KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 gru 2007, 20:57

Tacy wszyscy pewni wywalenia 195... A ja tam widzę analogię do południowego 174 które ma się całkiem dobrze :P.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 gru 2007, 18:18

Temat oczyszczono i otwarto. Przypomniam, że projekty mają być opatrzone uzasadnieniami (możliwie rozsądnymi i pełnymi), a nie opisem, że skracamy linię X, a w jej miejsce wysyłamy linię Y.
TGM pisze:Tacy wszyscy pewni wywalenia 195... A ja tam widzę analogię do południowego 174 które ma się całkiem dobrze :P .
Na Kasprowicza jest 156. Jej chyba nikt wywalać nie chce.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 13 gru 2007, 18:36

pawcio pisze:Temat oczyszczono i otwarto. Przypomniam, że projekty mają być opatrzone uzasadnieniami (możliwie rozsądnymi i pełnymi), a nie opisem, że skracamy linię X, a w jej miejsce wysyłamy linię Y.
spoko a więc projekt napoisze w sobote;p

Adam West
Posty: 11
Rejestracja: 10 paź 2007, 19:32
Lokalizacja: Bielany

Post autor: Adam West » 13 gru 2007, 22:25

195 pisze:no bo z mojej obserwacji to te 158 (tak mi się wydaje) powoli traci pasażerów, tak jak 195 czy 116 :neutral: i dlatego więc taki mój pomyśł żeby połączyć 127 z 158 ;-)
Gdzie ci 116 traci pasażerów? Jakoś nie zauważyłem, a jeżdżę praktycznie codziennie.

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 14 gru 2007, 6:48

Adam West pisze:Gdzie ci 116 traci pasażerów? Jakoś nie zauważyłem, a jeżdżę praktycznie codziennie.
popołudniu troche traci tak jak 195 na odc.Dolna-Nowy Świat

[ Dodano: 2007-12-14, 18:24 ]
o to projekt w/w tematu:
114 :arrow: kasacja
170 :arrow: ELSNERÓW-...- Sokratesa- Kasprowicza- HUTA (częst:15/20/20)
400 :arrow: BRÓDNO PODGRODZIE-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-Rondo Radosława-Powązkowska-Gen.Maczka-Rudnickiego-Kochanowskiego-Conrada-Wólczyńska-Opłotek-Palisadowa-Wóycickiego-CM.PÓŁNOCNY.BR.GŁ (częst:-/-/20)
520 :arrow: MARYSIN-...-Al.Jerozolimskie-DW.CENTRALNY (częst:12/16/20)
524 :arrow: CHOMICZÓWKA-Conrada-Wólczyńska-Reymonta-Broniewskiego-Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Wybrzeże Gdyńskie-Most Grota Roweckiego-Toruńska-Wysockiego-Bartnicza-Wyszogrodzka-Chodecka-BRÓDNO PODGRODZIE
(częst:12/15/20)
a więc tak:
Linia 114 po otwarciu metra będzie zbędna, ponieważ ludzie gdy dojechać będą chcieli do Pl.Wilsona (bo najczęściej jeżdżą) pojadą na 100% metrem bo szybciej, pozostaje więc relacja między Bródnem a Pl.Wilsona, a więc zostanie ona zastąpiona przez linię 524 która zastąpi również linię 520 na relacji Chomiczówka-Pl.Wilsona. Będzie rzecz jasna jechała szybciej niż zwykłe 114. Aby linia 520 nie pokrywała się z metrem w 100% zostanie skrócona do DW.Centralnego i zastąpiona przez 524 na Bielanach.
Pozostaje 170 i 400, a więc:
Mieszkańcy Chomiczówki z pewnością będą chcieli szybkiego dojazdu do metra, a 106 i 121 nie wystarczy więc dołączyłaby by linia 170 która by wspomagała głównie 106 na odc.HUTA - CHOMICZÓWKA. Linia 400 (jeżdżąca tylko w święta i soboty+skoordynowany rozkład z 500) połączy 4 cmentarze i zastąpi równierz 170 na Cm.Północnym.

[ Dodano: 2007-12-14, 18:37 ]
co wy na to?? 8-(

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 gru 2007, 22:05

zabrakło projektu dowozówek lokalnych do metra na Bielanach... No i zastanowienia się, czy Żeromskiego nie wzmocnić, jak wylecą podmiejskie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2007, 22:37

Jeżeli wylecą. Dla 708 i 726 może być spory opór z racji socjalnego charakteru linii.
Co do projektu: Wygląda co najmniej interesująco. Oczywiście pozostaje kwestia doboru częstotliwości i rozliczenia brygad. A najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się ta 400.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 14 gru 2007, 23:13

195 pisze:
Adam West pisze:Gdzie ci 116 traci pasażerów? Jakoś nie zauważyłem, a jeżdżę praktycznie codziennie.
popołudniu troche traci tak jak 195 na odc.Dolna-Nowy Świat

[ Dodano: 2007-12-14, 18:24 ]
o to projekt w/w tematu:
114 :arrow: kasacja
170 :arrow: ELSNERÓW-...- Sokratesa- Kasprowicza- HUTA
400 :arrow: BRÓDNO PODGRODZIE-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-Rondo Radosława-Powązkowska-Gen.Maczka-Rudnickiego-Kochanowskiego-Conrada-Wólczyńska-Opłotek-Palisadowa-Wóycickiego-CM.PÓŁNOCNY.BR.GŁ
520 :arrow: MARYSIN-...-Al.Jerozolimskie-DW.CENTRALNY
524 :arrow: CHOMICZÓWKA-Conrada-Wólczyńska-Reymonta-Broniewskiego-Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Wybrzeże Gdyńskie-Most Grota Roweckiego-Toruńska-Wysockiego-Bartnicza-Wyszogrodzka-Chodecka-BRÓDNO PODGRODZIE
a więc tak:
Linia 114 po otwarciu metra będzie zbędna, ponieważ ludzie gdy dojechać będą chcieli do Pl.Wilsona (bo najczęściej jeżdżą) pojadą na 100% metrem bo szybciej, pozostaje więc relacja między Bródnem a Pl.Wilsona, a więc zostanie ona zastąpiona przez linię 524 która zastąpi również linię 520 na relacji Chomiczówka-Pl.Wilsona. Będzie rzecz jasna jechała szybciej niż zwykłe 114. Aby linia 520 nie pokrywała się z metrem w 100% zostanie skrócona do DW.Centralnego i zastąpiona przez 524 na Bielanach.
Pozostaje 170 i 400, a więc:
Mieszkańcy Chomiczówki z pewnością będą chcieli szybkiego dojazdu do metra, a 106 i 121 nie wystarczy więc dołączyłaby by linia 170 która by wspomagała głównie 106 na odc.HUTA - CHOMICZÓWKA. Linia 400 (jeżdżąca tylko w święta i soboty+skoordynowany rozkład z 500) połączy 4 cmentarze i zastąpi równierz 170 na Cm.Północnym.

[ Dodano: 2007-12-14, 18:37 ]
co wy na to?? 8-(

520 na Andersa jeździ w dni powszednie pełne. Nieraz linia 35 w ogóle nie przyjeżdża i to własnie 520 jest najkorzystniejszym rozwiązaniem. Stąd linię 520 warto zostawić albo
dać w zamian jakieś zasilenie linii 35 ( relacja: Broniewskiego - Marszałkowska ).
Np. 45: METRO WILANOWSKA - Puławska - Marszałkowska - Andersa - Stawki -
al. Jana Pawła II - Broniewskiego - PIASKI ( skoordynowane z 35 ). Poza tym linia
520 nigdy nie pokrywała się w 100% z metrem. Skoro chcecie tak wycofywać 520,
to może warto też:
- skrócić linię 174 do odcinka: BOKSERSKA (...) Domaniewska - al. Niepodległości -
METRO WILANOWSKA i uruchomić drugą linię 143 na trasie: EMILII PLATER - tak jak 174 -
PL. HALLERA -> Nikt tego nie zaproponował, bo każdy wie, że 174 jest potrzebne. Podobnie
jest z 520. Nie ma powodu, żeby wycofywać tę linię z Andersa i Mickiewicza.

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 15 gru 2007, 11:02

XXXX pisze:skrócić linię 174 do odcinka: BOKSERSKA (...) Domaniewska - al. Niepodległości -
METRO WILANOWSKA i uruchomić drugą linię 143 na trasie: EMILII PLATER - tak jak 174 -
PL. HALLERA Nikt tego nie zaproponował, bo każdy wie, że 174 jest potrzebne.
pomysł nawet nawet ale ja bym jednak zostawił 174 na teraźniejszej trasie O-)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 15 gru 2007, 11:10

pawcio pisze:
XXXX pisze: - skrócić linię 174 do odcinka: BOKSERSKA (...) Domaniewska - al. Niepodległości -
METRO WILANOWSKA i uruchomić drugą linię 143 na trasie: EMILII PLATER - tak jak 174 - PL. HALLERA -> Nikt tego nie zaproponował, bo każdy wie, że 174 jest potrzebne. Pdobnie jest z 520. Nie ma powodu, żeby wycofywać tę linię z Andersa i Mickiewicza.
Nie wiem, czy zauważyłeś, ale podobne funkcje co 174 na Al. Niepodległosci, w ciągu Marszałkowska-Andersa-Mickiewicza pełni tramwaj.
I dodatkowo łączy Kampus Główny UW z WZ UW. Bezpośrednio.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 15 gru 2007, 19:30

121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Chomiczówka
167 Siekierki - ... - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - Huta
511 Buków - ... - Most Grota Roweckiego - Wybrzeże Gdyńskie - Krasińskiego - Broniewskiego - Al Reymonta - Conrada - Chomiczówka
520 Marysin - ... - Dw Centralny

121 - Usunięcie obwodowej trasy Bielan
167 - Polepszenie komunikacji Chomiczówki z węzłem Młociny
511 - Przejęcie odcinka trasy 121 i 520
520 - Wywalenie dubla metra

Zastanawia mnie kwestia dublowania 116 i E-1 :-k

Być może 116 skrócone do <M> Marymont i skomunikowane z E-1 jako przesiadka
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 15 gru 2007, 19:46

groov pisze:121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Chomiczówka
Czyżbyś chciał usunąć mieszkańcom ul.Przy Agorze dojazdu do metra :-s ?
groov pisze:511 Buków - ... - Most Grota Roweckiego - Wybrzeże Gdyńskie - Krasińskiego - Broniewskiego - Al Reymonta - Conrada - Chomiczówka
czemu nie...... :neutral:
groov pisze:Być może 116 skrócone do <M> Marymont i skomunikowane z E-1 jako przesiadka
#-o bez komentarza

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 15 gru 2007, 20:03

Czyżbyś chciał usunąć mieszkańcom ul.Przy Agorze dojazdu do metra ?
Faktycznie do <M> Młociny to bedzie cały kawał drogi :grin:
bez komentarza
Staram się przewidzieć ruchy ZTM, zresztą Chomiczówka by dostała częste całotygodniowe i PUNKTUALNE E-1
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 15 gru 2007, 20:12

groov pisze:Faktycznie do <M> Młociny to bedzie cały kawał drogi
kawał drogi może i nie ale i tak jestem przeciwko skracaniu 121 do Chomiczówki O-)

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 16 gru 2007, 0:02

195 pisze:
groov pisze:121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Chomiczówka
Czyżbyś chciał usunąć mieszkańcom ul.Przy Agorze dojazdu do metra :-s ?
chyba pomyliles krance! po zaproponowanej zmianie trasa 121 wygladalaby tak:
GWIAZDZISTA - Podlesna - Klaudyny - Hlaski - Gdanska - METRO MARYMONT - Slowackiego - METRO SLODOWIEC - Marymoncka - Przy Agorze - Sokratesa - Conrada - CHOMICZOWKA.
I do Kasprowicza maja dojazd, i do SLODOWCA/MARYMONTU moga sie bryknac.
To rozwiazanie ma kolejny plus - czesto wspominane prostowanie 121 przez Podlesna do Marymonckiej byloby wowczas nawet niewskazane.
groov pisze:Być może 116 skrócone do <M> Marymont i skomunikowane z E-1 jako przesiadka
faktycznie, szkoda komentarza...

ODPOWIEDZ