na N01 przy Żwirki i Wigury w stronę Wilanowa i frekwencja była dobra. Dużo miejsc było zajętych w pojeździe więc linia się rozkręca już. Z tego co tu czytam to spodziewałem się że wóz będzie pusty a zobaczyłem że sporo osób jeździ jednak N01 (przynajmniej na odcinku Hynka- Marynarska)

No dobra.
Wstępny pogląd na problemy wystepujące na liniach podstawowych mamy.
Pierwszy weekend za nami, teraz może byc tylko lepiej, niemniej parę niedociągnięć wymaga dopieszczenia. Poobserwujemy sobie najwazniejsze sprawy przez najbliższe dwa tygodnie i pewnie za miesiąc będą pierwsze korekty rozkladów.
Bardzo Was teraz proszę (w ramach nudzenia), o zebranie informacji na temat pracy obwodów, funkcjonalności przesiadek tempa jazdy jak i miejsc (np. sygnalizacja świetlna) gdzie występuja problemy.
Obchodzą mnie w szczegolności:
N02 na Żeraniu obukierunkowo
oraz miejsca strat czasu na N01 w kierunku Ursynowa
Wypisujcie mądrzejsze, czy głupsze, ale rzetelne obserwacje. Z dokładna informacją o ktorej godzinie jechaliście, oraz co zaobserwowaliście.
Wstępny pogląd na problemy wystepujące na liniach podstawowych mamy.
Pierwszy weekend za nami, teraz może byc tylko lepiej, niemniej parę niedociągnięć wymaga dopieszczenia. Poobserwujemy sobie najwazniejsze sprawy przez najbliższe dwa tygodnie i pewnie za miesiąc będą pierwsze korekty rozkladów.
Bardzo Was teraz proszę (w ramach nudzenia), o zebranie informacji na temat pracy obwodów, funkcjonalności przesiadek tempa jazdy jak i miejsc (np. sygnalizacja świetlna) gdzie występuja problemy.
Obchodzą mnie w szczegolności:


Wypisujcie mądrzejsze, czy głupsze, ale rzetelne obserwacje. Z dokładna informacją o ktorej godzinie jechaliście, oraz co zaobserwowaliście.
-
- Posty: 5143
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Co do N72 to kurs 22:56 na przystanku Lucerny[ w stronę Centralnego] 0 osób, przy czym zjazdowe 142 miało prawie wszystkie miejsca zajęte, może kwestia przyzwyczajenia
. Po za tym w czwartek owe N72 było spóźnione około 12 minut z Aleksandrowa , w tym kursie , a w piątek tylko 2 minuty. Kurs o 23:56 był bardziej punktualnieszy , ale z podobną frekwencją.Kurs z Centralnego o 0:14 ładnie wykorzystywany, wszystkie miejsca zajęte kilka osób stało, nawet w piątek. Więc jakie wnioski:
Może nie warto puszczać te dwa kursy N72 z Aleksandrowa, tylko od zajezdni po trasie do Centralnego. Za to uruchomić kurs o 4:56 [Lucerny] jako zjazdowy do zajedni Ostrobramska , z Aleksandrowa. Idealnie by było go nie co opóźnić, aby nastąpiło skoordynowanie z 142/702. Po za tym czas przejazdu jest nie co krótki.

Może nie warto puszczać te dwa kursy N72 z Aleksandrowa, tylko od zajezdni po trasie do Centralnego. Za to uruchomić kurs o 4:56 [Lucerny] jako zjazdowy do zajedni Ostrobramska , z Aleksandrowa. Idealnie by było go nie co opóźnić, aby nastąpiło skoordynowanie z 142/702. Po za tym czas przejazdu jest nie co krótki.
Dot. 611 Dw. Centr. - Iwicka: Potwierdzam. Tam ciężko było się wyrobić. Za dużo świateł, zawsze któreś złapało, do tego tłok...
[ Dodano: 2007-06-03, 15:33 ]
Okęcia na N01
Wilanowa. N38/88 jest tam 7 minut po N01. A takie opóźnienie jak na razie na N01 nie są spotykane... Przesiadka w tamtym miejscu umożliwiłaby szybki dojazd z Centralnego na Ursynów (a co za tym idzie kolejny punkt przesiadkowy) i Wilanów.
[ Dodano: 2007-06-03, 15:34 ]
[ Dodano: 2007-06-03, 15:36 ]
[ Dodano: 2007-06-03, 15:33 ]
Dokładnie. Poza tym nie jest możliwa przesiadka z N38/88dzidek pisze:Gdyby tak N35 i N85 na przystanek Ryżowa w kierunku Centralnego przyjeżdżały chociaż 2 min wcześniej to możliwa stałaby się przesiadka w N01 w kierunku Ursynowa.


[ Dodano: 2007-06-03, 15:34 ]
Oby tak było! W końcu linia powstała po to, by mieć dobra frekwencjeITS A 218 pisze:Z tego co tu czytam to spodziewałem się że wóz będzie pusty a zobaczyłem że sporo osób jeździ jednak N01 (przynajmniej na odcinku Hynka- Marynarska)


[ Dodano: 2007-06-03, 15:36 ]
To jest chyba niegłupi pomysł. Jeśli masz doświadczenie/ wiedzę na temat frekwencji w poszczególnych częściach nocy, można to zrobić.Szamot pisze:Zastanawiam sie nad postrefowaniem wszyskich linii w nocy.
Czy jest ktoś z was zorientowany jak wygląda zawrotka linii N01 na krańcu Zajezdnia Żoliborz? O ile linie N44 i N46 mają przyjazd na przystanki 01 i 02 to odjazd mają z przystanku 05 czyli zawracają na zajezdni tramwajowej. Natomiast N01 przyjazd ma na przystanek 01 a odjazd w nowy półkurs z przystanku 02. Przy takim układzie przystanków nie da się zawrócić na zajezdni , chyba że na wstecznym.
Moja obserwacja z piątku (noc 1 na 2) ale wczesniej nie miałem jak napisac
Przychodzę tuż przed 24 na przystanek na Emilii Plater i zajezdza N85, po czym zaraz odejzdza - okazało sie ze spoznił sie prawie 15 min - dziwne w sumie bo to jego 1 kurs
Przejazd do Ursusa duzo szybszy oczywiscie niz 605
). W sumie jakies 19 min mimo ze rozkłądowo 23 ale mimo ze piatek bus był w sumie pusty i mało przystanków zaliczał.
I ten rewelacyjny czas mimo pewnego zdarzenia. A mianowicie kierowca chyba nie wiedział o robotach na Popularnej bo skrecił w nią a potem na wysokosci wyjazdu z Castoramy zawracał...
No i chyba ze dwa razy pojechał juz na czerwonym ....
Przychodzę tuż przed 24 na przystanek na Emilii Plater i zajezdza N85, po czym zaraz odejzdza - okazało sie ze spoznił sie prawie 15 min - dziwne w sumie bo to jego 1 kurs
Przejazd do Ursusa duzo szybszy oczywiscie niz 605

I ten rewelacyjny czas mimo pewnego zdarzenia. A mianowicie kierowca chyba nie wiedział o robotach na Popularnej bo skrecił w nią a potem na wysokosci wyjazdu z Castoramy zawracał...
No i chyba ze dwa razy pojechał juz na czerwonym ....
PURA VIDA!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36963
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przecież z Centralnego na Ursynów masz dwie bezpośrednie linie, nie licząc jeszcze nocnego metra. Po co tam jechać przez Okęcie???levar pisze:Przesiadka w tamtym miejscu umożliwiłaby szybki dojazd z Centralnego na Ursynów (a co za tym idzie kolejny punkt przesiadkowy) i Wilanów.

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Z Ursynowem to może masz rację (choć nie wiem, czy metodą N38/88 + N01 nie byłoby trochę szybciej), ale al. Wilanowskiej ta przesiadka by się przydała. A IMHO nie jest to trudne.Bastian pisze:Przecież z Centralnego na Ursynów masz dwie bezpośrednie linie, nie licząc jeszcze nocnego metra. Po co tam jechać przez Okęcie???levar pisze:Przesiadka w tamtym miejscu umożliwiłaby szybki dojazd z Centralnego na Ursynów (a co za tym idzie kolejny punkt przesiadkowy) i Wilanów.
-
- Posty: 1460
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
- Kontakt:
ale kto jeździ do Wilanowa N38+ N01|????????????????????levar pisze:Dokładnie. Poza tym nie jest możliwa przesiadka z N38/88Okęcia na N01
[ Dodano: 2007-06-04, 00:42 ]
A ochroniarze nei wpuszczali N01 bo oni wpuszcząja tylko 604- ręce opadają.Sadek pisze:Czy jest ktoś z was zorientowany jak wygląda zawrotka linii N01 na krańcu Zajezdnia Żoliborz? O ile linie N44 i N46 mają przyjazd na przystanki 01 i 02 to odjazd mają z przystanku 05 czyli zawracają na zajezdni tramwajowej. Natomiast N01 przyjazd ma na przystanek 01 a odjazd w nowy półkurs z przystanku 02. Przy takim układzie przystanków nie da się zawrócić na zajezdni , chyba że na wstecznym.
Całuję Was w Wasze małe serduszka.
Ci ochroniarze są dzicy jacyś...
Nasłuchałem się o nich legend. Wpuszczają 604, zamykają bramę, jakby zaraz miało się zlecieć stado wilków i ich zjeść niczym Czerwonego Kapturka, a potem jeszcze ukraść autobus. O tym, żeby z kierowcą wjechała osoba obca nie ma mowy, choć raz i tak mi się udało, bo kierowca ściemnił, że mnie szkoli
.
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
